יחסי המרה גרועים בין כניסות לאתר לבין פניות

  • פותח הנושא hoomi
  • פורסם בתאריך

hoomi

New member
יחסי המרה גרועים בין כניסות לאתר לבין פניות

שלום חברים,
אני צריכה המלצות על מומחים שיוכלו להבחין בתוך האתר מה גורם לתקיעות
של הלקוחות ולגרום להם לצאת מהאתר בלי להשאיר פרטים.
יש 100 כניסות ביום בממוצע ו-2 פניות.
גרוע.
תודה!
 
אני ממליץ על atplogic

זו חברה של http://www.atarimplus.co.il/ (עושה גם קידום, אחסון וכו')

אפשר לברר אולי

מבחינת התוכן - אם הפרסום שמשך את הגולש להיכנס נענה בפנים בצורה הרלוונטית ביותר.

מבחינה טכנית - האם זמן הטעינה איטי? נדרשת גלילה מיותרת כדי לראות את כל הטקסט?

מבחינת עיצוב - האם הדף נעים לעין (עדיף: לא פונט מכוער :) ולא שילוב של מספר פונטים - צריך להתמקד בפונט אחד ואפשר לעשות טיפוגרפיה במשחק עם הגדלים. בצבעים אותו דבר - עדיף שיהיו תמונות ניעמות מסקרנות ולא מרתיעות - כמובן בהתאם לקה"מ. אם פונים לאוהבי קעקועים למשל אז אפשר לתת תמונה פשל שלב עם נחשים אבל למוצרי תינוקות נגיד - ממש לא :)
עדיף גם שלא יהיה עומס של רק טקסט אלה לחלק אותו עם תמונות, וידאו, לינקים וכו'

כי הדברים שציינתי יכולים לגרום לגולש להתחרט שנכנס לדף ולצאת מהר.
 
הצורך ברור, האתר נחמד, כדאי לבדוק אופציות ..

יחסי ציבור בשילוב פרסום ממוקד.
לדעתי האווירה המאוד אישית שמשדר האתר, עם ההמלצות בהחלט מוסיפים נקודות.
 

hoomi

New member
תודה מוטי, מה שלא ברור הוא יחסי ההמרה

ברור שיח"צ יעזור להרים את העסק. השאלה למה מתוך 100 שנכנסים משאירים פרטים רק 2-3?
 
לא כזה גרוע

יחס ההמרה שאת מדברת עליו הוא בכלל לא גרוע..
רוב האתרים היו שמחים שאחד מ-50 ישאיר פרטים..

בכלליות האתר נראה טוב, אם כי למי שבוחר שלא לצפות בוידאו לא כל כך ברור למה ישר מבקשים את הפרטים שלו לפני שמספקים לו מידע בסיסי, והרבה לא צופים בוידאו מסיבות כאלו ואחרות.
 
קובי הבנתי שיש לכם קונספט חדש באתר, אשמח ...

אם תכתוב כמה מילים.
 
הקמנו מיזם חדש

מאוד רלוונטי לכל מי שמפרסם, ומעוניין לשלם פחות עבור שטחי פרסום.
הקמנו אתר בשם פילרים שמרכז מבצעי מדיה במחירים מיוחדים ושטחי פרסום המוצעים בדקה ה-90 (פילרים) ולכן נמכרים בהנחות משמעותיות.

לכל מי שזה מעניין אותו, מוזמן לבקר: http://www.fillerim.co.il
 
רעיון מעניין מאוד, לדעתי יהיה שימושי...

מאוד במיוחד בקמפיינים עם תקציב קטן יחסית.
 
לא רק

היום לדוגמא אנחנו מעלים הטבות לפרסום בתחנות רדיו גדולות ומוכרות.
 
נ"ב, ממליץ על אפשרות "חיפוש" בתוך האתר "רדיו"

לדוגמא אם מעניין אותי וכדומה.
 
למעלה