יום ראשון

veredmp

New member
דינג דונג

1.מה דעתכם על השיר? אהבתם אותו? מאוד אהבתי. הסיפור שמסופר בשיר מהמם. אהבתי את הטוויסט בסוף ואיך המבנה נשאר לאורך הבתים. גם הלחן מקסים. 2.איך לדעתכם מירי מבצעת את השיר? מתאים לה הסגנון הזה? בשמיעות הראשונות של השיר חשבתי שהשיר ממש לא מתאים למירי, שמעתי את אריק שר ולא את מירי, אבל ככל ששמעתי את השיר יותר הפסקתי לשמוע את אריק והתחלתי לשמוע את מירי, ואני חושבת שהשיר מאוד מתאים לה (למרות שהייתי רוצה לשמוע אותו שר את זה פעם). 3.אם יש לכם משהו להוסיף על השיר אתם מוזמנים... שיר מהמם! אם לצטט את מירי - אף אחד לא מספר סיפור כמו אריק!
 

I מ י ר ב I

New member
טיק טוק

1.מה דעתכם על השיר? אהבתם אותו? השיר מאוד יפה,כתיבה אופיינית לאריק.שיר שהוא ממש סיפור,גם הלחן טוב,אני אוהבת את ההתחלה,דרמטית כזו. 2.איך לדעתכם מירי מבצעת את השיר? מתאים לה הסגנון הזה? בהתחלה אמרתי לעצמי שזה ממש לא מירי,השיר מאוד יפה אבל לא עליה,אבל משמיעה לשמיעה זה מתחיל להקלט אצלי ומירי עושה את זה לא רע,היא מצליחה לספר ופחות לשיר כמו שהיא תמיד רגילה. 3.אם יש לכם משהו להוסיף על השיר אתם מוזמנים... אני מאוד רוצה לשמוע את אריק שר את השיר הזה. אני יודעת שבדר"כ אריק לא שר שירים שהוא כותב לאחרים אבל את השיר הזה יהיה מאוד מיוחד ומעניין לשמוע.
 
../images/Emo59.gif בום בום ../images/Emo23.gif

מה דעתכם על השיר? אהבתם אותו?מאד, מהרגע הראשון, אני אוהבת את הקטע שזה סיפורי וכמובן את הקצב . אני אוהבת בשיר שיש רגע שבו הקצב מתגבר.... 2.איך לדעתכם מירי מבצעת את השיר? מתאים לה הסגנון הזה?מאד. בכלל, אני חושבת שבאלבום הזה מירי מראה הרבה צדדים. למרות שהשיר הזה בולט אריק עדיין לא מקפחים את מירי. 3.אם יש לכם משהו להוסיף על השיר אתם מוזמנים- אני רוצה לשמוע את אריק מבצע ואפילו אם אפשר דואט של אריק עם מירי לשיר אני מאאאאד אשמח
 

Crurifragium

New member
גמרו לי את האפקטים...

1.מה דעתכם על השיר? אהבתם אותו? אהבתי, ועדיין אוהב, למרות שלקחו לי כמה שמיעות להתרגל אליו. אחרי שהתרגלתי, בינתיים עוד שמיעות רק ממשיכות לשפר אותו לטעמי. המבנה הסיפורי שלו יפה. גם אהבתי שחלקים מהסיפור הם לא לגמרי מפורשים, בלי להכות למאזינים בראש עם הפרטים, למרות שהיה אפשר למתוח את זה אפילו יותר לטעמי. 2.איך לדעתכם מירי מבצעת את השיר? מתאים לה הסגנון הזה? הביצוע שלה מצויין לטעמי. אני רגיל אצלה ליותר שירה ופחות רציטטיבים (השיר מרגיש מאוד אריקי, כמו משהו שאריק אולי היה כותב לעצמו, ופחות כמו משהו שהוא כתב למירי מהנסיון של הדיסקים הקודמים), אבל היא מבצעת אותו מצויין, ומתאימה את עצמה טוב מאוד למה שקורה בשיר ולאווירה והנימה הנכונה בכל קטע. זה שהשיר בגוף שלישי הרגיש לי בעיקר שונה, אני חושב שכמעט כל השירים הקודמים שלה הם בגוף ראשון ושני. בסה"כ זו בחירה שבשביל מירי היא שונה מהדיסקים הקודמים, אבל בהחלט מתאימה לה. 3.אם יש לכם משהו להוסיף על השיר אתם מוזמנים... מצטרף לכותבות הקודמות במחשבה שזה שיר שאני גם אשמח לשמוע כדואט, או אפילו כביצוע סולו של אריק. מבחינת סגנון השיר הזה הוא יותר מירי שרה שיר של אריק, מאשר מירי שרה שיר שאריק עשה למירי, אז הוא יכול מאוד להתאים לשניהם ביחד.
 
אם לא הייתי שומע ממירי שהשיר נכתב מלפני

4 שנים, הייתי אומר שזו שארית לא רצויה מחלק הקלטות המרתף של אריק. שיר מאד סיפורי, מזכיר לי את גנב הנערות בעל שיני הסוס שלו, שגם מאד סיפורי ועלילתי. מאד סגנון קייבי. אני חייב לציין שאני לא מת בכלל על השיר הזה. כנראה שבביצוע של אריק הייתי יותר מתחבר.
 
למעלה