קשה
שלא להתרעם על הפריסה הזו - במחילה מכבודתך, וללא שום כוונה לפגוע או להתיימר - וברשותך, אציין כמה נקודות: א. "מומחה להוראה"? על פי אילו קריטריונים? והרי זו שאלה בפני עצמה... ב. על המורה, הרי התלמיד לא שולט במיוחד. ישנו עניין ההיצע, והוא עלוב ומוגבל מאוד, ביחוד בתקופתנו, הלא היא הkaliyuga. ג. התלמיד *כן* שולט על עצמו. תלמיד טוב, הדבק בחיפושו אחר אמת מוחלטת, יוכל ללמוד גם מכלב שוטה ומהעשבים ומהשמיים שמעליו... ד. בבודהיזם ישנם "ארבעת ההסתמכויות" על פיהם אפשר למצוא מורה מתאים - להלן קריטריונים. ה. בכל מקרה, כל מורה ראוי לשמו, ידגיש שוב ושוב את עניין הויואקא, היינו, הבחנה... פיתוח משתפר והולך, מתחדד והולך של הבחנה בין הנכון יותר, לנכון פחות. ובנרות - שם דווקא מצאתי פתיל ושעווה.... למדתי מהם קצת על האש, על כוויות, על המרה של מצבי צבירה, על הארעיות של כל הדברים. בברכה