יונתן&אדם כוסונים אש!!!

יונתן&אדם כוסונים אש!!!

יונתן ואדם כמה שאלות לי אליכם יפיופיםםםם שלייי..!!! 1. האם השתתפתם בעוד סרטים חוץ מ"ראש גדול"?! 2. עם מי מהשחקנים אתם בקשר הכי טוב?! 3. מה אתם חושבים על "מור, טלי, ויעל"?! 4. יש לכם חברה?!!??!?!?!?!?!!?
 
חחח תודה!

כן השתתפתי בעוד שברים...המוכרים בינהם..: "צעד קטן"...ו"ארבעה בעקבות החג" קשר הכי טוב ?? אני חושב שבזמן הצילומים הקשר הכי טוב שלי היה באמת עם כווולם זה היה מזה יפה....כל השחקנים (הילדים) היו תמיד ביחד כזה...ספיר(יעל) אחת הילדות הכי מדהימות שראיתי בחיים...נדיר למצוא ילדה עם כלכך הרבה יופי וכשרון ביחד!! אלמה(מור) כשרונית הטירררוווףף....זה מדהים איך היא לקחה את התפקיד הראשון שלה אי פעם (נראה לי...משו כזה) ועשתה איתו דבר כזה מדהים...טלי חחממוודדה!
 
אאדדם!!

יווווו איזה חמוודד !!! תתוווודדההה ואגב.. זה הדדי... תדעו שגם אדם מדהים.. באמת בנאדם מקסים.. חבר טוב.. ופרטנטר מצוויןן .. וגם שחקן מעולה..( ואתם עדים לכך..) מתתהה עליייךך!
 

L u L i1

New member
חח איזה חמודים!!

שניכם שחקנים מעולים!!!!!
 

LuLiLoPiLaTo1

New member
אתה גם מהפרסומת של-->

"על המים שמים חסכמים"? או שאני ממש לא בכיוון..?חח
 
חחח...

קלטו... ספיר מדהימה והכל... מור מהממת והכל... וטלי רק חמודהה זה דיי ברור שהיה ביניהם משו!!! :) אדם- אני מתה עלייךךךךךך!!!!!!! :)
 

noaanya

New member
אלמה!

אלמה שיחקה בילדים יוצרים סרטים את הדתיה היא לא?
 

אמיתוש13

New member
לאדם הש!!ה בטרוף!

אדם אתה כזה חמוד ויפה.. תגיב פעם אחת להודעה בקשה.. אהה אגב מאמי בן כמה אתה?
 
ספיר ואדםם כנסו בקשה =)

יואיאויאויאואאיו אדם אתה שווה בטירוףף!! התאהבתי.. =) יויואיואיאיואו ספירר לא ידעתי שגם את בפורום את הילדה הכי מדהימה ויפה שראיתי בחיים..!! מתהההה עליייךךך..!! תגידיי יש לכם איסיי או מסנג'רררר!?!??! וישש לך חבר\ה?!?!?!? לאבב יווו..!! =)
 

mayoosh4

New member
אדם וספיררר!../images/Emo23.gif

חחח אדם השווה וספיר החמודדההה =]] מתוקיםם!!
 

ליזוש 4

New member
אדם וספיר אני מתה עליכם!!!

אתם שחקנים מדהימים!!! עם כישרון סוף!!! אדם אתה ש11ה בטירוף!!! ספירוש את כזאת מתוקה ויפה ויש עוד רשימה!!!! תגיבו בבקשה...
 
אני בד"כ

מתחבר בשעות הערב אחרי השידור החוזר של הפרק היומי, ככה זה יהיה לפחות עד אחרי חנוכה בגלל החזרות (יש לי דה ז'ה וו... יש מצב שכבר אמרתי את זה? חחחחחח) למאמא מיה!!! אבל אני אוהב את כולכם ותמיד עונה לכולם - ושאחד יבוא ויגיד שלא חזרתי אליו!!!
 
יאויאויאויאייאואא

בקשהה תענו...!! איססייי!?!? מסנגרר?!?!?! חברהה!?!??! איפה הופעתם בעבר!??!? אתם חבורה של ילדים מוכשריםםםםםםםםםםםם!! ומדהימיםםםם!!! נ=ק=ו=ד=ה=!!!
 
למעלה