יאללה סקר על יובל מנדלסון

יאללה סקר על יובל מנדלסון../images/Emo188.gif

ואולי אני אגלה לכם משהו שאתם לא יודעים עליו. (אם תענו על הסקר) ולשאלת הסקר: בן כמה יובל מנדלסון נראה? (לא בן כמה הוא באמת! נניח והייתם רואים אותו סתם ברחוב)
 
וואו איזה פורום יבש אתם!

אם הייתי יובל (ואני לא.) הייתי ממש נעלב.
מכיוון שזה אחד הביקורים הראשונים שלי, אם לא, הראשון. וזה באמת לא כיף לראות פורום לא פעיל, אבל אני לא יובל. למזלי. ואת האמת, טוב שכך, כי אחרת זה לא היה לי כיף.
 

AvtipuS

New member
שהלהקה לא פעילה,על מה כבר יש לדבר?

ככה זה בכל הפורומים של הלהקות שלא פעילות...
 
זה נכון שהלהקה בפגרה

אני מניח שהם דיי מנצלים את החורף למנוחה, וגם שמעתי שיובל לומד תסריטאות בסם שפיגל. אבל זה שיש פגרה, זה לא אומר שאין טעם לשמור על הגחלת. אני מתכוון, יש הרבה דברים שאפשר לדבר עליהם, כמו חוויות אישיות. ובכלל יש אפשרות להפוך את הפורום הזה לפורום היפוכונדריה? (רק לתקופה קצרה) אמש חשתי כאב עז בגב, זה קרה בדיוק לאחר שעזרתי לשכנה עם סלי הקניות. בטוב ליבי, ואני לא יודע מה עבר עליי באותו הרגע, הבחנתי בה מרחוק, ודחף לא מודע גרם לי לרוץ אליה, ולקחת מידיי את סלי הקניות (שאגב נראו הרבה יותר קלים ממה שהיו במציאות). ומה לא היה שם, תפוחי אדמה, חלב, בקבוקי שתייה, עגבניות, פסטה (ממש הספקה למלחמה הבאה) וכו'. היום בבוקר הייתי אצל הרופא, ויש לי חשש לקילה. מסלי קניות!!!
 

AvtipuS

New member
טוב.

נעשה סקרים על יובל ונבדוק אם הוא עשה צבא. עם כל הכבוד ליובל,יש עוד אנשים בלהקה. איזה מנצלים את החורף,כל אחד עובד על משהו אחר... ועצה, תעשה קניות באינטרנט.
 
צודקת יובל חרא של בן אדם ואגואיסט

מי סיפר לך את זה? זאת חבורה של עצלנים בטלנים פסיבים! שיקו המלך!!!!! ואם היית קשובה מספיק, אלה לא היו הקניות שלי, אלא של אותה זקנה ממורמרת, שביום רגיל לא הייתי מנופף לה לשלום, ואפילו לא מניד את ראשי. אבל לא יודע מה קרה לי, נתקפתי חמלה אליה.
 
ולמה את מתכוונת כשאת אומרת

"נעשה סקרים על יובל ונבדוק אם הוא עשה צבא"? לא שזה כזה משנה לי, אבל אני סתם מסוקרן.
 
למעלה