יונתן בבקשה תסתכל חולה עליךךך

יונתן בבקשה תסתכל חולה עליךךך

יונתן אני אוהבת אותך כל כך!!!!!!!!!!!! אני כל הזמן משאירה לך ורק לך הודעות בבקשה תענה תכתוב לי!!! ותענה לי בפרטי אני שולחת לך גם שם מלא הודעות אני חולה עליך וגם יש לי כמה שאלות בבקשה תענה: 1) זה נכון שאתה מכיר את נועה צור? היא אמרה לי שהיא מכירה אותך אישית אני חברה שלה אולי דרכה ניפגש (אמן) 2) יש לך איסיקיו עם כן בבקשה תיתן לי!!! (הכל בפרטי) 3) העגיל בגבה אמיתי? אח שלי אומר שלא ואני אומרת שכן אז תענה בפרטי! 4) זה לא שאלה זאת אובדה אני חולה עליך תעשה לי ילד חחח סתם אבל באמת אני אוהבת אותך תשאל את כל החברות שלי (לא שאתה מכיר ותם) פשוט כל החדר שלי זה רק אתה ופליפה קולומבו את שניכם אני מעריצה גם את רן דנקר אבל פחות אני פשוט אוהבת אותך אתה לא יכול להבין כמה אני אני אוהבת אותך רק חשוב לי שתדע שאני בת 18 כמוך אה ויש לי עוד שאלה שלא שאלתי אותך.... יש לך חברה??? ואתה מרעננה נכון?? יווו אתה לא מבין כמה שאני חולה עליך חיים מושלמים שלי!!!! טוב אני חוזרת על אותם מילים אז יאללה תענה לי בפרטי ביי נשמה שלי חולה עליך כוסון שלי אהובי!!!! בייי
 
אני בשוקקקק8-{

את בת 18!!!!!!!!!!!!!מה לעזאזל את עושה בפורום של תוכנית לילדים שטכנית הם עד גיל 16!!!!!!!!! ויונתן בן 18????????.מה?????????אני בשוק!!!!
 

ayeltush1

New member
מורושש יש לי כמה תשובות בשבילך!!

היי מה קורה?.. קודם כל כן הוא בן 18 מרעענה העגיל שלו אמיתי הוא אמר שזה בכלל לא כאב לא בסידרה הוא החליף או משהו כזה ואין לו חברההההההההה ואין לו אייסיקיו !!! או שיש לא והוא פשוט לא מביא ובצדק!!! גם אני מאוד אוהבת את יהונתן חח אני מזה מזדהה איתך כי את אוהבת את רן דנקר ויהונתן ואני את יובל אברמוביץ ואת יהונתן חח בשבילי יובל זה אבנדם הכי חשוב בעולם אני מוכנה לעשות בשבילו הכל אני מעריצה אותו ממש הוא בנאדם חשוב בשבילי אבל יהונתן הוא הילד הכי מתוק שיש פשוט מושלםם אני מתההה עלייו פשוט מאלך ולא רק ביגלל שבהוא שחקן ביגלל הכלל יהונתן אני אוהבת אותך אני ממש מטורפת עלייך ואני מעריצה מספר 1 שלך ובאמת אני יודעת שאמרו לך את זה מיליון פעם אבל אני באמת מעריצה מספר אחת שלך ועם אתה זוכר התחתנו דרך הפרטי חחח אני נורא אוהבתאותך ואפילו חברות שלי נמאס להם מזה שאני עושה להם שטיפות מכח עלייך אני אפילו חולמת עלייך חח ואני יודעת שאני חייה באשליותתתתתת אבל אני לא יכולה לשכח את זה ואני מודהההההההה אני אוהבת אותך בחיים לא התאבתי ככה בבנאדםםםםם אני מוכנה לעשות בשיבלך הכלללללללל ומתה לפגוש אותךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!
 
למעלה