יהודה ושומרון - משחק מכור

חזיר בר

New member
יהודה ושומרון - משחק מכור

אז ככה,הרקע - מלחמת ששת הימים,ישראל מתקיפה את חילות האוויר של מצרים ושל סוריה,ולא נוגעת בירדן - הודעה רשמית יוצאת לירדן שאם הם לא יפתחו במלחמה אנחנו נעזוב אותם. למרות הפתיחה הזוועתית של המלחמה מצד מדינות ערב,ירדן מחליטה לתקוף בהתקפה לא מאורגנת ודי קלושה. הסוף ידוע,יהודה ושומרון נכבשו וגם מזרח ירושלים. התיאוריה: המלך חוסין רצה להפטר מהבעיה הפלסטינאית שהיתה גורמת להתקוממות שעלולה היתה להפיל את שלטונו. אז אנחנו קיבלנו את הבעיה הפלסטינאית ועוד כמה יפות וטובות. רק תחשבו מה היה קורה אם המלך חוסין היה אומר:"טוב,אני לא נלחם" ולא היינו עכשיו בתוך השטחים,עם הבעיה של ירושלים...כמעט אוטפיה. נשמע הגיוני?
 
כן

דפקו אותנו.
 

ysofer

New member
ממש לא!

תראו כבשנו את יו"ש, אז, הם היו ממש מעט, כי רובם ברחו ב-48 ללבנון וירדן ב67 לא היו הרבה פליסטינאים אם כבר אז היינו מעיפים אותם מפה, היה לנו היום את יו"ש לעצמנו ממש אוטופיה! ואז לא היו עושים לנו כלום אם היינו עושים להם טרנספר.. זה שנות ה60 את מי עיניין כמה ערבים שגורשו??
 
עדיף טרנספר ושטח על פני שקט?

איזו מן השקפה זו? אפילו סאדאת לא רצה את עזה בהסכמי השלום.
 

ysofer

New member
לא הבנתם

אם היינו מגרשים אותם כבר אז היה לנו שקט!!! אוטופיה!!! אין ערבים אין פיגועים! משואה פשוטה מאוד
 

MLLM

New member
זה נכון

חוסין באמת רצה להיפטר מהבעיה הפלשתינאית שלו כי הוא היה מיעוט בשלטון והם היו עושים שם ממש בלאגן עכשיו זה בעיה שלנו אוטפיה לא אוטפיה, זה בעיה שלנו נחיה עם זה? אני בעד
 
למעלה