Ccyclist
Well-known member
היוטיובר מוכר בחוגי טסלה, במיוחד הפנייה השמאלית במסלולו דרך צומת לא מרומזרת בשדרה רבת נתיבים. בארה"ב מותר ללקוחות פרטיים של טסלה להפעיל FSD כל עוד הם "משגיחים" על הנהיגה, בדומה למסגרת החוקית המאפשרת לנהגים במדינות רבות לתפקד כנהגים מלווים לתלמידי נהיגה.
הרלבנטיות לנושא התח"צ היא שהרכב נוהג בעצמו.
הסרטון קצת ארוך ועיקר הדיאלוג הוא על הנהיגה של הרכב. אפשר לשים לב שרוב הזמן היושב במושב הנהג לא מתעסק לא עם ההגה ולא עם הדוושות. עיקר השיח הוא על הבחירות של הרכב בצמתים.
לטעמי רמת ההתקדמות של טסלה אינה ידועה מספיק מחוץ לחוגי העוקבים אחריה.
גם אם מבחינה תחבורתית נטו עדיף שיישמו את הטכנולוגיה באמצעים גדולים יותר - ניהוג אוטונומי יכול לפתוח אופציות חדשות בפני אוכלוסיות לא נוהגות במרחבים פרבריים וכפריים.
גילוי נאות: אני מושקע בטסלה, הם יצרו לי רווח נאה. אני גם נוהג בטסלה 5 שנים.