יונייטד היי- פרק 2- בגדי בן המלך החדשים

YossihNew

Well-known member
|כתר||חולצה|

אז איך רפאל יתמודד עם פיצוץ המזוודה?

למה הוא ממש שמח ממה שדני עשתה?

מה ונסה תעשה עם הטבעת?

ולמה רודריגו עובד על רותם?
 

YossihNew

Well-known member
כן, תודה לך, דריה החדשה. הוא מקשיב, מה יש לו לעשות כבר...

אתם יודעים, אנשים אמרו שעשו לשתיוי שערות נוראיות. אני לא יודע, אני לא מבין בשיער. אני לא שירה. כן, היא צעקה. אני רק לא מבין איך הוא אמור לקנות שהיא בכלל הבת של שגריר ארצות הברית. בואו, זה לא מסגיר ישראליות?! מה אתה צועק, בחייאת... מי מינה אותו?

לא סבבה. אני רק שאלה- כמה פעמים דיברו בסדרות על ביטחון פנים, וכמה שינוי שם המשרד פגע בסדרות? מיטות זה לא טבעות, אפשר להחליף. כולם משחקים כדורסל בפנימיות.

ניקול, מה את עושה? משדכים ביניהם, ידעתם? אבל אני חושב שלכמה הולך להישבר הלב. זה היה חשוב, הכיסא? בוא'נה, הלוקרים... זה מפלאשבק! לא יודע, מה אסור להביא?

אתם יודעים, בלי תלתלים, מאיה פנחסי נראית קצת כמו ריף נאמן. או... אני לא ממש שם את האצבע על מי היא דומה ללא תלתלים. ונסה פיקולי? מעניין. ואבא שלך לא יעזור לך? לא? שלום, בחור עם שיער קצת מוזר. האב בית, היועץ של ראש הממשלה, אתם יודעים... לכו תדעו מי אחראי על המזימות בפנימייה. וואו, איזה יופי, הוא אוהב אלדין. אתה תשיר לה עולם חדש? אה, לא, זה של רון ואיימי. חבל.

אבל למה המעברונים?

אתה תפסיק עם המצלמות. את דומה מדי לאילנית. כן, זה עלול להיות משבר דיפלומטי וחס וחלילה... הקנדיים עלולים לפגוע בכולנו עם... אה... הם יעשו לנו מה שעשו לסאות' פארק.

היא פתרה לך בעיות, בחייך. לא, הוא לא.

איך שלא מדברים בצרפתית. ממתי יש להם ראש ממשלה צרפתי? מה קרה לאנגלים? הוא צועק כמו... אני לא יודע כמו מה.

איפה כבר ראיתי את המגרש הזה פעם... בשביל מה זה היה טוב אם הוא הומו?

תסדר את השיער. והטבעת שלך. תגידו, באיזו שפה הם מדברים בכלל? הוא לא אח שלך. אפילו אבא אין לך. אימא כן. לבד? אל תדאג, היא גם מתחזה. כמה פעמים...

הבנתם הבן והיטב. אין נשיא בקנדה, נכון, אישה חכמה.

אתה מאבד המון ילדים לאחרונה. לא? ידעתי שצריך לעקוב אחרי ונסה. אני לא מבין, הוא לא מדבר... זה בסדר, נתב"ג סגור.

אנחנו לא נתעסק במה שאת עושה בזמנך הפרטי. רגע, מי עוד היה אלרגי? בר, לא? בסדר, תפנה למד"א, יש מלא פה. כן, אבל השיער שלו...

אה, כיסא גיימינג. אבל אם ייכנסו במקרה? אה, ונסה. חזרת. איזה כיף. ניקול, השארת את הטלפון בלי... בחייאת. הכי בייסיק. מעניין איך דניאל תהיה בקווסט. סדרה על משחק אחר שניקול לא משחקת בו.

אבל המעברונים...

מה קרה? היי, המורה. גם אני חייב לדבר איתך. מה דעתך על שיעור טיפוח השיער? אה, הוא משתיל להם ציתות.

המורה, הכל בסדר, אני מת עלייך. כולנו יודעים שאת לא בעייתית ולא קשורה לממסד המשוקץ בבית הספר הזה. אוקיי, הם לא משוקצים. בלי קשר את אחלה. אתם חושבים שהגיע הזמן לפרק נוסף בהרצאה שלי? המורה, הכנתי הרצאה. מתי אני מציג לכיתה? למה, זה בנושא של השיעור... אגב, ינשוף זה שם כל כך לא מתאים לך. מעכשיו את משודרגת לברבור. ומי עושה את הקול המטומטם של ADD?

אוי ואבוי. מבוקר, מבוקר. עלמה, תחזירי. את הכי עובדת פה. דווקא צילי תבין?

דופק, תתבייש לך. הטבעת!​
 

שיר m

Well-known member
איזה כיף לראות את יורם טולדנו בתפקיד קומי
ואיזה חמוד הנסיך הזה
 

Tracy_Niggle

Well-known member
הדעות שלי עד עכשיו:
- אלין גולן ממש לא אמינה בתור פשוטת עם ביישנית ורצינית שמתאהבת בנסיך. יש לה כריזמה של טוסט והיא בולעת יותר מילים ממה שהיא מצליחה להוציא. הם יודעים שיש דבר כזה שנקרא עוד טייקים, נכון? זה גם לא עוזר שהיא צרודה ממש. היא לא בנויה להיות הבת הראשית בסדרה וזו החלטה הזויה לשים אותה בתפקיד הזה. היה עדיף להחליף אותה עם המתולתלת כי אלין נראה לי תהיה אמינה יותר בתור בת של שגריר. מה שמוביל אותי ל...
- הדמות של המתולתלת (ליה). היא האחרונה שהייתי מדמיינת בתפקיד הזה. לפי מה שהבנתי היא אמורה להיות נחמדה אבל מנותקת מהעולם האמיתי של אנשים שהם לא ילדים של שגרירים. היא בינתיים נראה לי יותר מחוברת למציאות מאשר דני או כל אחד אחר בסדרה הזאת.
- הנסיך. אוקיי, קול, הוא הנסיך. הוא סבבה.
- אמיר בנאי בתור שומר ראש?? מי המלהק של הסדרה הזאת, לאמיר בנאי יש לוק של מישהו שנדחף ללוקרים בזמנו החופשי. אתם לא יכולים לשכנע אותי שהוא שומר ראש. המשחק שלו סביר ביחס לנערים האחרים אז כל הכבוד.
- רודריגו. רעיון מגניב לדמות, שחקן גרוע. בשביל מה היה הקטע עם ניקול אם הוא גיי. הוא נראה הכי נחמד מבין כולם.
- החנון. הוא לא מצחיק אותי
- ניקול היא גיימרית, וזה אמור לשנות לי משהו? השנה 2024, מי מגלה להם שבנות שמשחקות במשחקי מחשב וכדורסל זה הדבר הכי נורמלי בעולם. גם נראה לי מוזר שאסור להם מחשב, כאילו, למי אכפת.
- דווקא מסקרן אותי הסיפור של ונסה, נקווה שבאמת יהיה שם משהו מתחת להתמכרות לטיקטוק ושזה לא יסתיים בזה.
- הקול של צילי המנהלת גורם לי לרצות לשבור את המסך

הסדרה הזאת מרגישה כמו פרויקט סיום תיאטרון כיתה ו. תת רמה. ולכן כמובן אמשיך לצפות.

נ.ב. האובססיה שלהם עם עלילות על משפחות פשע מוציאות אותי מדעתי, פשוט תראו לי את הסיפורים של התלמידים לא אכפת לי מהפטיש שלכם לפושעים.
 

YossihNew

Well-known member
יש לה כריזמה של טוסט
זה... ניסוח מעניין...

- הקול של צילי המנהלת גורם לי לרצות לשבור את המסך
היי, זאת אילנית...

הסדרה הזאת מרגישה כמו פרויקט סיום תיאטרון כיתה ו. תת רמה. ולכן כמובן אמשיך לצפות.
מובן לחלוטין.
 
למעלה