יד של דמות נשית

Cobra5000

New member
יד של דמות נשית

שלום

תוכלו בבקשה להסתכל על מידול היד שעשיתי ב-3ds max לדמות נשית?

http://www.mediafire.com/view/ftvd1fapp5ah6aa/hand.obj

זה יד של דמות מצויירת (לא ריאליסטית) בשביל אחת הדמויות שאני עושה לפרויקט סיום ב-3ds max בסלע וזה הסגנון שאני אוהב.

אם יש משהו לשפר בשביל אנימציה, אשמח לשמע (מבחינת האדג'ים וכ'ו ולא מבחינת ריאליסטיות).
 

אתינט

Member
מנהל
יש הרבה חלוקות

בשביל התחלה של מידול, יש הרבה חלוקות גם איפה שלא צריך. ולא בטוח שהשתמשת בשיטת מידול הכי כדאית.

בשלב הלימודי, לא משנה אם מדובר במידול ראליסטי או לא – עדיף קודם ללמוד למדל יד נכון, ואח"כ תשנה את המודל בהתאם לרעיון העיצובי שלך.

יש אין סוף הדרכות באינטרנט איך למדל יד כלשהי שתראה טוב, רק תחפש. גם לא משנה איזו תוכנה, העיקר שתראה איך כדאי למדל יד ואצבעות.

יש כאן מבחר :
http://www.youtube.com/results?search_query=hand+modeling+maya&sm=3

צורת האגודל ומיקומה וכן הציפורניים - לא מספיק נכונים.

החלק העליון של כף היד נפוח בהגזמה ואילו החלק התחתון של כף היד שטוח לגמרי.

ואל תשכח להתבונן מידי פעם בידיים שלך כרפרנס ...

לצורך אנימציה חלוקת האדג'ים חשובה בפרקי האצבעות ופרק היד (היכן שיש תנועה). צריך שיהיו 3 חלוקות (לופים של אדג'ים) כדי שהגו'ינטים יעבדו טוב בקיפול היד.

בתמונה: דוגמא למידול ולחלוקות כף היד ופרקי האצבעות, לאנימציה ובכלל.
 

אתינט

Member
מנהל
הרשת לא תקינה בקובץ

יש איזה שיבוש בקובץ הזה, לעומת הקובץ הקודם של היד, שבו הרשת היתה תקינה, באופן כללי, עם פייסים מרובעים וכו'.

קודם בונים אצבע עם 3 פרקים אח"כ מחברים וכו'.

יצא לך ציפורן חודרנית מידי.

תעבוד לפי הקישורים שצירפתי :

תבחר הדרכות של מקס ותבצע לפחות אחת-שתיים מהם, זה רק יועיל לך להגיע למשהו מספיק טוב, שישתפר עם התירגול.

http://www.youtube.com/results?search_query=hand+modeling+maya&sm=3
 

Cobra5000

New member
ואיך אני עובד

על מדריכים של מאיה אם יש לי 3dsmax בצורה הטובה והמובנת

כי ראיתי שיש הבדלים בין מאיה ל-3dsmax למרות שזה אותו חברה
 

אתינט

Member
מנהל
כמובן שעדיף שתבחר בהדרכות מקס

ולא בהדרכות של מאיה, כדי שתוכל ליישם ישירות על התוכנה.

מאיה ומקס הן תוכנות שונות בממשק שלהן. אבל הרעיון הוא אותו רעיון.
בדרך כלל מתמחים בתוכנה אחת מהן.
 

אתינט

Member
מנהל
נתתי קישור כללי למדריכים

כדי שתחפש בעצמך מה שמתאים לך.
אם אתה עובד במקס, אז הכוונה הייתה שתחפש מדריכי מקס כמובן.

המושגים הם אותו דבר במקס ובמאיה רק הממשק שונה.
 

Cobra5000

New member
יד משופרת

https://www.mediafire.com/?r4b6dt75fofv0x6

אם יש משהו שלמד תלת מימד במכללת סלע בבני ברק ועשה פרוייקט סיום, יש לי כמה שאלות:

1. האם מותר שנגיד אני אמדל דמות ומשהו יעשה בדיקה לדמות כלומר tester?

2. מה הם ההוראות לפרויקט הסיום?

אני שואל את זה כדי שאספיק להתאמן על דברים אחרים ב-3d max כמו אפקטים, עצמות וכדומה.
 

אתינט

Member
מנהל
נראה טוב ובכיוון והרשת טובה.

אצבעות רזות וארוכות מידי.
לגבי הציפורניים שעשית אפשר גם כך אך אפשר ליצור ציפורניים יותר מרובעות.
במידול האגודל אין צורך לסובב אותה הרבה לאחור בצורה שסובבת, היא צריכה להיות אומנם בכיוון שעשית אך ישרה, וזאת בשביל שיהיה נוח לבצע את הריג.

בכף היד האחורית שלנו יש מן כרית כזאת, אתה יוצר את זה על ידי הוספת לופים של אדג'ים היכן שצריך, אחר ההוספה תצטרך לתקן את הרשת (ללא משולשים).

הערה כללית של מידול:
מלבד המידול עצמו של יד או רגל או משהו אחר, יש צורך בסוף לראות רפרנס ולשפר ולהזיז קצת ורטקסים ליצור מראה ריאליסטי, וזאת כבר האומנות של המידול והפיסול לאחר הלמידה והתרגול.
מה שאתה יצרת זה אומנם תקין, אך יש לשפר את הגימור למודל היד, עשה זאת על ידי התבוננות ביד שלך ואולי לראות כמה הדרכות שונות באינטרנט של מודלים כאלה.
 
למעלה