יום שישי, 17.2 בסלואו משה!!

יום שישי, 17.2 בסלואו משה!!

בואנה, תראו איזה יופי--->>>> יום שישי הקרוב, בסלואו משה, יעלו על הפטיפונים - רוד בוי סאונד!! יסאיה קרו!!! איימר סאונד!!! וגימ"ל סאונד!! מה אתם צריכים יותר מזה?!?!?! יותר פרטים.. בהמשך...... שיהיה לנו עוד ימים יפים וחמימים כמו היום!! ושבוע טוב!! -כשף!
 
כניסה עולה 35 ש"ח ../images/Emo13.gif

ולגבי הגבלת גילאים, עד עכשיו היתה כניסה לכולם.. והקרציות (בעלי המקום) פתאום מחליטים שזה 18+ ופה אני נכנסת לתמונה, אני עובדת בשיתוף פעולה ביחד עם המאבטח- והוא לא רולה עם שרירים שבודק תעודות זהות לכולם.. פשוט כשאתם באים אני עושה לו "כן" עם הראש והוא מכניס אותכם בטוח. או שאני אומרת שאתם מוזמנים שלי או משו- אבל ששש... שקט חח שזה לא יגיע אליהם שיהיה המשך יום מוצלח, מקווה לראות אותכם בשישי בסלואו משה :) -כשף!
 

Nechi Nech

New member
חחחחח כפרה עלייך כשף...

אני בטוח אגיע בשישי (בדיוק היום אני בן 18 וחודש, ישמצב לארגן משהו? :))
 

sista natty

New member
כשף!!!../images/Emo123.gif אני אספר למשה......./images/Emo118.gif

כל הכבוד לך על המחאה הקטנה שלך בשותף עם השומר... אבל ממרומי גילי המופלג
אני יכולה להגיד לך שאף פעם לא הפריע לי שהיוט' מגיעים (גמני פעם הייתי בת 17) רק מה, המצב בסלואו משה יצא קצת מכלל שליטה והמסיבות שם מלאות בילדות שיכורות בנות 15 (מילא 17...) מה שבטוח, מחזה לא נעים בכלל וקצת הורס (לי ולחבריי לפחות) את הוויבז. לכן אני חושבת שבעלי המקום עשו החלטה נבונה מאווווד, והם בטח יודעים גם למה, (אל תשכחי שזב קצת קצת לא חוקי ואם מישהו מסתכן זה הם) לכן לדעתי את אמורה לכבד את ההחלטה ולא לחתור תחתה
zeeen?
 

yaarasta

New member
ועוד משהו קטנטן

ילדים זה אמנם שמחה, וברכה, אבבבלללל "עסק" לא יכול להתקיים ממסיבות כיתה! גם בקיוב לא הגבלנו גיל, ואמנם היה מלא עד למסיבות האחרונות, אבל הבר לא עבד בגרוש, והוויב היה אמנם שמח וצעיר, אבל חבר'ה טיפה יותר מבוגרים לא רצו לבוא יותר.....
 
כן המורה יער!!!

חח נראה לי מזה ניסחפתם, כולה להכניס כמה מתחת ל- 18- זה לא כזה ביג דיל!! ויער.. בקשר לבר, אל תדאג- אם העסק לא היה מצליח לא היינו ממשיכים.. שיהיה לכולם המשך ערב מוצלח- לא התכוונתי לעורר ויכוח או כעס מצד הבוגרים יותר -כשף!
 
אם תרשי לי לחלוק עליך :]

אני לא רואה משהו יותר יפה בבחורות שיכורות בנות 17 ויותר או בחורים שיכורים בסביבות ה20 מאשר בבחורות שיכורות בנות 15.. אני מתארת לעצמי שיכול מאוד להיות שכשאני אהיה בגילך אני בהחלט אחפש לי מסיבות בלי כל ה"שיכורות בנות 15-17" [למרות שאני מקווה שאני לא אשכח מזה להיות בת 16...] אבל בכל זאת, גם אני רוצה להנות מכל המסיבות שרצות בסלואו משה ובמקומות נוספים... למה ביום שישי אני צריכה לחפש מקומות להסתובב בהם כי רוב הסיכויים שלא ייתנו לי או לחברות שלי להכנס למסיבות רגאיי מעולות של ההרכבים הנ"ל בגלל הגיל שלנו? בד"כ דווקא לא האנשים בגיל הזה הם אלו שעושים את הבלאגן, לפחות לפי מה שאני חוויתי. אני דווקא מכבדת את כשף על כל זה, גם לנו מגיע להנות.
 
תראי, באמת לא נעים העניין של --->>>

צעירים שיכורים ברחבת הריקודים.. זה לא כזה נעים! ובאמת אני רוצה שצעירים יבואו ויהנו. אני הייתי מתחת לגיל 18 כשהיית הולכת לקיוב ולא הפרעתי לאף אחד! אתם עושים ת'עניין של המסיבות לפי גילאים?? מזה הדבר הזה?? תכף גם תהייה סלקציה שאם לא באתי בסטייל הזה והזה- גם לי יכניסו אותי?? די להפרדות האלה!! שנה יותר שנה פחות באמת לא משנה!! באים לשמוע מוזיקה טובה.. לרקוד בפנאן, להשתחרר וכו'.. שיהיה לכולנו ערב נעים ומלא שיוויון כי וואלה הרי כולנו שווים!! -כשף!
 
