יום לא מוצלח לתחרות באוסטרליה...

יום לא מוצלח לתחרות באוסטרליה...

אני לא מאחל לאף אחד את ההשכמה שקיבלתי היום...אני לא אפרט הכל כרגע אבל בגדול יש הרוג היום בתחרות,הצמד שלנו בגול!ובחיים!!!!! לא כל כך ברור מה קרה שם אבל לפי מה שהבנתי רצועת התליה של הגולש נקרעה!!??? הבחור ניסה לפתוח רזרבי אבל המצנח קרס מהעומס.
 

David Gerby

New member
פרטים

ראשית הצמד בסדר, שניהם הגיעו לגול של 243 ק"מ (!!!), עבור שניהם זה שיא. אילן עשה את המרחק בכשעתיים וצדר ב 6 שעות (נחת בסביבות 20:00). שעתיים של טראומה לאילן שלא ידע מה קורה עם צדר ומדיווחים ששמע מהגולשים על גולש עם גלשן שדומה לזה שצדר טס בו בזמן תרמול נפל מהשמיים ומצנחו הרזרווי נקרע. לא ברור עדיין במי מדובר אבל הקלה גדולה לאילן שראה את צדר מגיח ב 800 מטר מעל הגול בצעקות שמחה. תאונה מאוד לא נעימה, בעצם הטראומה של כל גולש. מה שמזכיר שזוהי נקודת החיבור היחידה שלנו לגלשן ומי שסומך על הרזרווי למקרים כאלה עושה טעות. ההמנעות - לשמור את הרצועה תמיד בצל (באחסנה ובזמן המתנה בעמדה), לשמור על הקרבינות מנפילה על אבנים, לזהות רצועה יבשה ולהחליפה בהקדם, להשתמש ברצועה שנייה. בנוסף, המלצה אישית - להחליף רצועת תלייה כל 5 שנים גם אם היא נראית בסדר (מקורי מהחברה בד"כ לא עולה יותר מ 30 - 40 דולר).
 

amitceder

New member
הכל נכון,

קצת מאוחר - כבר 0130 בלילה ויש מחר/היום עוד תחרות. האוסטרים - שברשותם נתנה האפשרות לבטל את יום התחרות הבאה - בחרו להמשיך כרגיל.... לדעתי קצת חסר טעם, אבל מי אני שאקבע. אנחנו די שחוטים, אבל כמו שאמר דודו- 243 ק"מ - שזה גם שיא ישראלי, אם אני לא טועה. אילן 4 שעות. אני 6. לצערי - הGPS לא שמר את כל הTRACK שלי ויתכן שתפסל הטיסה שלי או לפחות חלקה. מה לעשות - ETREX זה חרא של GPS לטיסות ארוכות שכאלה. נפרט אולי יותר מחר - אם יהיה זמן ויבטלו את התחרות בכל זאת. אם לא - זה די כמו ללכת לעבוד ב0900 בבוקר ולחזור ב0100 בלילה. במילים אחרות - קריעת תחת. לגבי הטיסה שלי הייתי מת לפרט עוד - אבל אין לי כוח. כנ"ל לאילן. לילה טוב לכולם
 

חגי

New member
שוב לא טעיתי...תרוצי GPS

גם אני טסתי 6 שעות ויש לי את כל הטרק על GPS גרמין 12 בסיסי כולה צריך לכוון אותו לדגימה אחת ל- 20 שניות ו 1000 נקודות יספיקו לכל הטיסה. יאללה - העיקר שאתה מאמין שטסת 243 קמ.
 
1024 נקודות נותנות רק...

חמש וחצי שעות הקלטה בקצב דגימה של 20 שניות. לכן יש לכבות את המכשיר תוך כדי טיסה ולהדליקו שוב. התוכנה יודעת לחבר את המסלול ולתת ניקוד בהתאם. בהצלחה בהמשך התחרות איתי
 

shaison

New member
כול הכבוד ובשעה טובה על השיא האישי

אחלה טיסה האם יש לינק לאתר התחרות? שי לנואל
 

ג ל נ ט י

New member
עמית אתה לא בסדר

קודם כל, הרבה מזל טוב על הטיסה המדהימה!!! כמו שביקר חגי, גם אני מצטרף למבקרים - אתה בכל תחרות מחרבן את הענין עם הטרקים של הגיפיאס, פעם נגמר לך הסוללות, ופעם הם לא טעונות, פעם הטרק לא מקליט ופעם שכחת להדליק את הגיפיאס. ראבק, זה הכל ענין של גישה. אני אוהב אותך עמית, כי אתה זורם ומגניב כזה, אבל אתה בעצם חפפן וחבל !! מתי תתחקר את הענין ותשפר את הגישה?!
 

חגי

New member
לא יתכן!

א. שצדר טס 243 קמ... ב. שלאילן זה לקח שעתיים ולצדר 6...(למרות שכאמואר ב"א" - צדר לא מסוגלל) ג. לא יתכן שעתיים - גם אלוף עולם לא מסוגל לעשות קצב של 120 קמש אלא אם כן הוא טס בזרם סילון
 

חגי

New member
לא הבנתי מה חידשת לנו

מעבר כמובן להזדמנות שנתת לי להגיב שוב אגב יש הבדל בין שגיאת כתיב לשגיעת כתיב ...ולי יש רק שגיאות הקקלדדה. דא?
 

amitceder

New member
הבהרות לגבי הGPS

קודם כל באופן אישי קיבלתי על היום של אתמול מינימום מרחק - 10 ק"מ. זה בגלל שהיתה נקודת סיבוב שלא הוקלטה, בשל מגבלת זכרון. חגי - לא ניתן לכוון בETREX את זמן הדגימה של הנקודות. גם שמירה של הנתיב באוויר לא היתה עוזרת. זאת מכיוון שאז נמחק הTIME STEMP ואז שוב - אין ניקוד.
 

חגי

New member
כמו שולנסי אמר - אתה פשוט לא

רציני...חפפן זה בלשון המעטה. ברור שאין שום סיבה שיחשיבו לך את הטסק. אתה נוסע לתחרות חשובה ויוקרתית באוסטרלי, משקיעה אלפי דולרים, אבל לב'קש מהחברים שלך שיש להם GPSים טובים ומתאימים לענין - זה כבר קשה מדי עבורך. במיוחד העניין היה פשוט כשאצלנו חורף וכמעט אין סיכוי לטיסות מעניינות. ציוד מתאים לתחרות חייב ללכלול GPS תקין , ואריו שמדבר איתו ומכשיר קשר טוב. חבל
 

David Gerby

New member
חגי, נו באמת

ברור שלא ייתכן בשעתיים, אבל היה משהו עם שעתיים (ההפרש ביניהם).
 
למעלה