יום עצמאות שמח

python 4

New member
יום עצמאות שמח../images/Emo70.gif../images/Emo104.gif

הפי פורת' אוף ג'ולי לכולם! כידוע, יום העצמאות זו סיבה מצויינת לכולם להתלבש בצורה הכי מגוחכת שניתן לעלות על הדעת, וכך אנחנו רואים את ניקי בבוקסר מטופש, את מיגל בחולצה אדומה ואת ויקטור בשורטס. כזו זוועה מרוכזת במסיבת בריכה אחת לא ראינו מאז אותו יום נוראי בו בילי חשף את צמיגיו לעיני כולם בקיץ 2004. מילא שרון מתלבשת כמו אחת שמצפה לקבל עבודה בקרן רחוב, אבל ניקי? האשה בת 60, למען השם, אסור לה ללבוש מכנסים שלא מגיעים עד לברכיים לפחות! מי שאין לו שום בעיה של ביגוד (כל עוד אין עליו ביגוד) הוא ראיין המהמממממממממם
, שהופך לכוסון הרישמי של צח"מ עכשיו כשלניק כבר אין שיער: תנו לי פרק שלם שלו בלי חולצה ואני מסודר לחודש הקרוב. עכשיו סוף סוף גם הבנתי למה קארטר היה מוכר כל כך לשרון: הוא היה דומה שתי טיפות מים לראיין הקטן! הפלאשבקים לעברם של ויקטוריה וראיין הקטן היו מעולים - היה בהחלט שווה לסבול עבורם את כל סצינות הברכה המטופשות: נוח: "אבא, נכון שאני מנצח בקלפים?" קייסי: "אבא, תגיד לו שאני ניצחתי!" ניק: "חכו שניה, ילדים, אני הולך להביא את הסכין שאמא מנקה איתו את המנגל, ונסדר את העניין בצ'יק צ'ק"
זה רק אני, או שמייקל נראה בפרק הזה כאילו הוא חזר לתיכון?
הוא עבר תהליך אנטי-אייג'ינג מזורז או מה? עוד רגע הוא ישב לשתות קפה עם בריאנה וירכל איתה על מצב הזוגיות של בילי ומק, וזה לא יראה מוזר לאף אחד!
 

pumiki25

New member
Feels like home again! ../images/Emo140.gif

משמר הצניעות אכן הביע לאחרונה את חוסר שביעות-רצונו מאופן לבושה של ניקי יקירתנו. מה בדיוק פירושה של השמלה האדומה סטייל-מרילין-מונרו שלבשה (אם אפשר להשתמש במילה "לבשה") בז'בו לפני פרק או שניים?
ואני חייבת להודות - הקטעים הישנים של ריאן וויקי המיסו אותי. אחח - כשויקי עוד לבשה חולצות צווארון מכופתרות, וכלשריאן עוד היה יתרון גובה...הנוסטלגיה
 

SoldieRonit

New member
../images/Emo5.gifאתה בטוח שכדאי לי לראות את זה../images/Emo35.gif

נשמע לי טראומתי למדי
 

אור2221

New member
תגיד לי...

הכחול עלה לך לראש? :) רוב הנשים בנות ה-20 היו משלמות להראות בשורטס הזה כמו שניקי נראתה. והיא בת 46 כאן, לא 60 :) היה פרק נהדר, אני מתה על המסיבות שלהם...אבל יש משהו טיפטיפה מבאס בארבעה ביולי באמצע ינואר, לפחות פעם היינו מקבלים את זה בספטמבר, כשעוד היתה שמש בחוץ...עכשיו, כשיהיה קריסטמס בתוכנית, אנחנו נהיה באמצע יולי!
 

אור2221

New member
אותי מחרידים דברים אחרים

כמו ההזמנה של ויקטור לאשלי, WHAT THE HELL??? גם ליאנה אמורה לקפוץ לקלחת הזו, דרך אגב. לגבי ג'ק, אני אשמח לראות את ה-UNHOLY TRIO, ניקי, פיליס והכסף של ויקטור - מנקנקים אותו.
 

