"יופי" של לקוח..

evilihi

New member
"יופי" של לקוח..

קנה אתמול שניות לפני הסיום, שילם מיד - עוד לפני ששלחתי חשבונית - לחשבון הלא נכון של הפייפאל. עשיתי DENY ושלחתי חשבונית חדשה שהוא מיד שילם. המוצר נשלח היום בבוקר. עכשיו אני רואה שני מיילים ממנו - שהוא מאוד מקווה שהכסף שעשיתי לו DENY יוחזר לחשבון שלו תוך כמה ימים - הוא שילם ממישהו שנקרא PREPAID ויזה - והוא מקווה שאני אומר לפייפאל שהוא מדבר אמת וכאילו שילם פעמיים. אימייל נוסף - שהוא מצפה למוצר תוך 3 שבועות ולכסף שלו חזרה. אם לא הוא משאיר מיד פידבק שלילי. עכשיו - משלוח לקנדה זה בד"כ מהיר אבל קורה שחבילות רנדומליות נתקעות פה ושם - כבר קרה שהגיעו חבילות אחרי 5-6 שבועות בדואר אוויר. מה זה צריך להיות האיומים האלה??
 

7575

New member
כנראה שהוא אכל קצת

אתה יודע בכל מקרה לך מחר ותשלח כמה שיותר מהר
 
לדעתי

ישנם לקוחות מרוצים וישנם כאלו שפחות , הגרועים ביותר הם אלו שאינם מרוצים עוד לפני שקבלו משהו. לא הייתי מתרגשת יותר מידי , שלחי לו מייל קורקטי ומנומס שהחבילה נשלחה עם המספר מעקב , תבהירי לו באדיבות שזמן המשלוח מעכשיו אינו תלוי בך ותודי לו על ההבנה , הסבלנות ואורך הרוח...
 

evilihi

New member
אורך רוח

ממש מתאים לאחד כזה..
תמיד כשחושבים שראית הכל...
 

Nunatak

New member
תפוזונה!

תתני לו פידבק שלילי, גם במחיר של ספיגה של פידבק שלילי בעצמך - זו דעתי לפחות.
 
למעלה