ידיעה על שלילת רשיון לטייסים

zuki22

New member
שלילת רשיון-שמות

בצסנה נשלל רשיונו של צביקה ליברמן-טס נמוך מדי שני טייסי אז"ם שטסו מעל דימונה אחד מהם זהזיו ברוש
 

ofirgaon

New member
צביקה ליברמן זה לא ההוא

שכולכם אומרים שהוא אחד מהמדריכים היותר טובים בתחום התעופה הכללית בארץ?
 

eli eagle

New member
בהחלט כן !

(אם אין עוד אחד שנושא אותו שם) האם אתה שמח לאיד??
 

laronpilot

New member
לכל הדואגים לרשיונו של ליברמן

בדקתי את הנושא ואכן התחיל תהליך לכיוון השעיית הרשיון של ליברמן במינהל, אולם לאחר בירור קצר הובהר כי למעשה לא נעשתה כל עבירה ואין כל סיבה להשעות את הרישיון, לפיכך, תהליך ההשעייה נפסק מיד. בפועל רשיונו של ליברמן בתוקף והכל חזר על מקומו בשלום.
 
אז מדוע ??

מפרסמים ברוב חוצות את העניין. אתמול יצא מכתב לכל הבתי ספר שהשעו לו את הרשיון... איזה מין התנהגות זאת ?? אף אחד לא טרח לשאול את דעתו של ליברמן לפני שפרסמו את המכתב הזה. מה עוד שרק היום היה הבירור ועדיין לא הוסקו המסקנות במלואן. מדוע להרוס את שמו הטוב של מדריך שלטעמי הוא מדריך מעולה... אבל מי שואל אותי בכלל ???
 

eli eagle

New member
בטח עוד אחד מאותם מאפיינים

מגעילים שהמנהל נתברך בהם. למה לא לקחת מדריך ידוע לכל ולפוצץ אותו בהלקהות כמה שיותר אל מול כולם? למען יראו וייראו מותר לעשות הכל. הרי כנראה השאר הם דגי רקק, לא?
 

zvika liberman

New member
לגבי שלילת רשיוני

א.אכן היה נסיון נואל להתלות את רשיוני. ב.בדיעבד רשעותו של בעל הנסיון לא צלחה בידו. ג.להלן תמצית העובדות:1. אכן בשבת זו כמו בכל השבתות בחמש השנים האחרונות הטסתי ילדים חולי סרטן באיזור 8 ולאורך קו החוף. 2.טיסה זו היתה בגובה 600 רגל!!!!!! ולא כפי שניסה מר יואב ליבנה שהינו מפקח במנהל לטעון בצורה שיקרית. 3.הנני לציין שמר ליבנה עצמו טען שגובה הטיסה היה 200 רגל והוא יודע זאת בודאות שהרי הוא גרר כרזה בשעת החליפה ביני ובינו וזה היה בגובה 200 רגל (אגב!לנ"ל אין הגדר חקלאי בתוקף וכמו כן הגובה המזערי לגרירת כרזות הוא 400 רגל!!!!!) 4.הטענה היחידה שהיתה נכונה היא שחרגתי מקו חוף מערבה כ-500 מטר!!!!!???? ד.לאחר בדיקה קצרה נוכח הבודק טעם המנהל שאכן אין הצדקה להתליית הרשיון והוא הוחזר לי מיידית. ה.לכל אלה שתמכו התקשרו ודיברו טובות, רוב תודות ולמלעיזים בעילום שם במקומכם הייתי מתבייש בברכה צביקה ליברמן
 

Qsoft

New member
סתם שאלה

לא כדאי להתלות את רשיונו של מר יואב ליבנה בגלל חריגה בגובה גררית הכרזה
 

צור בנר

New member
צביקה, ברוך הבא!

