יא אלוהים... איזה גרוב. רגאיסטאן

vibe rator

New member
יא אלוהים... איזה גרוב. רגאיסטאן

שבע הפרות השמנות, רגאיסטאן !!! להקה ירושלמית עם שורשים גליליים, כל חברי ההרכב באים מאיזור משגב בגליל התחתון, וכולם בנסיבות שונות ומשונות התקבצו השנה בירושלים. ההרכב עובד על חומר חדש ומקורי מזה מספר חודשים, ובימים אלו ממש מתחיל לתור את הארץ לאורכה ולרוחבה ולהפיץ את "חידק האהבה" (שם המופע..) בהרכב: תישמון: זמרה שני: קולות מוקי: גיטרה, בנג'ו וקולות סניה: קלידים וקולות נדב: כלי הקשה וקולות זיו זיו זיו: בס אדם: תופים הופעות קרובות : מוצ"ש 4.3 סלאו משה בר, המחוגה 4-תל אביב (djs. poliakov,Y, tribe tech) חמישי 23.3 בוסתן הכרמל, דרך האוניברסיטה-חיפה (מופע פותח- פאנק שואי)
 

pelipelipeli

New member
יש פה עתיד !!!! רגאיסטאן

אותנטיות ג'מאיקנית גלילית, איזה חן ואיזה גרוב שמחת חיים הללויה רגאיסטאן!!
 
על אתמול בהופעה של רגאיסטאן..

וואלה, נפלטתי מראשון לציון מההופעה של הטראבינים וקנגרו, נהרס לי כל הוייבז על המקום
אל הסלואו משה בטרמפ אחד ועוד בטעות כי כולה שאלתי בנאדם מאיפה כדאי לצאת מראשון לבאסתי, הפסדתי ת'הופעה של רגאיסטאן, אבל נהנתי מגוד מיוזיק ומגוד וייבז =) אה וואי, אחר כך איכשהו התחברתי לערסים של פלורנטין, ידעתם שיש דבר כזה בכלל?? חח שיהיה לכולכם שבוע מלא באנרגיות חיוביות וסאטלות!!!!!!!! -כשף!
 

idk

New member
משגבניקים? סחתיין

פול בהצלחה משכן מכרמיאל :) אולי תארגנו פה משו באיזור? משו יותר ממסיבות רוק וטראנס (שהם גם אחלה בחלה) במנוף וביובלים חח ודרך אגב יש אפשרות לשמוע דברים שלכם?
 
למעלה