אשה מרציפן
New member
יאללה, חוויות שירות
יש לי כמה כאלו לשתף, ואתחיל דווקא מהסוף - מחוויית השירות האחרונה והטרייה מהערב:
פרולוג - אני מקורקעת לבית בעקבות בעיה רפואית בעייתית משהו, והחלטתי לפיכך לפנק את עצמי בהזמנה של אוכל מהסוג שגם טעים וגם יעיל למצבי - ספציפית הלכתי על מרק טום יאם, גם מרק וגם תיבול... הזמנתי מרשת אסייתית ידועה ומומלצת. כשהגיע המשלוח פתחתי את השקית בשקיקה והתחלתי לאכול ו... לקח לי קצת להבין שזה לא שהטבח שכח להוסיף חלק מהתיבול, אלא שזה פשוט מרק אחר... התקשרתי למוקד ההזמנות והסברתי את מה שקרה, אבל המוקדנית לא שוכנעה בכך, ולאחר בירור שעשתה מול המסעדה טענה ששלחו לי את מה שהזמנתי. מצאתי את עצמי חוזרת ומסבירה לה שמדובר ללא ספק במרק אחר, בזמן שהיא חזרה והתעקשה שזה מה שקיבלתי ושיכולים לשלוח לי שליח עם מרק, אבל זה יהיה בדיוק אותו הדבר. הצעתי לצלם את המרק ולשלוח לה, ובתגובה היא אמרה שהיא בכלל לא יודעת איך המרק אמור להיראות ומה הוא אמור לכלול... פירטתי לה שוב ושוב מה קיבלתי, אמרתי לה את השם של המרק אותו קיבלתי (הבנתי את זה מעיון בתפריט המסעדה), ובסוף אחרי כמה סשנים של התעקשות סוכם שיגיע שליח עם מרק "נוסף" שיאסוף גם את המרק שקיבלתי.
המרק הגיע בסופו של דבר, אבל ההתעקשות הזאת הייתה ממש מעיקה - זה לא היה שונה ממצב בו מישהו היה מזמין המבורגר ומקבל דג, וחוסר הקשיבות של המוקדנית וההתעקשות שלה היו ממש מיותרים. היה קטע שממש פירטתי אילו מרכיבים אמורים להיות במרק טום יאם ובמרק שקיבלתי הם לא קיימים, ואילו מרכיבים לא אמורים להיות בטום יאם וכן קיימים במרק שקיבלתי, והיא בכל זאת התעקשה שקיבלתי את המרק הנכון ו"ככה זה מגיע, היית צריכה לברר מראש"
וזה אחרי שהיא אמרה כפי שציינתי מקודם, שהיא בכלל לא יודעת איך המרק אמור להגיע...
קצת אחורה: ציינתי שאני מקורקעת בגלל בעיה רפואית, נכון? אז גם כאן היו כמה חוויות שירות מעניינות:
זה התחיל עם הצורך בייעוץ רפואי - שקיבלתי אחרי שהתקשרתי למוקד האחיות, והאחות המליצה לגשת בדחיפות לרופא וסידרה לי תור דחוף. מדובר ברופא שלא הייתי אצלו לפני כן, הוא עצמו עשה רושם טוב, המזכירה שלו מעט פחות - אני יודעת שלמזכירות רפואיות יש הרבה על הראש ושאנשים נוטים לשגע אותן, אבל... בקצרה - מה שקרה זה שיום אחרי הביקור אצלו מצבי החמיר והופיעו תופעות לוואי נוספות, התקשרתי למרפאה וביקשתי מהמזכירה אם היא יכולה לשאול את הרופא - אולי זו תופעת לוואי של התרופה שרשם? אולי זו תופעת לוואי של המחלה? אולי זה משהו מדאיג ואולי לא? היא אמרה שהרופא עוד לא הגיע, שתשאל אותו ותחזור אלי. אחרי שעברו שעתיים ללא תשובה, התקשרתי שוב וזכיתי לתשובה שהיא לא הספיקה לשאול אותו כי "כל הזמן נכנסים אליו אנשים", שזה מובן וצפוי, אבל לשאול אותו זה משהו שלוקח מספר דקות ואפשר לעשות את זה בין לבין. לא אמרתי לה את זה, אבל ביקשתי אם היא יכולה לעשות מאמץ כי תופעת הלוואי הזאת מאוד מטרידה, והיא הציעה שאולי אני אבוא למרפאה ואבדוק אם הוא יכול לקבל אותי (מה שהיה לוקח הרבה יותר זמן מאשר אם היא הייתה שואלת אותו + גוזלת יותר מזמנו ומזמנם של מטופלים שקבעו תור).
השורה התחתונה - היא שאלה אותו בסוף יום העבודה שלו, ובתגובה הוא הורה לה שתפקסס לי במיידי הפניה למיון...
