אנו מקבלים נתונים מחברת המחקר Global Web Index, שנאספו עבור ספוטיפיי והשותפה העסקית שלה, ADIO, אשר משווקת עבורה את הפרסום בישראל.
על פי הנתונים, עד לסוף הרבעון ה-3 של 2020, ספוטיפיי מחזיקה ב-1.5 מיליון משתמשים ישראלים, אשר מאזינים למוסיקה בממוצע כ-145 דקות ביום.
54% מהמשתמשים הם גברים ו-46% מהם הן משתמשות. רבע מאותם משתמשים ומשתמשות נמצאים בגילאי 18-24. 24% הם בגילאי 25-34, ו-20% נמצאים בגילאי 45 ומעלה. מהנתונים עולה גם כי 1.1 מיליון משתמשים ישראלים מאזינים לספוטיפיי לפחות אחת לחודש.
רוב ההאזנות – 45% – מתבצעות מהסמארטפונים שלנו, כש-38% מההאזנות מתבצעות מהמחשב. כ-10% מההאזנות מגיעות מטאבלטים, ועוד כ-7% מההאזנות מגיעות ממכשירים מחוברים כמו למשל רמקולים חכמים.
בבחינה של הז’אנרים האהובים, עולה כי 12% מהמאזינים מעדיפים להאזין למוזיקת פופ, ואחוז זהה של מאזינים מתמקדים בפופ ישראלי, ומייד אחר-כך נמצא ראפ עם 5%. רוב ההאזנה מתבצעת דווקא בשעות הצהריים ואחרי הצהריים (מ-12 בבוקר ועד 6 בערב).
מנתונים שהגיעו לגיקטיים עולה כי מתוך 1.5 מיליון המשתמשים הישראליים בספוטיפיי כ-70% מהם נמצאים במינוי החינמי – כלומר נחשפים לפרסומות ויזאוליות ובפורמט אודיו; בעוד שכ-450 אלף משתמשים משלמים לספוטיפיי מדי חודש.
על פי הנתונים, עד לסוף הרבעון ה-3 של 2020, ספוטיפיי מחזיקה ב-1.5 מיליון משתמשים ישראלים, אשר מאזינים למוסיקה בממוצע כ-145 דקות ביום.
54% מהמשתמשים הם גברים ו-46% מהם הן משתמשות. רבע מאותם משתמשים ומשתמשות נמצאים בגילאי 18-24. 24% הם בגילאי 25-34, ו-20% נמצאים בגילאי 45 ומעלה. מהנתונים עולה גם כי 1.1 מיליון משתמשים ישראלים מאזינים לספוטיפיי לפחות אחת לחודש.
רוב ההאזנות – 45% – מתבצעות מהסמארטפונים שלנו, כש-38% מההאזנות מתבצעות מהמחשב. כ-10% מההאזנות מגיעות מטאבלטים, ועוד כ-7% מההאזנות מגיעות ממכשירים מחוברים כמו למשל רמקולים חכמים.
בבחינה של הז’אנרים האהובים, עולה כי 12% מהמאזינים מעדיפים להאזין למוזיקת פופ, ואחוז זהה של מאזינים מתמקדים בפופ ישראלי, ומייד אחר-כך נמצא ראפ עם 5%. רוב ההאזנה מתבצעת דווקא בשעות הצהריים ואחרי הצהריים (מ-12 בבוקר ועד 6 בערב).
מנתונים שהגיעו לגיקטיים עולה כי מתוך 1.5 מיליון המשתמשים הישראליים בספוטיפיי כ-70% מהם נמצאים במינוי החינמי – כלומר נחשפים לפרסומות ויזאוליות ובפורמט אודיו; בעוד שכ-450 אלף משתמשים משלמים לספוטיפיי מדי חודש.
יותר מ-1.5 מיליון משתמשים: הנתונים של ספוטיפיי בישראל נחשפים | גיקטיים
הנתונים כוללים את מספר המנויים הישראלי, פילוח הגילאים ואפילו הסגנונות המועדפים על הקהל הישראלי ב-Spotify
www.geektime.co.il