יוצאים לדרך... על הלוואות, השקעות המונים וכל מה שבניהם ...

יוצאים לדרך... על הלוואות, השקעות המונים וכל מה שבניהם ...

ברוכים הבאים!! בשנת 1995 פייר אומידיאר מפתח צרפתי יסד אתר בשם AuctionWeb כתחביב צדדי, הרעיון היה ליצור "חנות מושלמת", בה כל אחד יכול להציע למכירה כל חפץ שברשותו ואילו כל אדם אחר יכול לרכוש את אותו חפץ באופן ישיר ובמחיר נוח. ההצלחה הייתה כה מטאורית עד ששנתיים וחצי לאחר מכן שרתי האתר קרסו פעם אחר פעם כאשר חצי מיליון גולשים צבאו על האתר במטרה לקנות ולמכור למעלה מ-2 מיליון פרטים. לימים החברה שינתה את שמה ל-eBay , השאר היסטוריה. במקביל קמו להן פלטפורמות רבות ומגוונות, המכנה המשותף - קיצור המרחק בין המוצר ללקוח על ידי קיצוץ גורמי התיווך. כך למשל Wikipedia הפכו את הידע לנחלת הכלל, הזמנת חבילת נופש לחו"ל קלה מאי פעם כאשר אתרים כגון Expedia ו- kayak מציעים חבילות מותאמת במחירים שקשה להתחרות בהם, Linkedin שינה לחלוטין את שרותי ההשמה ואפילו החיים החברתיים שלנו השתנו ללא היכר כאשר פייסבוק אפשרה לצור קשר עם כל אחד בכל מקום. הידע כבר אינו נחלתם הבלעדית של מעטים אלא נתון וגלוי לכל.
הסרת גורמי התיווך היא זו שמאפשרת למבקשי אשראי להשתחרר מהאובליגו הבנקאי, לזכות במימון שיאפשר להם לסגור את המינוס עליו הם משלמים ריביות מופקעות, ולצאת לדרך חדשה בה מגוון פתרונות האשראי העומדים לפתחו של האדם מצויים בשפע ומאפשרים לו יד חופשית לבחור את הפתרון הזול, השקוף והמתאים ביותר עבורו- ומי יממן אותו? אנשים פרטים כמוהו שמאסו בתשואה לא משתלמת על הפקדונות והפק"מ ומעונינים לקבל עבורו תשואה ראויה בפיזור רחב ובסיכון נמוך.
היכן זה קורה? כאן באתר.
אנו מאמינים כי פעילות חברתית ורווח פיננסי בהחלט יכולים וצריכים להתקיים זה לצד זה, ולאפשר בפעם הראשונה תחרות אמתית בענף האשראי בישראל.

 
למעלה