יודעת שלא ממש קשורה לכאן ובכל זאת עיצה משהו?

יודעת שלא ממש קשורה לכאן ובכל זאת עיצה משהו?

לפני הכל אשמח רק לתגובות בונות ולא סתמיות שלא יעזרו לא לכם ולא לי כמו את באמת לא קשורה לכאן... תהיו טובים... :)
קצת על עצמי, בת 30+ מעולם לא הייתי ניידת, מנסה להתחיל את החיים בגיל מאוחר. בגלל מאורעות חיי בחרתי להתרחק/ולהמנע מחברה שאני מאוד זקוקה לה ונשארתי לבד, תקופה ארוכה מידיי לסבול את הלבד הזה וחשוב לי למען הנשמה שלי לשבור את הבדידות הזאת שנכפתה עליי ועל הדרך כפיתי אותה על עצמי. אולי אני משלה את עצמי שאני חושבת שכשבעיית ההתניידות תסתדר יהיה לי קל יותר. גם בגלל שלא אהיה תלויה יותר בתחבורה ציבורית שלא קיימת בשבתות שממיתות לי את הנשמה, וגם באמצע שבוע לנסוע בתוך העיר גם אם זה אוטובוס מרגיש לי אחרי שנים סיוט. כשאני באוטובוס אני תמיד חושבת באיזו קלות ומהירות יכולתי להגיע למקום חפצי.
יש בפני הרבה אופציות לבחון, גם שם תהיה לי בעיה לבחור, האפשרויות הכספיות גם הן מגבילות כך שאצטרך להיות יצירתית ולבחור לי את הבחירה הכי טובה עבורי בשביל קודם כל להמצא בחברת אנשים ולהכיר כאלה חדשים. מפחיד :)


תקועה עם בחירה יותר מידיי זמן, קשה לי לבחור, מהחשש לעשות את הבחירה הלא נכונה, במקרה שלי ובמקרה הזה בפרט כל בחירה תקדם אותי.
חסר לי ידע בנושא. והנושא הוא מה כדאי לבחור אופנים חשמליות או אופנוע.
באופנים חשמליות תהיה לי אפשרות לרכוש מנוע וכו' מהאינטרנט ולסדר לי אופנים שוות במיוחד עם מהירות ששווה לזו של קטנוע 50 סמק וכך אוכל לחסוך את הביטוח. ההתניידות שלי בעיקר בתוך העיר וגם זה ממש מעט כי אני שונאת לנסוע באוטובוסים, אני מאמינה שאם אתחיל להתנייד זה יפתח בפניי את הרצון לצאת אפילו מחוץ לתחום העיר שלי שיתכן ויהיה אפשרי גם עם האופנים החשמליות... משני דברים אני חוששת:
1. העיקרי שתוקע בבחירה הזאת :שהן ימשכו גנבים ואני ממש אתבאס אחרי ההשקעה שלי
2. שלא אוכל באמת לנסוע הלוך ושוב לערים סמוכות . קצת מדאיג אותי.
יתרון רציני לפי מה שהבנתי שיש בו כמעט 0 תקלות. ועם אופנים אפשר להיות פחות על הכביש המסוכן, אנערף.

אופנוע, משהו אמר לי שאני לא יכולה לקנות אופנוע 50 סמק, מפחיד אותי מידיי לנסוע באופנוע מהיר יותר, מאמינה שאם אתרגל לא תהיה בעיה להגדיל מהירות אני מעט לא סומכת על עצמי שאשמור על עצמי מספיק עם אופנוע בעל מהירות גבוהה יותר, אם אני מבינה נכון פגיעה קטנה יותר תהיה במהירות נמוכה יותר לא?
היתרונות, אופנועים פחות גונבים, לא אחשוש גם עם 50 סמק לנסוע לערים סמוכות. אפשר למצא דרכים לא מהירות להגיע לערים סמוכות...
חסרון עיקרי : ביטוח
... אופנוע מאיפה מתחילים, למה יש ככ הרבה חברות? איזו חברה טובה? ביטוחים: שמעתי שהיו הוזלות בתקופה האחרונה איך זה הולך? כמה משלמים על 50 סמק וכמה על 125סמק?
מאיפה מתחילים, איפה אפשר לקרא מידע בנושא אופנועים בשביל לדעת מה באמת כדאי לקנות, אני אוהבת לעשות שיעורי בית לפני, ולא לצאת לקנות משהו שאני לא מבינה בו, יש סוג אופנוע ''פשוש'' MIO נראה לי אופנוע נשי :) בקיצור, לא מוצאת ידיים ורגלים, זקוקה לעיצות טובות וחכמות. הלכתי לאיבוד ואין את מי לשאול.