Kalla

New member
הדבר הטוב היחיד

בקטעים של ריאן וויקטוריה היה להיזכר איזו יפה היא הייתה פעם, כשעוד לא היה לה פרצוף חזירי ושיער צבוע שמזקין אותה בכמה שנים טובות. ריאן לא היה משהו מיוחד כבר אז, והיום הוא מכוער למדי ועד יותר משעמם. להשוות אותו לקרטר השווה זה פשוט חילול הקודש!!! לא אוהבת את ויקי וריאן יחד, לא יעזור בית דין. איתו אפילו היא נראית זקנה ומשעממת. משום מה זה קורה לכל הנשים שלו, שמזקינות ומתכערות תוך זמן קצר לאחר שנכנסות איתו למערכת יחסים, כנראה מרוב שיעמום ותסכול. לגבי ניקי - כל מה שאתה אומר אולי היה נכון אילו היה שווה לבזבז עליה מבטים ומילים. האמת, לא הבנתי את לין בכלל. היא חייבת לכריס??? כאילו דה???? מה בדיוק? למה? מה, כריס מינתה אותה לכלב שמירה בהיעדרה? כאילו שהיא לא מבינה שפול ואיזבלה ילדים גדולים ובייביסיטר כמוה לא תמנע מהם לעשות משהו אם זה מה שהם באמת רוצים? מה היא בכלל דוחפת את האף שלה לעניינים לא לה? ועוד אומרת שלמטרה כה נעלה היא מוכנה לסבול ולעורר את זעמו של פול, שהוא במקרה הבוס היחיד שעוד מוכן להעסיק אותה! מקסימום, רוצה להזהיר את כריס? תרימי אליה טלפון ותגידי שאם לא תחזור הביתה מיד, פול יפנה למושא אהבה קרוב (ושווה) הרבה יותר, ושכריס תחליט מה היא רוצה לעשות. אבל ככה? בקיצור, נראה שהיא יצאה מדעתה לגמרי לעת זקנה. כנראה מרוב אהבה נכזבת לפול היא התחילה להזדהות עם כריסטין ולממש את אהבתה דרכה - אחרת אין שום אפשרות אפילו להתחיל להבין את ההתערבות האובססיבית והמעיקה שלה בענייניו האישיים של הבוס שלה.
 

ים כחול

New member
שחר נשמה אתה פה אוליי ?

בוא תראה את כולם שנונים מצחיקים וחמודים כתמיד איך פייטי הציל את הפורום שלך מהתפרקות טוטאלית
אני מתמוגגת מצחוק פייטי וקאלה
סיכומים הורסים
ואני מתגעגעת לשחר שלנו
 

SoldieRonit

New member
../images/Emo99.gifOMG - ריאן היה פרצוץ יפה../images/Emo23.gif

ועם הזמן התכערה לו התסרוקת וגדלו לו המשפטים
קלטתם איך ויקי נואמת והוא עומד שם כמו דוגמן עם התלתל שמתעופף והבלורית המהממת - ותקראו לי שטחית...............
וכל הקטע עם הניומנים תמיד אהבתי
 

nimix

New member
מה רע בוויקטוריה?

אני חושב שהיא מאוד יפה הייתי אומר .. אולי אף חמודה היא גם מלאה במקומות הנכונים לפי דעתי זהו לכם !
 

Ronnie Rocks

New member
יש מצב שאני אעלה את כל הקטעים הנוסט

הנוסטלגיים ששודרו אתמול (שלשום כבר) לשרת אינטרנט כדי שתוכלו להוריד... אם יהיה ביקוש... מעניין אתכם?
 

b o t t e n

New member
עצמאות../images/Emo35.gif../images/Emo4.gif../images/Emo49.gifלך על ההכחלה../images/Emo45.gif

עוד נעשה לך את המוות... מה ששחר עבר, זה עוד כלום
 
למעלה