לעניות דעתי מי שחונה בדבל פרקינג צריך לשים גם פנגו וגם סלופארק (ובטריפל להוסיף גם תלוש חנייה).יש בעיר מסיבה
אבל אין חניה
שאלתי היא: מי שעומד בדאבל (טריפל) פארקינג צריך לשים פנגו?
ושאלת בונוס: בכביש לא מאוד רחב, דו סטרי, דאבל טריפל פארקינג, ככר 50 מ מימין, 50 מ משמאל, למה חייבים לעשות u turn?
חיפה נחשב מרכז?האם גם את הסתובבת השבוע באזור המרכז ?
אם מרכז הוא מטאפורה או דימוי לחשיבות אז חיפה היא בהחלט מרכז כמו תל אביב. בהן חי המעמד הבינוני-האורבני , זה שמשלם את כל המסים. ערי השרון הוא שילוב של מעמד בינוני גבוה מאוד עם שוליים של שקופים [גבעת אולגה, כמשל].חיפה נחשב מרכז?
חיפה מרכז, בטח. במיוחד למי שמסתכל ממטולה אבל גם מי שמסתכל מנהריה.חיפה נחשב מרכז?
אני הייתי במרכז.לעניות דעתי מי שחונה בדבל פרקינג צריך לשים גם פנגו וגם סלופארק (ובטריפל להוסיף גם תלוש חנייה).
לשאלתך השנייה אענה (כמו יהודי טוב) בשאלה.
האם גם את הסתובבת השבוע באזור המרכז ?
אני הייתי במרכז.
למדתי שהשעות שבין שלוש ושבע לפנות בוקר, הן השעות הכי טובות לזוז ממקום למקום באיזור.
בעצם, גם זה לא בטוח.
הכי טוב, ברגל, בדוק.
(אבל בזהירות מהקורקינטים)
בעניין הדאבל פארקינג, פנגו, סלופארק, תלוש חניה, דו"ח מהעיריה. אפשר גם גרירה ואז תוסיף חשבון על גרירה ושיחרור הרכב.
כמה יצא לך?
תלוי את מי שואלים.חיפה נחשב מרכז?
מה נ.ב. ?תלוי את מי שואלים.
אם שואלים את המשטרה או משרד החינוך, ממש לא.
אולי עדיף שכך. לא?
אגב, אפרופו צפיפות וחניה, אתמול הייתי בטיול (מעניין ושונה) באיזור ירושלים, במסגרתו נכנסנו גם לירושלים.
יום שישי, 12 בצהרים, והתנועה? גם בכניסה, גם ביציאה, גם בתוך העיר (נכון, לא איזור מחנה יהודה, מאה שערים, סנהדריה, רק חצינו מהכניסה בגבעת שאול דרך רחביה, טלביה, לכיוון אבו-תור, טילת ארמון הנציב וחזרה לכיוון כביש מס 1) וכל הדרך, לא יאומן, ללא עיכובים.
נ.ב: השיח היה אמור לחשב את הנזק הכספי לנהג במקרה של חניה אסורה
מה למה?מה נ.ב. ?
למה תמיד אני צריך לחשב ?
שאני אבין.מה למה?
משלוש סיבות:
ככה.
למה לא?
כדי שיהיה לך מה לשאול ועל מה להתלונן.
אתה פולניה?שאני אבין.
את מטילה ספק ביכולת שלי למצוא סיבות להתלונן בלי שיעזרו לי ?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.