מיכי 10
Member
יאללה, נרביץ דיווח ונלך לישון.
הערב, אלדד ואני הִנחֵנו את התוכנית. היינו 13 משתתפים.
הבאתי משחק טריוויה. אלה כרטיסים, ירקרקים, כמובן
, אשר בכל אחד מהם יש שאלה, ומתחתיה ארבע תשובות אפשריות. כמו במבחן אמריקאי.
בקצה הימני התחתון של כל כרטיס, כוכב, וּלְיַּדוֹ מספר התשובה הנכונה.
כך שלקחנו, כל אחד בתורו, כרטיס, וקראנו את השאלה. מי שידע את התשובה, הצביע.
זה משחק טוב ללמידת מילים חדשות בא-ו, ולתרגול של אמירת תשובות מלאות.
ביקשתי מאלדד שינחה הפעם ביחד איתי, כי ידעתי שיש בחלק גדול מהכרטיסים מילים קשות. הבאתי אומנם את מילוני האספרנטו-עברית ולהיפך שלי, אבל חבל על הזמן לחפש שוב ושוב במילונים תוך כדי המשחק. אז אלדד היה המילון האנושי שלנו. תודה, אלדד.
צילמתי שני כרטיסים עם שאלות קלות, לדוגמה. ראו בהמשך. היה כיף.
אגב, כיוון שהכרטיסים ישנים (אני לא יודעת מתי יוסי קנה אותם), היו שם תשובות לא עדכניות. ורדה הציעה לי לזרוק את הכרטיסים הלא רלוונטיים. אם יהיה לי זמן, אמיין אותם פעם. לא אזרוק, אבל אשמור את הענתיקות בנפרד.
*~*~*~*~*~*~*
בהפסקה, רשמה יואלה את משתתפי הקורס, אספה את הכסף ונתנה קבלות זמניות. כנראה שבשבוע הבא יחולקו הקבלות הרִשמיות.
לאחר ההפסקה, היו 12 תלמידים + סיניורו דורון המורה, כפי שהוא קורא לעצמו בצחוק, ועוד כמה חברי מועדון שנשארו - מי פחות זמן ומי עד סוף השיעור.
השיעור היה מעֵין חזרה על חומר שנלמד בקורס הקודם, ולהפתעתו הנעימה של דורון, התברר שרוב תלמיד הקורס, לא רק שזכרו את החומר, אלא חלקם הגדול אף השתפרו במשך הזמן שעבר מאז
השיעור היה מעולה, כרגיל, וכולם ממש נהנו; גם לומדים וגם מתבדחים, והאווירה שמחה.
לחלק האחרון של השיעור, הכין דורון משחק קלפים, שבו כל אחד קיבל זהות מסוימת, כולל כמה פרטים אישיים וכמה פרטים משפחתיים. כל אחד הסתובב בחדר, וחיפש את בני משפחתו. גם זה היה מצחיק ונחמד.
צילמתי את אחד הכרטיסים.
היה לנו יותר מקום הפעם, כי אמרו לנו לשבת למטה, בספרייה של הבניין, כיוון שהחדר שלנו היה תפוש.
תודה רבה לדורון
(* לאה, מתוך התחשבות בך, החלטתי הפעם לא להכניס אף מילה באספרנטו, כדי שיהיה לך קל להעתיק לתיקייה שלך, בלי בעיות טכניות.
)
מיכל.
הערב, אלדד ואני הִנחֵנו את התוכנית. היינו 13 משתתפים.
הבאתי משחק טריוויה. אלה כרטיסים, ירקרקים, כמובן
בקצה הימני התחתון של כל כרטיס, כוכב, וּלְיַּדוֹ מספר התשובה הנכונה.
כך שלקחנו, כל אחד בתורו, כרטיס, וקראנו את השאלה. מי שידע את התשובה, הצביע.
זה משחק טוב ללמידת מילים חדשות בא-ו, ולתרגול של אמירת תשובות מלאות.
ביקשתי מאלדד שינחה הפעם ביחד איתי, כי ידעתי שיש בחלק גדול מהכרטיסים מילים קשות. הבאתי אומנם את מילוני האספרנטו-עברית ולהיפך שלי, אבל חבל על הזמן לחפש שוב ושוב במילונים תוך כדי המשחק. אז אלדד היה המילון האנושי שלנו. תודה, אלדד.
צילמתי שני כרטיסים עם שאלות קלות, לדוגמה. ראו בהמשך. היה כיף.
אגב, כיוון שהכרטיסים ישנים (אני לא יודעת מתי יוסי קנה אותם), היו שם תשובות לא עדכניות. ורדה הציעה לי לזרוק את הכרטיסים הלא רלוונטיים. אם יהיה לי זמן, אמיין אותם פעם. לא אזרוק, אבל אשמור את הענתיקות בנפרד.
*~*~*~*~*~*~*
בהפסקה, רשמה יואלה את משתתפי הקורס, אספה את הכסף ונתנה קבלות זמניות. כנראה שבשבוע הבא יחולקו הקבלות הרִשמיות.
לאחר ההפסקה, היו 12 תלמידים + סיניורו דורון המורה, כפי שהוא קורא לעצמו בצחוק, ועוד כמה חברי מועדון שנשארו - מי פחות זמן ומי עד סוף השיעור.
השיעור היה מעֵין חזרה על חומר שנלמד בקורס הקודם, ולהפתעתו הנעימה של דורון, התברר שרוב תלמיד הקורס, לא רק שזכרו את החומר, אלא חלקם הגדול אף השתפרו במשך הזמן שעבר מאז
השיעור היה מעולה, כרגיל, וכולם ממש נהנו; גם לומדים וגם מתבדחים, והאווירה שמחה.
לחלק האחרון של השיעור, הכין דורון משחק קלפים, שבו כל אחד קיבל זהות מסוימת, כולל כמה פרטים אישיים וכמה פרטים משפחתיים. כל אחד הסתובב בחדר, וחיפש את בני משפחתו. גם זה היה מצחיק ונחמד.
צילמתי את אחד הכרטיסים.
היה לנו יותר מקום הפעם, כי אמרו לנו לשבת למטה, בספרייה של הבניין, כיוון שהחדר שלנו היה תפוש.
תודה רבה לדורון
(* לאה, מתוך התחשבות בך, החלטתי הפעם לא להכניס אף מילה באספרנטו, כדי שיהיה לך קל להעתיק לתיקייה שלך, בלי בעיות טכניות.
מיכל.