יומולדת לבוב מרלי ב-6/2/2006 באילת

jammin

New member
יומולדת לבוב מרלי ב-6/2/2006 באילת

ה- JAMMIN באילת מארגן הפקה מדליקה לכבוד יום ההולדת ה-61 של מלך הרגאיי בוב מרלי!!! האירוע מתקיים בתאריך הלידה המקורי של מרלי -ה-6/2 כולם מוזמנים !! הכניסה חופשית!!!
 

yaarasta

New member
כשף

הוא אמר שהכניסה חינם.... ומה את אומרת? ניקח תרמיל ומקל ונדרים?
 
אממ.. למה צריך ת'מקל?!?!?!

יאנו זה לא שזאבים יתקפו אותנו באמצע הלילה- תראה איזה מוזר אתה- כולך סאטלה יער!! סתם כפרא - יאללה בוא לכמה שעות לאילת :) המשך יום מוצלח ושבת שלום
-כשף!
 

REL YESAYA

New member
בפעם הראשונה שהייתי בג'אמין

זה היה אחרי סיורים ארוכים בעיר אחרי חיפוש של מוסיקה טובה.... אין לי שמץ של מושג איך מצאנו את המקום.... ובירה ב10 שקל!!!!!!!!!!! אם היה לי אפשרות הייתי בא!
 

טובא

New member
בתור אילתי(טוב נו חצי אילתי)

אני אומר לכם זה המקום הכי טוב בעיר!!
 
הפעם הראשונה שלי-->>

בג'אמין חח הייתה ביולי 2005 ממש בשבוע הראשון שהוא נפתח :) מאז וואלה יצא לי להיות בו בסוף אוקטובר :/ מקווה שאני אשיג חופש מהעבודה ביום שלישי והכל יהיה בסיידר =) (אה ואם מישו מעוניין להדרים בטרמפים ולהצטרף מוזמן חח) שיהיה לכם יום טוב, יום יפה היום!! ושבוע טוב, שמרו על עצמכם. -כשף!
 
יהיה יותר כסף בבנק!!!

יש לי לממן שנה א' במכללה :/ ובמקביל לחסוך לגרמניה ולמזרח הרחוק =) מבין למה בטרמפים??!!?? חח שאתה רוצה יותר פירוט
-כשף!
 
אני יודעת שזה לא ישמע בסדר, אבל-->>

מה אני יעשה?!?! ככה אני רגילה, עוד מגיל 12 כשהייתי מפספסת ת'הסעה לבצפר, וההורים כבר היו בעבודה ולא הייתה תחבורה ציבורית לאותו מקום- אז בלית ברירה הייתי צריכה לתפוס טרמפים- אומנם עם אחד מהישוב, שוואלה כולם מכירים את כולם, ואז עניין הטרמפים זורם לפה ושם, חח ואז את מוצאת ת'עמצך כל היום בטרמפים. תהנו לכם היום, אני בטוח אהנה :) -כשף!
 
למעלה