ידע כללי והבנת מילים של שלב ב

מצב
הנושא נעול.

wile e coyote1

New member
ידע כללי והבנת מילים של שלב ב

ידע כללי והבנת מילים של שלב ב
בני עבר את שלב א בהצלחה, הוא קורא המון ספרים אבל עדיין אין לו מושג בשאלות הידע הכללי והבנת מילים של שלב ב.
בספרים לא משתמשים בביטוי "חָמַד לָצוֹן", "חָזַר לְסוּרוֹ", ולא משתמשים בראשי תיבות דו"ח וחב"ד.
יש טכניקות אימון מומלצות?
 
נסה לשלב ידע כללי בשיחות יומיומיות.

ידע כללי והבנת מילים של שלב ב
בני עבר את שלב א בהצלחה, הוא קורא המון ספרים אבל עדיין אין לו מושג בשאלות הידע הכללי והבנת מילים של שלב ב.
בספרים לא משתמשים בביטוי "חָמַד לָצוֹן", "חָזַר לְסוּרוֹ", ולא משתמשים בראשי תיבות דו"ח וחב"ד.
יש טכניקות אימון מומלצות?
נסה לשלב ידע כללי בשיחות יומיומיות.
למשל, בארוחת הבוקר, במקום להגיד "תעביר את המלח", אמור "תעביר את החב"ד".

ואז כשהוא ישאל מה זה חב'"ד, תגיד "מה, אתה שוב חומד לצון? חזרת לסורך?", ואז תחזור לנגב את החומוס, אבל לא בדוך - בדו"ח.
 

wile e coyote1

New member
אני מניח

נסה לשלב ידע כללי בשיחות יומיומיות.
למשל, בארוחת הבוקר, במקום להגיד "תעביר את המלח", אמור "תעביר את החב"ד".

ואז כשהוא ישאל מה זה חב'"ד, תגיד "מה, אתה שוב חומד לצון? חזרת לסורך?", ואז תחזור לנגב את החומוס, אבל לא בדוך - בדו"ח.
אני מניח
אני מניח שנתקעת בשלב א
 
ה

הפוך עם ראש כפול

Guest
קרועה את


נסה לשלב ידע כללי בשיחות יומיומיות.
למשל, בארוחת הבוקר, במקום להגיד "תעביר את המלח", אמור "תעביר את החב"ד".

ואז כשהוא ישאל מה זה חב'"ד, תגיד "מה, אתה שוב חומד לצון? חזרת לסורך?", ואז תחזור לנגב את החומוס, אבל לא בדוך - בדו"ח.
קרועה את
 
ה

הפוך עם ראש כפול

Guest
גם הבן שלי לא מכיר את המילים, הביטויים והקיצורים שכתבת כאן

ידע כללי והבנת מילים של שלב ב
בני עבר את שלב א בהצלחה, הוא קורא המון ספרים אבל עדיין אין לו מושג בשאלות הידע הכללי והבנת מילים של שלב ב.
בספרים לא משתמשים בביטוי "חָמַד לָצוֹן", "חָזַר לְסוּרוֹ", ולא משתמשים בראשי תיבות דו"ח וחב"ד.
יש טכניקות אימון מומלצות?
גם הבן שלי לא מכיר את המילים, הביטויים והקיצורים שכתבת כאן
בטח לא מה זה חב"ד, ועדיין עבר שלב ב'.
תנוח דעתך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה