יומולדת 60 לאמא

havass

New member
יומולדת 60 לאמא


היי מיקי, אמי עומדת לחגוג שישים וחשבתי לארגן לה ערב מגניב עם חברות שלה. חיפשתי ככה באינטרנט כלמיני רעיונות והגעתי לפורום הנחמד הזה. הייתי שמחה לקבל ממך רעיונות...! מה לדעתך יכול להיות נחמד?? אני כמובן רוצה שכל הפוקוס יהיה עליה. אני חושבת שאני ואחיותי הצעירות גם כן נשתתף בערב, כך שהייתי שמחה שהתכנים לא יפנו רק לקהל של המבוגרות.
שמעתי פעם על דבר נחמד כזה שממלאים שאלון על בעל השמחה - אני לא זוכרת בדיוק איך זה הולך...בקיצור אשמח לרעיונות! תודה
 
יום הולדת 60 לאמא


היי וברוכה הבאה לפורום, שמחה לדעת שאהבת אותו


אין ספק שגיל 60 זה גיל שראוי לחגיגות (אגב, הסנדלר הולך ייחף: אני לא עשיתי לאמא שלי חגיגה גדולה לגיל 60 ושילמתי מחיר כבד על כך: היא לא מפסיקה לעשות לי סרטים ו"ריגשי" על כך... פולנייה שכזאת, אבל זה כבר לפוסט אחר
)

בכל מקרה, יש כל כך הרבה דברים מדליקים שאפשר לעשות ויש כל כך הרבה סוגי הפעלות / תוכן שיכולים להתאים גם לחברותיה בנות גילה וגם אליכן, האחיות!

הדבר שאני הכי אוהבת לעשות באירועים מהסוג הזה, זה כמו שכתבת: שאלון טריוויה על בעלת השמחה!
אני כותבת אותו ביחד עם המזמינה ונותנת לה המון רעיונות לשאלות מקוריות, אני חייבת לציין שזה אחד החלקים שאני הכי אוהבת לעשות במסיבה!

מצרפת לך כאן חידון לדוגמא, לצפייה בחידון: לחצי כאן

דבר נוסף שאני יכולה להציע לך לעשות זאת פעילות בסגנון "חיים שכאלו":
להיעזר בבני משפחה וחברים של אמא ולאסוף חומר על חייה, על אנשים שהיו משמעותיים בחייה, לרכז את הכל לסיפור מעניין ולהקריא אותו לפני כולם.
את יכולה גם לאתר אנשים מהעבר שלה שיקליטו את עצמם מברכים אותה והיא תצתרך לנחש מי זה לפי הקול (היום עם הפייסבוק זה כבר לא בעיה...)

דברים נוספים שאת יכולה לעשות זה: מצגת מרגשת, ספר ברכות מכל המשפחה והחברות, תמונת קנבס גדולה שהיא קולאז' של כל מיני תמונות של אמא בכל מיני זמנים בחיים...

לגבי תוכן הערב עצמו...
אני אומנם משוחדת

אבל מהנסיון שלי, מפעיל חיצוני שיודע להצחיק, להפעיל ולהניע את הקהל זה דבר שיכול לשדרג כל אירוע!
האם חשבת על להזמין פעילות חיצונית? האם חשבת על כיוון מסוים?

מצפה לתשובך, מיקי
 
למעלה