יום חרה...כנסו

יום חרה...כנסו

אופפ.. איזה יום חרה..!!! תקשיבו:...היום התחיל טוב(הכל מתרחש בבצפר בינתיים)עד ששני ילדים מהכיתה שלי רבו מכות..אז היועצת נכנסה ודיברה וחפרה לנו שעות ואני יושבת ליד חברה שלי בכיתה אז צחקתי וזה...ובאותו זמן היועצת דיברה על זה שאפשר לשלוח אותנו למחלקת הנוער והיא באותו זמן העירה לי אז אמרתי לה:מה את רוצה לשלוח אותי למחלקת הנוער על זה שצחקתי...ואז היא התחילה לצרוח עליי ואמרה שאני יקבל מכתב הביתה!! בסדר עברתי את זה..אחרי זה בשיעור אחרון היה לנו אנגלית(והמורה לאנגלית שונאת אותי)והיא התחילה לצעוק עליי סתם וקראה למנהלת המנהלת באה צעקה עליי כמו משוגעת לקחה אותי לשבת בכיתה אחרת ואחרי זה הזמינה אותי למשרד שלה והתחילה לצעוק עליי ואמרה שהיא תזמין ת'הורים שלי!! שהלכתי הביתה היתה לחבררה שלי מומולדת ותמיד שיש מומולדת אנחנו זורקים ביצים וזרקנו עליה ואז שכן אחד ברחוב שלי בא וצעק עלינו וזה..ואמר שהוא מחר יגיד למנהלת!! א'קיצר אמא שלי רותחת עליי ועם המנהלת הסתבכתי!! ראיתם איזה יום חרה(אה ושכחתי לספר לכם..אחרי בצםפר רבתי עם חברה!!!)
 
לא נורא!!!

היו לי ימים גרועים יותר (ראו: יום ביש המזל שלי...) ואני לא רוצה להרוס לך ולהגיד את היום שלי כי הוא היה מאוד נחמד!!! אבל, אל תרגישי רע! לי היו ימים גרועים יותר (שוב, ראו: יום ביש המזל שלי...). תבררי הכל מחר! בהצלחה!
 
כנסו כולם1!..

חח...תודה מתוקה!! אני לא ילדה מגזימה כזאת שלוקחת הכל רציני...בסדר היה לי יום חרא עברתי על זה.... חפיף!!! יש ילדות שעושות מזה ביג דיל..רוצות להתאבד..לא רוצות לבוא לבצפר וכאלה>>א=נ=י ממש לא ילדה כזאת!! ולכל אחד בחיים יהיה ת'יום ביש מזל הזה.. אז אני לוקחת את זה חופשי...ולדעתי כולם צרכים לקחת את זה בקלות ולא להיות כבדים..קחו את עצתיייי......חחח!!!
יוו מזה כיף בפורום הזה!! אתם ממש פתוחים... חולה עלכם..מואה!!!!!
 
כנ"ל אלייך!

ויותר גדול!!! חוצמזה, למה שתרצי להתאבד בגלל דבר כזה, לכל אחד יש את הימים הרעים שלו, אפילו לי
... חחח, שמחה שעזרתי לך (עזרתי לך?!)...
 
חחחחח

לא הבנת..אמרתי שיש ת'ילדות האלו שעושות מזה עניין ורוצות להתאבד.. אני???!!!!חס וחלילה בחיים לא חשבתי על זה ואני לא יחשוב על זה!! אה ובקשר לעזרה שלך..כן עזרת לי... ותודה על העזרה!!!!
 

A d i 1 3

New member
לא נורא... דברים כאלה עוברים...

וכשהולכים לישון וקמים בבוקר הבעיות נהיות כאלה פיציותתתת!!! לי היה דווקא יום נחמד אבל מחר צפוי יום רע חחח.. (יש לי תחזיות) אממ... אל תדאגי מצב הרוח יישתפר מחררר זה ייתכןןןןן זה אפשריייי כל עוד אנחנו כאן שרייים! היה לי יום חרא שנכשלתי בערבית טחחח... אבל חפייייף!! לאב יו, עדי
 
למעלה