תספרי למשה ותשלמי מחיר מלא ;)

די נו... אל תהיי כזו כבדה, אז יהיו כמה בני נוער!! ושום מחאה עם השומר אנ'לא עושה, אני פשוט אומרת לו- זה לא אומר שהוא יודע בדיוק מי ומה. חוץ מזה, את בטח מדברת על האירוע ביום חמישי שגיא תיקלט. באמת באותו יום היו מלא חברס' צעירים מדיי ושיכורים מדיי. חח אני הרגשתי את זה כי הייתי בקופה, וכל נער שיכור בא לזיין לי בשכל. אבל בחפיף, את יודעת שבדרך כלל אין הרבה צעירים אז אנ'לא מבינה מה הבעיה?!?! מי אני שאגיד לבן אדם פה בפורום שקטן ממני בשנה וחצי שנתיים- לא להיכנס למסיבה?? להיפך, אם אני יכולה לעזור לו להנות ממסיבה טובה, מה טוב!!?!? לא חוקי למכור אלכוהול לקטינים??? חוקים נועדו בשביל לעבור עליהם!! (כמו דברים קטנטנים שאנחנו עושים כל יום ולא שמים לב, וואי וואי אל תתיחסו חח) מקווה שתבואי ביום שישי ותהני ותראי שלא כולם שם קטינים ושיכורים.. -כשף!
 

sista natty

New member
כשף יקירתי...

לאו דווקא דיברתי על אותו יום חמישי אלא על כל אותן הפעמים הרבות שפקדתי את המקום. שוב, אין לי שום בעיה עם זה, גם אני בהיותי בת 16 אהבתי רגאיי והגעתי למסיבות, רק ההבדל הוא שאני הגעתי בגלל המוזיקה ולא בגלל שזה המקום היחידי שאני יכולה להכנס אליו בלי תעודה, לשתות ולהתעלף בצידי המועדון (לא פעם כמעט דרכתי על ילדונת שתויה שנזרקה לה על הריצפה) וזה מה שקורה בסלואו משה, ילדים שאין להם אלטרנטיבה אחרת לבילוי,וזהו, שום דבר מעבר לזה (נגיד, רצון לשמוע רגאיי באמת?) אך לפני שאני משחררת את ההודעה ומכעיסה כמה בני עשרה רציתי לציין שאני מתייחסת לרוב, לא לכולם, אני בטוחה שיש כאלו שבאמת באים בגלל המוזיקה. ועוד משהו- מחיר מלא?? אני אספר למשה גם על זה
 

Lagzieli

New member
אם לא הייתי בא בשביל המוזיקה

לא הייתי כותב פה או מתעניין ומי שלא יודע לשתות לא אמור לשתות ולא לקחתי את ההודעות שלך אישית אל תדאגי.
 

Chenipeper

New member
באסה שכבר נכנס לויכוח אבל ..

אני חושב שוואלה בקטע הזה צריך להבין ת'צעירים גם אנחנו היינו ככה, מחפשים מסיבה טובה של ראגיי וקופצים לשם והיינו עושים שם כיף ועכשיו שאני הולך למסיבות כאלה אני מתבאס קצת מהקטנים שמסתובבים בין הרגלים אבל מה אפשר לעשות? ...זה מבאס קצת אבל צריך ללמוד להסתדר עם זה ולפרגן להם כי בסך זה הבדל של שנה שנתיים..ואני גם חושב שהאנשים שמגיעים למקומות כאלה ומוציאים על זה כסף לא סתם באים כי זה מאגניב אלה באים להתפרק קצת ולעשות הרבה כיף .. -צ'ני-
 
צודק :)

חוץ מהעניין שאתה מתבאס קצת מהקטנים שמסתובבים לך בין הרגליים, האמתי למה זה כזה מפריע שהם שם (חוץ מעניין האלכוהול), לדעתי, זה כל כך יפה שממסיבה למסיבה אני רואה עוד ועוד אנשים חדשים. שיהיה לכם שבוע מלא חיוכים
-כשף!
 
כן, אבל וואלה רואים מי בא באמת ל-

למוזיקה ומי בא באמת כי וואלה מכניסים אותם שם.. וזה גם לא כל כך ילדים, אלה חבר'ה בני 17-17 וחצי שמקסימום אם לא יכניסו אותם- שנה הבאה הם יבואו, אנ'לא יודעת בת כמה את, אבל בתור בחורה בת 19- אני רואה גם בני 25+ שיכורים שאומנם הם לא מרוחים על הריצפה, אבל הם גסים יותר :/ אולי בכלל לא צריך אלכוהול במסיבות כאלה?? תחשבו על זה :) -כשף!
 

tulikon

New member
אלכוהול זה באמת רע

אני חושבת שהגבת גיל זה פסדר לחלוטין, אפילו שאני בת 17 אני יודעת שאני באה בשביל המוזיקה ואני מכירה אנשים שיכניסו אותי, אפילו קצת את כשף למרות שלא ממש בכל מקרה, אני חוויותי את התקופה הכי נוראית בעולם עם אלכוהול, ואנשים בכלל לא יודעים מתי להפסיק, הרי בסופו של דבר מקיאים, מרגישים חרא, ורוב המשקאות לא טעימים.. בקיצור אני חושבת שכדאי להגביל את הגיל, לשים לב אחד לשני לגבי כמה החבר שותה! ושכל הילדות הקטנות שלפי התגובות של אנשים שאני רואה פה, ממש לא מתאימות למקום, ילכו למסיבות אחרות, אני בטוחה שהם יימצאו... שיהיה לכולכם ערב נפלא... ארזי.
 
למעלה