יונה,דליה,עידו-שאלה לכל הצוות הנהדר
ביום א' הקרוב, פגישה דחופה עם "פאנל" הצוות בחטי"ב בקשר לבכור שלי. עוד לא הספיקה השנה להתחיל, הוא מתוסכל, לא מבין מה קורה בכיתה, לא מצליח לעקוב, אישרו לו השנה 4 שעות מרכז למידה, מתמטיקה לא אושר! (מפליא), היום- עשינו לו הנחה והסכמתי שישאר לנוח בבית, בכל זאת הלך כי לא מסוגל לשבת בבית... אז לשורה התחתונה- בשנה הקודמת טענתי כי עקב לקויות הלמידה שלו, מאחר והוא זקוק להמון תיווך ואסטרטגיות למידה אינן מדברות אליו (ציטוט מדבריך,יונה), מאחר ואין אור בקצה המנהרה למרות הרצון הטוב של ביה"ס ותמיכת המורה, הגיע הזמן לשקול העברתו לבי"ס ללקויי למידה. עכשיו, המורה גם כבר מסכימה איתי. הילד כבר נואש מהמצב וכמובן גם הוא מסכים. אני בשאיפה למצוא מקום מתאים/מסגרת מתאימה, אובדת עצות -אך דקה לפני שהולכים לכיוון חדש, האם יש לכם עצות,רעיונות,כיוונים יצירתיים שאולי כדאי להעלות בפגישה? חייבים להפסיק את התסכול! אשמח מאוד לדעתכם המלומדת
ו-שנה טובה לכם
ביום א' הקרוב, פגישה דחופה עם "פאנל" הצוות בחטי"ב בקשר לבכור שלי. עוד לא הספיקה השנה להתחיל, הוא מתוסכל, לא מבין מה קורה בכיתה, לא מצליח לעקוב, אישרו לו השנה 4 שעות מרכז למידה, מתמטיקה לא אושר! (מפליא), היום- עשינו לו הנחה והסכמתי שישאר לנוח בבית, בכל זאת הלך כי לא מסוגל לשבת בבית... אז לשורה התחתונה- בשנה הקודמת טענתי כי עקב לקויות הלמידה שלו, מאחר והוא זקוק להמון תיווך ואסטרטגיות למידה אינן מדברות אליו (ציטוט מדבריך,יונה), מאחר ואין אור בקצה המנהרה למרות הרצון הטוב של ביה"ס ותמיכת המורה, הגיע הזמן לשקול העברתו לבי"ס ללקויי למידה. עכשיו, המורה גם כבר מסכימה איתי. הילד כבר נואש מהמצב וכמובן גם הוא מסכים. אני בשאיפה למצוא מקום מתאים/מסגרת מתאימה, אובדת עצות -אך דקה לפני שהולכים לכיוון חדש, האם יש לכם עצות,רעיונות,כיוונים יצירתיים שאולי כדאי להעלות בפגישה? חייבים להפסיק את התסכול! אשמח מאוד לדעתכם המלומדת