יום אולימפיאדה בפורום רגאי :)

Carcass

New member
יום אולימפיאדה בפורום רגאי :)

אז,מי מביניכם שעוקב קצת אחרי ספורט בכלל ואתלטיקה בפרט - היום יום מרתק מהבחינה הזאת באולימפיאדה.. איך זה קשור לרגאי? לא קשור. אז למה זה כן קשור? ובכן,לג'מייקה !!!!!!! היום ב17:30 אחרצ שעון ישראל,יהיה מקצה הגמר של ריצת המאה מטר..שלושת הפייבוריטים הברורים לזכייה הם.. - טייסון גיי האמריקאי. -אסאפה פאוול הג'מייקני(שיאן העולם משנת 2005 ועד לפני שלושה חודשים). -אוסיין בולט(בוליט:) הג'מייקני - הדהים את העולם במאי כאשר קבע שיא עולמי במאה מטר(9.72),הפייבוריט הכי גדול למדליית זהב..וכל זה ילד שרק ביום חמישי הקרוב תהיה לו יומולדת 22 מ Trelawny (איפה ש falmouth בעעע). הקיצר,אני אישית הייתי בקיץ שעבר תומך נלהב של אסאפה פאוול באליפות העולם באתלטיקה),מיד אחריה גם הייתי בג'מייקה והלך שם טירוף,בטלוויזיה וברדיו רק דיברו עליו..מאז היוצרות השתנו,עכשיו כולם מדברים על אוסיין בולט,כן,עכשיו אני תומך שלו. :) בקיצור BULLIT BULLIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Gouzita

New member
מזה אלעד

אתה יכול להוסיף את החתימה שלך לקורות חיים. רזומה לא רע, לא רע.....
 

Carcass

New member
טוב עכשיו היה החצי גמר..

ההפתעה הגדולה - טייסון גיי לא יתחרה בגמר. התוצאה הכי טובה בחצי היתה שייכת כמובן לאוסיין בולט(בוליט:) - 9.85. אסאפה פאוול עם התוצאה השניה בטיבה - 9.91. הקיצר - עוד שעתיים - דרבי ג'מייקני לפנים!
 

Carcass

New member
טוב לא רק שבולט ניצח ולקח את הזהב...

הוא שבר את שיא העולם(של עצמו)!!!!!
 

H A J Y

New member
והנה הכתבה בynet , אתם יכולים לראות שם הרבה

תגובות חכמות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3583344,00.html
 

Carcass

New member
חבורה של נעליים.

תמיד יהיו את החמארים שישר יקפצו ויגידו קונספירציה או שהוא על סמים(אולי כן - אבל רק גאנג'ה הא חח). שלא נדבר על הגזענות שמה,בושה.
 

ב ז ו ק ה

New member
Jamaica has the fastest man inna life....

Mavado - On the go מאחורי הקלעים עם אסאספה פאוול - קטע מדהים. שם את ג'מאייקה על המפה בענק. הישג פשוט מדהים, איפה הוא ואיפה קארל לואיס,בן ג'ונסון.... למי שעוד זוכר. כבוד!!
 
למעלה