שיקויי אהבה
New member
יום מחאה נגד חברות הסלולר
גברותי ורבותיי חרטו טוב טוב תאריך זה בזכרונכם!!! הכניסו תזכורות למכשירכם ו/או למחשבכם והעבירו הודעה זו לכל אדם, הפיצו לכולם,לכל כתובות האימייל שלכם,במקומות עבודתכם ובכל מקום בתאריך ה-1/5/06 תחול מחאה נגד כל רשתות הסלולאר משעה 8:00 בבוקר ועד השעה 20:00 בערב !!! ב -12 שעות אלה לא נשתמש כלל וכלל שירותי > הסלולאר. גברותי ורבותי מדי חודש בחודשו אנו משלמים לחברת הסלולאר אליה אנו שייכים *מ א ו ת* שקלים !!! חברות הסלולאר ממשיכות וממשיכות להתעשר על חשבוננו, ממציאות "מבצעים" אחת נגד השנייה כדי למשוך אליה את הלקוח-את/אתה. השגרה המדחיקה לא מאפשרת לנו את הזמן הנדרש כדיי "להיכנס" למיקוחים על התעריפים ו/או התשלומים ורובנו מוותרים ומעדיפים שלא להתעמת עם סוכן המכירות המנומס(והמפולפל-שעבר הכשרה מיוחדת לכך) ובחלק מהמקרים החברה "מעניקה" חבילת תקשורת חינם מסוג כלשהוא לתקופה מסוימת בכדיי "לסתום לנו את הפה" ושנצא מסופקים *כאילו* השגנו את מבוקשנו-זהו לא סוד. ובשורה התחתונה : החשבון של סוף החודש הוא אותו החשבון-אותם *מאות שקלים* שיכלנו לחסוך לפחות ממחיצתם! וה"מבצע" הוא לא מבצע !!! כי הרי מדובר כאן על " אותה הגברת בשינוי אדרת "- תרגיל שיווקי שמצליח לעבוד עלינו פעם אחר פעם מבלי שאנו שמים לב לכך. חשוב לציין כי רשתות הסלולאר בישראל הן רשתות הסלולאר מהטובות ומהמתקדמות בעולם המספקות שירותים ברמה גבוהה ואיכותית. אימייל דומה לזה הועבר בגרמניה לפני שנה שלושה חודשים נגד כל רשתות הסלולאר עקב התעריפים היקרים ותוך מספר ימים 24% מכלל אוכלוסיית גרמניה (17,760,00 אזרחים) ידעה,הסכימה והשתתפה במחאה זו. גם בספרד מחו האזרחים נגד התייקרות מחירי הדלק, שבתו וקיבלו את מבוקשם. לאחר מחאות אלה ולאחר "הנזק הכספי" שנגרם לחברות הסיקו החברות הפיננסיות כי ללקוחות יש כח השפעה עצום *ומספר ימים* לאחר המחאה יצאו החברות בהכרזה על הוזלת התעריפים ולא העיזו שוב לעלות את התעריפים כי ידעו את אשר צפוי להם מהלקוח בעל הכח. חשוב לי מאוד,ולך, *שיתוף הפעולה*, גם אם אין ביכולתך להשתתף בתאריך הנ"ל בכל זאת אנא העבר/י מסר זה. מבלי שיתוף הפעולה של כל אחד ואחת מכם המחאה לא תצליח ! כמו שזה עבד בעבר בגרמניה ובספרד ובמדינות נוספות אחרות - כך גם כאן !!! הרי כולנו רוצים לשלם פחות , כולנו רוצים לחסוך . זה אפשרי וזה יעבוד !!! רק אם מסר זה יעבור !!!
גברותי ורבותיי חרטו טוב טוב תאריך זה בזכרונכם!!! הכניסו תזכורות למכשירכם ו/או למחשבכם והעבירו הודעה זו לכל אדם, הפיצו לכולם,לכל כתובות האימייל שלכם,במקומות עבודתכם ובכל מקום בתאריך ה-1/5/06 תחול מחאה נגד כל רשתות הסלולאר משעה 8:00 בבוקר ועד השעה 20:00 בערב !!! ב -12 שעות אלה לא נשתמש כלל וכלל שירותי > הסלולאר. גברותי ורבותי מדי חודש בחודשו אנו משלמים לחברת הסלולאר אליה אנו שייכים *מ א ו ת* שקלים !!! חברות הסלולאר ממשיכות וממשיכות להתעשר על חשבוננו, ממציאות "מבצעים" אחת נגד השנייה כדי למשוך אליה את הלקוח-את/אתה. השגרה המדחיקה לא מאפשרת לנו את הזמן הנדרש כדיי "להיכנס" למיקוחים על התעריפים ו/או התשלומים ורובנו מוותרים ומעדיפים שלא להתעמת עם סוכן המכירות המנומס(והמפולפל-שעבר הכשרה מיוחדת לכך) ובחלק מהמקרים החברה "מעניקה" חבילת תקשורת חינם מסוג כלשהוא לתקופה מסוימת בכדיי "לסתום לנו את הפה" ושנצא מסופקים *כאילו* השגנו את מבוקשנו-זהו לא סוד. ובשורה התחתונה : החשבון של סוף החודש הוא אותו החשבון-אותם *מאות שקלים* שיכלנו לחסוך לפחות ממחיצתם! וה"מבצע" הוא לא מבצע !!! כי הרי מדובר כאן על " אותה הגברת בשינוי אדרת "- תרגיל שיווקי שמצליח לעבוד עלינו פעם אחר פעם מבלי שאנו שמים לב לכך. חשוב לציין כי רשתות הסלולאר בישראל הן רשתות הסלולאר מהטובות ומהמתקדמות בעולם המספקות שירותים ברמה גבוהה ואיכותית. אימייל דומה לזה הועבר בגרמניה לפני שנה שלושה חודשים נגד כל רשתות הסלולאר עקב התעריפים היקרים ותוך מספר ימים 24% מכלל אוכלוסיית גרמניה (17,760,00 אזרחים) ידעה,הסכימה והשתתפה במחאה זו. גם בספרד מחו האזרחים נגד התייקרות מחירי הדלק, שבתו וקיבלו את מבוקשם. לאחר מחאות אלה ולאחר "הנזק הכספי" שנגרם לחברות הסיקו החברות הפיננסיות כי ללקוחות יש כח השפעה עצום *ומספר ימים* לאחר המחאה יצאו החברות בהכרזה על הוזלת התעריפים ולא העיזו שוב לעלות את התעריפים כי ידעו את אשר צפוי להם מהלקוח בעל הכח. חשוב לי מאוד,ולך, *שיתוף הפעולה*, גם אם אין ביכולתך להשתתף בתאריך הנ"ל בכל זאת אנא העבר/י מסר זה. מבלי שיתוף הפעולה של כל אחד ואחת מכם המחאה לא תצליח ! כמו שזה עבד בעבר בגרמניה ובספרד ובמדינות נוספות אחרות - כך גם כאן !!! הרי כולנו רוצים לשלם פחות , כולנו רוצים לחסוך . זה אפשרי וזה יעבוד !!! רק אם מסר זה יעבור !!!