יחי השרשרים - שלום לקסדות

shiri 80

New member
יחי השרשרים - שלום לקסדות

שיהיו בריאים כל הרוכבים האלה , כל אחד חושף את השרשר שיש לו על הצוואר . את הקטע של הקסדות רני מכירה כבר מזמן אבל לא מצליחה להבין , למה בקטעי הטיפוס האחרונים מדלגים על הקסדות ? בגלל שזה עליה אי אפשר ליפול ? הרי הקסדות הן במשקל מצחיק יחסית אז מה הרעיון שעומד מאחוריי זה . ואם כבר קסדות אז אני תוהה לאן הן הולכות ? נזרקות כמו הבקבוקים בצד הדרך ?
 

yossi113

New member
עזבי זה עוד כלום

בספר של ארמסטרונג - באחת התמונות הוא חושף גורמט של חמישה קילו על היד...
 
קסדות

בשנה שעברה חויבו הרוכבים לרכב עם קסדה במהלך המירוץ. לפני כן זה היה אופציונלי ורבים מהרוכבים רכבו עם כובעי מצחיה קטנים. כמו כן נקבע, שבמירוצים שבהן הסיום הוא בראש פיסגה, יורשו הרוכבים להסיר את הקסדות בתחילת העליה האחרונה. ההנחה היא שבעליות יש פחות סיכוי להיפצע, בשל המהירות הנמוכה. הקסדות נמסרות לאיש של הקבוצה שמחכה בתחילת העליה האחרונה בצד ומוסרים לו את הקסדות. בשנה שעברה נוצר לחץ גדול בסיום הירידה האחרונה לפני העליה האחרונה, שרוכבים לא מצאו את האיש של הקבוצה למסור לו את הקסדה וזרקו את הקסדות לקהל, מה שעיצבן מאוד את מנהלי הקבוצות. לגבי הגורמטים - כנראה שלכל רוכב יש את הקמע שלו.
 
זה לא כל כך המשקל...

כמו החום שהראש מייצר מתחת לקסדה. בעליות כאלו בחום של הפירינאים לרכב עם קסדה זה לא הכי נוח. חוץ מזה הספונסרים, רוצים תמונות של הרוכבים בלי קסדות, כדי שאפשר יהיה לזהות אותם.
 

TomerE1

New member
אבל גם יצרני הקסדות הם ספונסרים,לא?

יצרני הקסדות לא רוצים שהרוכבים ייראו עם הקסדות שלהם?
 
הם יורדים ב-90 קמ"ש בלי קסדות

אז את חושבת שבעליה ב-30 קמ"ש הם חושבים שזה נחוץ ובטיחותי. עד שקבעו את התקנה המחייבת קסדות, חלק גדול מהרוכבים כולל כל אלו שרוכבים היום בפלוטון היו רוכבים בקטעים רבים בלי קסדות. במיוחד בקטעי ההרים, שמה לעשות, כוללים גם ירידות תלולות. רובם היו חובשים קסדות דווקא בקטעים המישוריים שבהם יש הרבה נפילות בתוך הדבוקה. היו אפילו ספרינטרים "מתאבדים" שרכבו בספרינט הסופי שהוא מסוכן במיוחד ללא קסדה (למשל-ז'אן פטריק נאזון מנצח קטע בטור השנה). כך שהשיקול הבטיחותי הוא ממש לא משנה לחלק לא קטן מהרוכבים.
 
למעלה