אחרי חודשים, סוף סוף הוצאתי את הכל :) תודה למי ש''הקשיב'' עד כאן.
 

מיכל 87

New member
הי

לדעתי הרעיון של האופניים החשמליים (חשמליות/חשמליים?) הוא רעיון נחמד.
כמובן שזה מושך גנבים, כמו כל דבר שאפשר לעשות בו שימוש..
אבל אם אני לא טועה יש אופניים חשמליות שאפשר להוציא להם את ה"מטען חשמל" ולקחת איתך, ככה פחות משתלם לגנוב אופניים חשמליות בלי המטען שלהן. ויש את היותר משוכללים שאפשר לקפל אותן לגמרי.
אם את שואלת לגבי נסיעות ארוכות, תמיד תוכלי לעלות עם האופניים לאוטובוס לא?
 

REALI

New member
אין גיל שמאוחר מידיי


להתחדש בחיים זה תמיד טוב ובכל גיל, ואת יכולה לשמוח על כך שסוף סוף מצאת את הכוחות לכך.
תראי אני לא פסיכולוג או משהו, אבל אני מסכים איתך שהרבה פעמים בחיים אנחנו נתקעים בדברים גדולים, כשהבעיה היא בעצם בדברים קטנים שוליים וטכניים. ולפעמים מצב של בדידות יכול להיפתר פשוט ע"י פתרון טכני של ניידות שאפשר לפתור בקלות.
לגבי מה לקנות זה שיקולים שלך והייתי מציע לך להתייעץ בפורומים של אופניים ואופנועים וגם לשאול מוכרים ואנשי מקצוע. לגבי אופניים אני יכול להגיד לך שצריך לקחת בחשבון שאופניים זה לא תמיד נח ואז אפשר להגיע למצב שהם פשוט ישארו במחסן ולא תרצי לעלות עליהם ולכן אני ממליץ לקנות רק אופניים ברמה שהם באמת נוחים לנסיעה ושתשמחי לעלות עליהם. וכנ"ל לגבי זמני הנסיעה - אם יקח לך שעות להגיע ליעד אז תוותרי עליהם מהר ולכן זה תלוי גם במרחקים שאת מתכוונת לנסוע איתם. קטנוע קצת יותר יקר אבל לנסיעות מישוריות באזור המרכז הוא לא יקח יותר מידי דלק וכמובן שהוא יותר נח ויותר מהיר. תשערי מה הצרכים שלך,זמני הנסיעה עם אופניים ועם קטנוע ואת ההוצאות.

כיוון שהמטרה שלך היא למצוא חברה, את צריכה לחשוב על איפה תוכלי למצוא את החברה הזאת. מהנסיון שלי רכב יכול להשאר בחניה גם כל השבוע לאסוף אבק בלי שנקח אותו לשום מקום, כך שאת צריכה כבר מעכשיו למצוא את המקומות ואת האנשים שאליהם את רוצה להגיע.
לדעתי הכי פשוט זה לחדש קשרים מהעבר (אולי מפחיד ליצור את הקשר בהתחלה, אבל מאד משמח אחרי שעושים זאת והרבה יותר קל לשמור על קשר כזה שכבר יש לו בסיס מהעבר). בנוסף את יכולה להצטרף למסגרת חברתית כלשהי, אולי ערבי שירה שבועיים קבועים או שיעורים קבועים או סדנאות וחוגים למיניהם שתוכלי להכיר שם אנשים.

מקווה שעזרתי מעט, שיהיה לך המון בהצלחה בדרכך ותחזרי לעדכן אותנו.
 
למעלה