יאן קליימן - ייעו. פיננסי

yanklayman

New member
יאן קליימן - ייעו. פיננסי

יאן קליימן - שיווק הוא שם המשחק

מה עושים שהמור או השירות מצויין אבל העסק פשוט לא מתרומם? האם הכל תלוי במערך השיווק הנכון? יאן קליימן הוא בדיוק איש המקצוע שהייתם רוצים שיעזור לכם בשאלות הללו.
יאן קליימן ידוע כיועץ פיננסי ויועץ אירגוני מהשורה הראשונה בישראל ובנוסף לכך מנהל שיווק ומכירות שהצליח מאוד בתחומו. כשפותחים עסק או חברה חדשה, המטרה הראשונית היא להעניק שירות טוב וליצור מוצר מושלם אך הוכח בשנים האחרונות שלפעמים מערך שיווק שעובד בצורה רצינית יכול לחפות גם על מוצר או שירות פחות טוב.

יאן קליימן - ראיה ניהולית ומערכתית
למי שיש ראיה ניהולית וראיה מערכתית, שמצליח לראות מעבר לתפקיד שלו ולבחון את טובת כלל המערכת לא מבין איך יש אחרים שאין להם את זה ולא רואים מה שהוא רואה. יאן קליימן ייעוץ פיננסי הוא לא רק לחסוך מבחינה כספית אלא הרבה מעבר לכך. יאן קליימן מומחה בראיה ניהולית ומערכתית והתפקיד שלו הוא להחדיר זאת גם לעסק או החברה ששכרה את שירותיו של יאן קליימן.

יאן קליימן - הדרך הבטוחה להצחה עיסקית
הדרך הבטוחה להצלחה עסקית היא התנהלות כספית נכונה אשר שמה דגש על ההוצאות החשובות וההכרחיות ומוציאה או מפחיתה מהתקציב הוצאות שאינן תורמות בשום צורה לעסק או החברה. יאן קליימן מומחה בניהול תקציבי נכון ובייעוץ פיננסי כדי שאתם, בעלי החברות תוכלו להשקיע את כספכם בצורה נכונה יותר ורווחית יותר.
 
למעלה