יש לי כמה כאלו לשתף, ואתחיל דווקא מהסוף - מחוויית השירות האחרונה והטרייה מהערב:
פרולוג - אני מקורקעת לבית בעקבות בעיה רפואית בעייתית משהו, והחלטתי לפיכך לפנק את עצמי בהזמנה של אוכל מהסוג שגם טעים וגם יעיל למצבי - ספציפית הלכתי על מרק טום יאם, גם מרק וגם תיבול... הזמנתי מרשת אסייתית ידועה ומומלצת. כשהגיע המשלוח פתחתי את השקית בשקיקה והתחלתי לאכול ו... לקח לי קצת להבין שזה לא שהטבח שכח להוסיף חלק מהתיבול, אלא שזה פשוט מרק אחר... התקשרתי למוקד ההזמנות והסברתי את מה שקרה, אבל המוקדנית לא שוכנעה בכך, ולאחר בירור שעשתה מול המסעדה טענה ששלחו לי את מה שהזמנתי. מצאתי את עצמי חוזרת ומסבירה לה שמדובר ללא ספק במרק אחר, בזמן שהיא חזרה והתעקשה שזה מה שקיבלתי ושיכולים לשלוח לי שליח עם מרק, אבל זה יהיה בדיוק אותו הדבר. הצעתי לצלם את המרק ולשלוח לה, ובתגובה היא אמרה שהיא בכלל לא יודעת איך המרק אמור להיראות ומה הוא אמור לכלול... פירטתי לה שוב ושוב מה קיבלתי, אמרתי לה את השם של המרק אותו קיבלתי (הבנתי את זה מעיון בתפריט המסעדה), ובסוף אחרי כמה סשנים של התעקשות סוכם שיגיע שליח עם מרק "נוסף" שיאסוף גם את המרק שקיבלתי.
המרק הגיע בסופו של דבר, אבל ההתעקשות הזאת הייתה ממש מעיקה - זה לא היה שונה ממצב בו מישהו היה מזמין המבורגר ומקבל דג, וחוסר הקשיבות של המוקדנית וההתעקשות שלה היו ממש מיותרים. היה קטע שממש פירטתי אילו מרכיבים אמורים להיות במרק טום יאם ובמרק שקיבלתי הם לא קיימים, ואילו מרכיבים לא אמורים להיות בטום יאם וכן קיימים במרק שקיבלתי, והיא בכל זאת התעקשה שקיבלתי את המרק הנכון ו"ככה זה מגיע, היית צריכה לברר מראש"
![](http://timg.co.il/f/Emo122.gif)
קצת אחורה: ציינתי שאני מקורקעת בגלל בעיה רפואית, נכון? אז גם כאן היו כמה חוויות שירות מעניינות:
זה התחיל עם הצורך בייעוץ רפואי - שקיבלתי אחרי שהתקשרתי למוקד האחיות, והאחות המליצה לגשת בדחיפות לרופא וסידרה לי תור דחוף. מדובר ברופא שלא הייתי אצלו לפני כן, הוא עצמו עשה רושם טוב, המזכירה שלו מעט פחות - אני יודעת שלמזכירות רפואיות יש הרבה על הראש ושאנשים נוטים לשגע אותן, אבל... בקצרה - מה שקרה זה שיום אחרי הביקור אצלו מצבי החמיר והופיעו תופעות לוואי נוספות, התקשרתי למרפאה וביקשתי מהמזכירה אם היא יכולה לשאול את הרופא - אולי זו תופעת לוואי של התרופה שרשם? אולי זו תופעת לוואי של המחלה? אולי זה משהו מדאיג ואולי לא? היא אמרה שהרופא עוד לא הגיע, שתשאל אותו ותחזור אלי. אחרי שעברו שעתיים ללא תשובה, התקשרתי שוב וזכיתי לתשובה שהיא לא הספיקה לשאול אותו כי "כל הזמן נכנסים אליו אנשים", שזה מובן וצפוי, אבל לשאול אותו זה משהו שלוקח מספר דקות ואפשר לעשות את זה בין לבין. לא אמרתי לה את זה, אבל ביקשתי אם היא יכולה לעשות מאמץ כי תופעת הלוואי הזאת מאוד מטרידה, והיא הציעה שאולי אני אבוא למרפאה ואבדוק אם הוא יכול לקבל אותי (מה שהיה לוקח הרבה יותר זמן מאשר אם היא הייתה שואלת אותו + גוזלת יותר מזמנו ומזמנם של מטופלים שקבעו תור).
השורה התחתונה - היא שאלה אותו בסוף יום העבודה שלו, ובתגובה הוא הורה לה שתפקסס לי במיידי הפניה למיון...