יחס אישי ללקוח

יחס אישי ללקוח ../images/Emo141.gif

במסגרת עבודה עם לקוחות ... האם אתם/ן נוהגים לשלוח ברכה אישית לחגים או לימי הולדת ??? מה דעתכם באופן כללי ...האם זה טוב ??? האם זה מראה באמת על יחס אישי ...או על קידום מכירות בעקיפין..??
 

סקרלט2

New member
יחס אישי../images/Emo23.gif

בטוח, שכרטיסי הברכה שמקבלים מאנשים מקשרים עסקיים הם לא יחס כמו משפחה. אבל, לדעתי זה מאד חשוב כי בכל זאת שמקבלים ברכה אישית ליום הולדת או לארוע אחר, זה מאד נחמד זוהי תשומת לב קטנה, שהופכת לגדולה."חשוב מאד לדעתי"
 

מנורה

New member
מי לא אוהב תשומת לב שיקום!

כל מכתב ברכה אישי מתקבל בחיוך גם אם זה שייך לעסקים ממליצה לאמץ את הרעיון ד"א רק אתמול קבלתי שיחה טלפונית מחנות החלבשה שאני חברת מועדון בה ברכו אותי במזל טוב וביקשו שאכנס כי יש להם מבצע מיוחד למי שיש יום הולדת זה היה נחמד וזה גם עובד אחרת מי היה משקיע כל כך הרבה כסף בפרסום אין אדם שלא אוהב יחס אישי וחיוך
 
יחס אישי וקידום מכירות

כולנו אוהבים יחס אישי ולקוחות אוהבים לקנות מאנשים שמעניקים להם יחס לשלוח ברכה וכדומה לכל אירוע שווה יותר מכל מסע פרסום (לא ממוקד) נכון שזה קידום מכירות (בעקיפין או ישיר) ותמיד רצוי לספר להם בהזדמנות זו מה חדש אצלנו מוצרים / שרותים אז לעבודה, לרשום את ימי ההולדת של כולם ואפילו אם זה במייל אפשר לגרום לכולם לחייך קצת יותר
 

שש שבע

New member
טוב אצלי זה אחרת

הלקוחות מתחלפים, אבל בזמן העבודה, מקבלים יחס מאוד חם ואישי, זה אומר שתיה, ארוחה אם צריך, שיחה על דברים שמציקים, ונתיתנ טיפים שונים לכל מיני דברים. ומכיון שהנסיון אצלי גדול, גם מנסיונן של אחרות, אני מעבירה כל הזמן טיפים ששמעתי, עם מי לא להתעסק, ואיך להזבר עם ההובלה של ההוא? ואיך לא לשלם פעמים עבור אותו שרות וכו'. ועוד ועוד. לא סתם אומרים שלי שנעים אצלנו ומרגישים כמו בבית, וב"ה אנחנו עושים את זה ממש בשמחה וברצון.
 
למעלה