יכול להיות שמיכל הדלק שלי אמור...

egavish

New member
יכול להיות שמיכל הדלק שלי אמור...

...להיות בנפח 10.5 ליטר (גראנד דינק 150), ואתמול, כשמחוג הדלק הראה ממש לפני ה"EMPTY" מילאתי FULL והמד של המכונה הראה שמילאתי 5.5 ליטר?? יכול להיות שב-EMPTY יש כמעט חצי מיכל ??
 

Zackki

New member
כן אצלי זה גם ככה אבל

לי יש BW 150 זה תופעה שיש שהוא נשאר במלא הרבה זמן ואז הוא טיפה מתחיל לרדת יורד מאד מהר מגיע לריק ויש לך עוד כמעט חצי מיכל... גם לי יש את זה אבל מתרגלים..
 

© DrorZi

New member
יש לך ארגז ../images/Emo35.gif

קח בקבוק שמן מנוע של ליטר, תנקה אותו, שים בו ליטר 95, ושים אותו בארגז (סגור באיזה שקית שתיים) סע עד שתתקע ואז תוסיף ליטר וסע למלא דלק, וככה תדע, מנסיון אמפירי, כמה ליטר יש לך במיכל...
דרור זי.
 

topboy

New member
כנראה קטע קבוע בקימקו

יש לי TOPBOY, בעל קיבולת של 5 ליטר, אוכל1:30. אחרי 80 ק"מ בהם המחוג לא זז,הוא נופל לחצי. אחרי 10 ק"מ נוספים הוא נופל ל EMPTY אני סוחב כך עוד 30 ק"מ ואז יודע שהגיע המן לתדלק 4 ליטרים, אני לא נוהג ליבש את המיכל ויש לי מספיק תחנות דלק במרחק קצר מאוד מהבית. בקיצור...ספור קילומטרים. TOPBOY
 
אבל אסור להגיע לסוף המיכל..

כי אני יודע שהאופנוע שואב את הדלק אז הוא לא שואב מלמטה לגמרי (בגלל הליכלוך והמיים שיש במיכל) ורק מתי שאתה כבר בנסיעה והמנוע חם אז הוא מסוגל למשוך את כל הדלק בלי להיכבות ואז כל הג'יפה יכנס לך לתוך הקבורטור וזה גם יכול לעשות בעיה שתיגמר בטיפול של ניקוי משהו...ככה זה במכונות דשא ובמכוניות אז סביר שגם באופנועים...
 
א.מאד יכול להיות שהמד דלק שלך מזייף

(ולמען האמת עוד לא נתקלתי באחד מדויק). 2.אוויר במיכל דלק,נסה למלא דלק בקצב קצת יותר איטי,למלא עד הסוף,לחכות קצת ולראות אם פתאום עולות בועות אוויר ובמקביל המפלס ירד,אם אתה יכול גם לטלטל מעט את הקטנוע זה גם יכול לעזור לאוויר לעלות למעלה...לחזור על התהליך עד שאתה בטוח שהמכיל אכן מלא. ד"א השיטה של דרור לא רעה בכלל,ככה אפשר לקבל מידע דיי מדויק על צריכת הלדק שלך ומשם והלאה לעקוב אחרי הקילומטראז'.
 
למעלה