יום הבלוג הבינלאומי 2008, מי הולך לקחת חלק?

Kawaii Baka

New member
יום הבלוג הבינלאומי 2008, מי הולך לקחת חלק?

לא הספקנו למצמץ ושוב מתקרב לו אלינו יום הבלוג הבינלאומי, שנקבע ב-31.08. השאלה המתבקשת, כמו תמיד, היא מכם הולך לקחת חלק באירוע ולהקדיש לנושא הודעה בבלוג? נדמה לי שדווקא בישראל, בה 95% (מספר אצבע) מהבלוגרים כותבים ב2-3 אתרי-על מסוגרים ומנותקים אחד מהשני, יום כזה של פתיחות ושיתוף חשוב וחיוני.
 

suki da yo

New member
בשנה שעברה שהקעתי

וכתבתי רשומה עם המלצות.. אבל השנה כנראה שלא- גם לא הכרי כמעט בלוגים חדשים השנה- רק הורדתי בלוגים ישנים, וגם זה יהיה היום הראשון שלי בברלין, לקראת שנה שלמה, ועם כל הכבוד וההערכה, יהיו לי דברים יותר טובים לעשות. אם תפוז היו מעלים פונקציה שאפשר לסמן זמן פרסום עתידי, אולי הייתי משקיעה מראש, אבל לא סביר, כי אין זמן (וכאמור, באמת שאני כבר כמעט ולא קוראת בלוגים..)
 

דנטל

New member
לא השתתפתי גם בשנה שעברה

אני לא קוראת בלוגים. יכולה להמליץ על פוסטים ספציפיים, אבל לא על בלוגים.
 

Kawaii Baka

New member
מעולם לא הצלחת למצוא כותב שהמאסה

הקריטית של הכתיבה שלו מעניינת אותך?
 

דנטל

New member
לא

כלומר, יש כאלה שמענינים אותי, אבל יש לי בעיה עם דברים קבועים ולכן אני קוראת פוסטים מזדמנים שנקרים בדרכי שרובם של כותבים שלא מוכרים לי (למשל, יש לי נטיה להכנס לבלוגים חדשים). בקיצור, זה לא הם - זו אני
.
 
אני מתלבטת...

במשך השנה כתבתי כמה פוסטים על בלוגים טובים שגיליתי. אם אכתוב, זה לא יהיה על פוסטים מהבלוגיה, וסביר יותר שעל בלוגים מחו"ל. פניתי לנועה בנושא ושאלתי האם היא מתכוונת לפרסם את הנושא השנה. עדיין לא קיבלתי תשובה ברורה.
 
למעלה