יוצא לבקו"ם

יוצא לבקו"ם

בוקר טוב חברים, אני הולך להתגייס. תשמרו על הפורום, כי אין לי מושג כמה זמן אני הולך להיעדר ממנו(מאוד מקווה שלא הרבה). תעשו חיים, אבל אפשר גם סתם לבלות עם קונדום לא חייבים לעשות חיים כל הזמן, seeeeeen? אתגעגע(באסה ההיעדרויות האלה כל פעם אני צריך להתחיל לארגן אישורים מאמא...) גיללללללללללללל.
 
יאאאאאההההה - בהצלחה!!!!!!!

שיהיה לך גיוס קל, אל תתרגש מהמפקדים והחברים שלהם!! קח את זה בתור חוויה, צחוקים לפנים - אולי יטחנו אותך ותהיה סחוט, אבל טאכלס עוד שנה מהיום כשתיזכר בטירונות, אתה תעלה חיוך (או שלא..) אז גיוס קל (כבר אמרתי חח =) ותשמור על עצמך!
-כשף!
 

yaarasta

New member
גיוס קל ../images/Emo195.gif../images/Emo195.gif../images/Emo195.gif

ותזכור דבר אחד: הכל בראש!!!!!
 
הכל בסאטלה!!!!!

איזה ראש, סתם מסריח שם - חרא מערכת.. אבל אם כבר אתם בתוכה.. אנ'לא רואה סיבה למה לא להוציא גימלים - ולברדורייט--- אנ'לא יודעת מה היה לך.. אבל גימלים לא עושים ת'צבא משעמם =) יאללה יום חורפי מלא בסאטלות חיחי (= -כשף!
 

SATLAA

New member
עוד סטלן בצה"ל

הסטלנים עוד ישתלטו על המדינה......בהצלחה
 

ZeusMan

New member
בהצלחה...

MAKE US PROUD... מקווה בשבילך שהצבא לא ישאיר אצלך אלף ואחד שריטות...
 

Chenipeper

New member
בהצלחה מאןןןן!!

שמעתי התגייסת עם הראסטות!!! כל הכבוד י'כלי!!!! עכשיו אני פועל להוציא פתור להערכת שיער כי אני משתגע כבר בלי הראסטות...נקווה לטוב... ייאלה שיהיה בהצלחה אם אתה צריך עזרה ושאלות וכל זה אני כאן!
 

s h i d a n

New member
למה את אומרת דברים שאת לא יודעת???

הוא לא בכלא!!!! הוא קיבל אישור להשאר עם הראסטות גם בלי הכלא, הוא היה שם איזה שעתיים שלוש ואז קיבל אישור וזהוא.... קטע מוזר, נכון אבל לכו תבינו
 
"הוא היה שם איזה שעתיים שלוש..."

מותק אתה סותר את עצמך :/ ואני אף פעם לא זורקת משפטים באוויר!! ומצטערת על הטעות (שאמרתי שהוא עדיין בכלא, התכוונתי שעל הסירוב הוא נכנס לכלא..) סבבה שידן?? המשפט נכון יותר?? -כשף!
 
אני לא בכלא!

היי חברים. צבא זה רע. אחרי הרבה בלאגן קיבלתי אישור להשאיר 10 ס"מ שיער. הוציאו אותי סופ"ש. אני עייף אני הולך לישון. נדבר מחר.
 
למעלה