ייאלה נושא ראשון!

meital G

New member
כאן נמחקה הודעה

כאן נמחקה הודעה על ידי הנהלת הפורומים
 

זיו25

New member
קודם כל, אנחנו גברים !

ככה בנה אותנו הטבע! אני מכיר גם הרבה בנים שמרנים שלא קופצים מבת אחת לשניה. אני חושב שאם את (אוקי, לא ממש את
) רוצה לקפוץ מאחד לשני - תעשי את זה בטוב טעם - ואז לא ידבקו אלייך כינויים שליליים. עוד סיבה שאני חושב שאת לא צריכה להשתולל - בעיר מגורייך אין בדיוק איפה (או שפתחו אצלכם פאב ואני לא יודע ???) בברכה, זיו.
 
קודם כל...

אף אחד/ת לא אמרו שאסור לבנות להשתולל לפעמים. אבל נראה לי שיש לי תשובה... לפחות הגיונית בעיני. בנות מאז ומתמיד מזוהות הרבה יותר עם הרגש, ונקשרות בד"כ למה שמעבר לסקס, לאהבה, המשיכה הרגשית. סטוץ במידה רבה וכמעט מוחלטת, מבטל את הרגש ומותיר את היצר ומתיר לו להוביל. גברים, פחות מזוהים עם אותו הרגש, והיצר מוליך אותם בסטוצים יותר מאשר נשים. אבל כמובן, שלא הכל שחור או לבן.
 

HuGo Hell

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo1.gif

זה נשמע כמו השיר של כריסטינה אגילרה וליל קים. "הנה משהו שאני פשוט לא מבינה. אם לגבר יש שתי בנות הוא "הגבר" הוא אפילו יכול לתת פרס סקס (היי! אני לא בן אדם שמתרגם בצורה מקצועית!) ואם אישה עושה את אותו דבר היא נחשבת לזונה" בכל מקרה, אני אשתוק עכשיו. ^^;
 

angel wings

New member
בדיוק באתי לומר ש...

השרשור הזה מזכיר לי את השיר של כריסטינה וקים. העניין הוא עד כמה הח'ברה בה את נמצאת מקבלת את העובדה שאת כזאת,אני למשל מסתובבת בח'ברת אנשים שאצלהם מיניות זה לא טאבו ומותר לבת להיות עם כמה גברים שהיא רוצה באותו הלילה ואף אחד מהאנשים לא יחשוב שהיא שרמוטה או זונה. אני אישית,למרות שאני יודעת שלא ידביקו עליי סטיגמות לא מתנהגת יותר מידי (איך שתקראו לזה) ב"זנותיות",אני פשוט לא נכנסת לקטעים עם אנשים מתוך רצון שלי. העניין הוא לדעתי איך מישהי מרגישה עם עצמה,וכל מי שינסה לקרוא למישהי זונה או שרמוטה לא יודע מה נכנס לה בין הרגליים בתשלום או מהנאה ופשוט לא צריכים לשים לב עליו,זה התשומת לב שאנחנו נותנים לאדם הזה שמכנה אותנו או נותן לנו הרגשה כזאת. חברים ששופטים אותנו שווים ל-
 

redlight driver

New member
רותםםםם מה המצב ילדה../images/Emo25.gif

מלאאא זמן לא דיברנו...טוף נשלים כבר פערים באייסי. הקיצר אני מבין אותך דוגרי יש משו בדברייך...
אבל המצב הנוכחי לא מפריע לי בכלל
 

apl

New member
../images/Emo26.gif שמרנות

זו התשובה לשאלה למה נערה\בחורה\אישה לא החצינה את מיניותה.. אבל עם השנים גם המיניות היא חלק מהיום יום,אפשר לראות שלא רק בנים הם אלו שמתחילים עם בחורות..אלא גם בחורות יכולות לפלרטט וזה לא יראה זנותי או מגעיל..עם השנים בחורות "תופסות לבנים בביצים" כשהן מחצינות עצמן,פחות ביישניות,יודעות מה להגיד ואיך להציג עצמן בלי לצאת מבוישות.. בקשר לתמימות..שוב זה מתקשר לשמרנות...אני לא בטוחה שבחורות היו נורא תמימות באותה תקופה,אבל ברור שהן "שמרו" את רצונותיהן בלב בלי אפשרות להתבטא...יש עדיין חברות שהשמרנות ועליונות הגברים בהן-מאוד בולטת..אבל זה לא מחייב פחיתות כבוד מצד הגברים..פשוט זו הנורמה ונשים לא מרגישות שהן רוצות את השינוי ואת הקידמה... זה כנקודת הפתיחה שלי בפורום.. יתרונות לפורום יש הרבה...אבל יש חסרון אחד שמפריע לי בעצם פתיחתו של הפורום..והוא שוביניזם והערות דומות על מגדר בין המינים וכו..כי אני בטוחה שזו לא מטרת הפורום..ואם כן אז תקנו אותי.:) ורק שלא תהיה תסיסה או משו כזה..כי אם היינו רוצים את זה כחברי הפורום אז היינו הולכים לפורומים נפרדים "פמניסטיות"
יאללה שרק תהיה קומבינציה חיובית,וגם קצת מכות..לא הרבה
:) ובנים-אי אפשר איתכם,ואי אפשר בלעדיכם.(בעצם אפשר אבל לא רצוי)
 

apl

New member
../images/Emo3.gif מה אתה בא ישר בגישה שלילית?

תשת"פ..
 
למעלה