יודעי ח"ן
לא נעים לפתוח פוסט בפורום פומבי באמצע הבלגן באדמה הזאת מבלי להזכירו. ניגוד חריף בין מזג האויר הנפלא למלחמה המתחוללת ולכל הרוגיה... מי ייתן שימי הסליחה והחסד יחלו כבר הלילה. שלוש שאלות עמי. אם מאן דהוא מכם יואיל נא להציג לפניי קצות פתרונים או מראי מקום הדבר יפטור אותי מכאב. אנא.. מצא לנכון להואיל, מאן דהוא חסיד. אני מציינת מראש לבל תבהלו מטפשותן הילדותית. there you are... 1. איך יודעים אם חומוס טעים ממוס שוקולד? 2. איך יודעים אם חבר עודנו חבר-אמת והוא מסרב לתקשר? (3. נניח אדם ב מעריך עד מאוד את א ודעותיו. אך אליה וקוץ בה: אדם א' אינו מחבב ואינו מעריך את איש ב'. היאך יוכל ב' להעריך את ב' כאשר אין צל של סיכוי לפגום בהערכתו לאדם א'?)* שאלת בונוס (מעט יותר פילוסופית) לקהל הרחב: נתון משל ספינתו של תזאוס. נתונים אנחנו. האם חברינו רואים אותנו כפונקציה? איך נדע? אני מתכוונת האם חברינו (הלא הם החברים שלנו. שהם חברים. ולא בלבד! אלא אף החברים שלנו.) האם הם ... עד כמה הם, מילותיהם, דינמיות בהתאמה לדהרתנו הזמנית (זמנית באצבעות הדוקות) במורד ציר הY או במעלהו? איך יוכל אדם בלתי-יציב (מתנדנד. פעם גובר ישראל ופעם עמלק.) לשכנע עצמו בתקפותן של מילים שנאמרו כאשר הרים משה ידו? אנשים יקרים! איך נפטרים מאלפי אלפי חסרונות מאנוכיות ורגישות יתר מתלות ואנכיות. ואגוצנטריות. וילדותיות... ואלף דברים... להתייחסות מאן דהוא אודה בלי קץ ובלי מילים * שאלה 3 מבוצרת כי מצוי חשש כבד שתיהפך על פיה כדרך הפסיכולוגים, או על דרך התחכמות סמנטית. ** בפעם אחרת, לכשירווח המישור האישי, אשתדל לתת כמוכם את לבי לבעיות כלל חברתיות. פתאום טופחת (ותופחת) בי קנאה נוכח הניגוד לאסתר בת אביחיל שאמרה: תנתן נפשי בשאלתי ועמי בבקשתי. כאסתר גם חברי הפורום הזה מושיטים יד אדיבה לנפשות נכאבות שמזדמנות הנה ועסוקים (חברי הפורום) ב"עמי בבקשתי". בממכר, אמר ברכט במילים שונות. אני טועה? איך אסתר פותחת? אם נא מצאתי חן בעיניך ואם על המלך טוב... אם ואם. כמה אִםים. אגב, הלבנה בהירה ודקיקה הלילה כשאינה מכוסה עננים. כדרך החתולים את עצמי מסקרן יותר מה היא כשאיננה (נראית). מודה על זמן הקריאה שגזלתי. מודה למאן שישיב. מודה לשאריות הרוח. איתכן, מילים שמעצבות אנשים בצורה עצובה יפה ושברירית מכל. מילים יקרות ואהובות. ה0ה.20
לא נעים לפתוח פוסט בפורום פומבי באמצע הבלגן באדמה הזאת מבלי להזכירו. ניגוד חריף בין מזג האויר הנפלא למלחמה המתחוללת ולכל הרוגיה... מי ייתן שימי הסליחה והחסד יחלו כבר הלילה. שלוש שאלות עמי. אם מאן דהוא מכם יואיל נא להציג לפניי קצות פתרונים או מראי מקום הדבר יפטור אותי מכאב. אנא.. מצא לנכון להואיל, מאן דהוא חסיד. אני מציינת מראש לבל תבהלו מטפשותן הילדותית. there you are... 1. איך יודעים אם חומוס טעים ממוס שוקולד? 2. איך יודעים אם חבר עודנו חבר-אמת והוא מסרב לתקשר? (3. נניח אדם ב מעריך עד מאוד את א ודעותיו. אך אליה וקוץ בה: אדם א' אינו מחבב ואינו מעריך את איש ב'. היאך יוכל ב' להעריך את ב' כאשר אין צל של סיכוי לפגום בהערכתו לאדם א'?)* שאלת בונוס (מעט יותר פילוסופית) לקהל הרחב: נתון משל ספינתו של תזאוס. נתונים אנחנו. האם חברינו רואים אותנו כפונקציה? איך נדע? אני מתכוונת האם חברינו (הלא הם החברים שלנו. שהם חברים. ולא בלבד! אלא אף החברים שלנו.) האם הם ... עד כמה הם, מילותיהם, דינמיות בהתאמה לדהרתנו הזמנית (זמנית באצבעות הדוקות) במורד ציר הY או במעלהו? איך יוכל אדם בלתי-יציב (מתנדנד. פעם גובר ישראל ופעם עמלק.) לשכנע עצמו בתקפותן של מילים שנאמרו כאשר הרים משה ידו? אנשים יקרים! איך נפטרים מאלפי אלפי חסרונות מאנוכיות ורגישות יתר מתלות ואנכיות. ואגוצנטריות. וילדותיות... ואלף דברים... להתייחסות מאן דהוא אודה בלי קץ ובלי מילים * שאלה 3 מבוצרת כי מצוי חשש כבד שתיהפך על פיה כדרך הפסיכולוגים, או על דרך התחכמות סמנטית. ** בפעם אחרת, לכשירווח המישור האישי, אשתדל לתת כמוכם את לבי לבעיות כלל חברתיות. פתאום טופחת (ותופחת) בי קנאה נוכח הניגוד לאסתר בת אביחיל שאמרה: תנתן נפשי בשאלתי ועמי בבקשתי. כאסתר גם חברי הפורום הזה מושיטים יד אדיבה לנפשות נכאבות שמזדמנות הנה ועסוקים (חברי הפורום) ב"עמי בבקשתי". בממכר, אמר ברכט במילים שונות. אני טועה? איך אסתר פותחת? אם נא מצאתי חן בעיניך ואם על המלך טוב... אם ואם. כמה אִםים. אגב, הלבנה בהירה ודקיקה הלילה כשאינה מכוסה עננים. כדרך החתולים את עצמי מסקרן יותר מה היא כשאיננה (נראית). מודה על זמן הקריאה שגזלתי. מודה למאן שישיב. מודה לשאריות הרוח. איתכן, מילים שמעצבות אנשים בצורה עצובה יפה ושברירית מכל. מילים יקרות ואהובות. ה0ה.20