מקווה שתוכל לתרום מעט מנסיונך הרב בתשובות לשאלות המופיעות כאן.
 

eli eagle

New member
../images/Emo6.gif צביקה המדריך הענק שלי ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

ברוך הבא לפורום. אנא המשך לגלוש פה ולהביע דעה. דבריך הם רק חיזוק למה שהרוב בענף התעופה האזרחית מרגיש ויודע, המנהל מורכב מאנשי שררה, שכל עניינם להערים קשיים. המשך בעשייה הברוכה, אלי.
 

zvika liberman

New member
לגבי שלילת רשיוני

א.אכן היה נסיון נואל להתלות את רשיוני. ב.בדיעבד רשעותו של בעל הנסיון לא צלחה בידו. ג.להלן תמצית העובדות:1. אכן בשבת זו כמו בכל השבתות בחמש השנים האחרונות הטסתי ילדים חולי סרטן באיזור 8 ולאורך קו החוף. 2.טיסה זו היתה בגובה 600 רגל!!!!!! ולא כפי שניסה מר יואב ליבנה שהינו מפקח במנהל לטעון בצורה שיקרית. 3.הנני לציין שמר ליבנה עצמו טען שגובה הטיסה היה 200 רגל והוא יודע זאת בודאות שהרי הוא גרר כרזה בשעת החליפה ביני ובינו וזה היה בגובה 200 רגל (אגב!לנ"ל אין הגדר חקלאי בתוקף וכמו כן הגובה המזערי לגרירת כרזות הוא 400 רגל!!!!!) 4.הטענה היחידה שהיתה נכונה היא שחרגתי מקו חוף מערבה כ-500 מטר!!!!!???? ד.לאחר בדיקה קצרה נוכח הבודק טעם המנהל שאכן אין הצדקה להתליית הרשיון והוא הוחזר לי מיידית. ה.לכל אלה שתמכו התקשרו ודיברו טובות, רוב תודות ולמלעיזים בעילום שם במקומכם הייתי מתבייש בברכה צביקה ליברמן
 
אם אזדקק למדריך טיסה בהרצליה ...

אפנה קודם כל אליך. א) בכדי לעשות להם דווקא ב) כי השמועות עליך באמת נורא טובות ג) כי טסתי איתך ועם יעלי פעם אחת (ישבתי מאחורה ב 172,לעיתים גם על התקרה... בעת הלימודים שלה למסחרי) ואתה בהחלט יודע ללמד!
 
טיסות נמוכות

מזכיר לי טיסה שזכתה אצלי ואצל חבר טוב שלי לכינוי "טיסת השימוע": לפני כשלוש שנים יצאנו שתי ססנות למבנה לכיוון דרום. הגשנו מרשה חריג שהיה מוטעה בבסיסו. בכל אופן, מעל שדה בוקר טסנו בגובה 500´ מעפ"ש. מסתבר שהיה שם איזה פקח של רשות שמורות הטבע שהתבלבל קצת ופירש את אופי הטיסה שלנו כקרבות אוויר (בסה"כ חגנו במעגדלים מעל הנחל בגובה מינימלי של 500´ ובהפרדת גבהים בינינו של כ-200´ והפרדה אופקית של כחצי מייל). בכל אופן, אותו פקח התלונן למנהל והמנהל זימן אותנו לשימוע. בשימוע הסברנו את הפרטים הנ"ל ועוד כמה ובסופו של דבר הובהר לנו כך: טיסה מעל ריכוז בני אדם, ולצורך העניין הסביר לנו היועמ"ש של המנהל (זהבי?) שגם שני אנשים נחשבים ריכוז (...) תבוצע לא פחות מ-1000´ מעפ"ש. טיסה מעל אזור בלתי מיושב 500´. מהסיפור הנ"ל אנו מבינים שממילא טיסה בגובה 600´ מעל קו החוף תיחשב בעיני המנהל כחורגת מהנהלים; ממילא טיסה בנתיב מתל ארשף דרומה נחשבת הפרה בפני עצמה (יש רדיוס שצריך לעמוד בו) וכו´. שבמנהל רוצים לנקנק מישהו הם יודעים איך לעשות זאת. אנחנו יצאנו "רק" עם נזיפה.
 
למעלה