יכול להיות ש"בטר פלייס" קוראים בפורום?

יכול להיות ש"בטר פלייס" קוראים בפורום?

פורסם שהחברה תציע מסלול חיוב נוסף, אולי כתגובה לביקורת שהעברתי?!

ואולי בעצם לא: " לדברי זוהר באלי, סמנכ"ל מכירות בבטר-פלייס, ההחלטה לשנות את שיטת התמחור התקבלה לקראת תחילת השיווק לקהל הרחב. "שמענו מהלקוחות הראשונים שני דברים", הוא מסביר. "האחד זה שהם לא אוהבים לשלם על קילומטרים לא נחוצים, והאחר הוא שהשיטה שהצענו לא הייתה פשוטה מספיק". "

מה עם ההבנה שמסלולי החיוב המקוריים הם דווקא אנטי-סביבתיים, בניגוד גמור לאג'נדה המוצהרת של החברה? על זה לא תשמעו מבטר פלייס.
 

choo

Active member
או שזו השקה איטית, או שהם "עושים שוק"

אפשרות אחת שהם באמת רצו לעשות שקה איטית, ולכן הם משפרים את התוכניות בצורה מאוד מתונה - זה בהחלט יבטיח את האיטיות ;)

אפשרות שניה - שהם מחפשים את "נקודת האופטימום" והחליטו לחפש אותה מלמעלה - כלומר יורידו את המחירים לאט עד לנקודה שבה הם "יעבדו". כמובן שיש בזה סכנה - שאנשים יראו כל דבר בתור שיפור קטן מדי - ואז גם אם יגיעו לבסוף למחיר שהיה עובד טוב *כיום* - - אנשים לא יקחו את העסקה כי יראו בזה "עוד שיפור קטן".

אין לי ספק שכדי להצליח בצורה דרסטית, הם חייבים אחד מהשניים - או להוריד מאוד את המחירים (כדי להתגבר על החששות) - או שמחיר הדלק יעלה בצורה דרסטית מבלי שמכוניות הבנזין וההיברידיות תדבקנה את הפער (בבחינת ירידה מקבילה בצריכת דלק לקילומטר), כך שמחיר החשמל שלהם יראה לעומתו מאוד אטרקטיבי ויפצה על הסיכונים (הכלכליים והפסיכולוגיים).
 
מסכים עם הפסקה האחרונה

במצב העניינים הנוכחי אני לא רואה אותם חודרים לשוק בצורה משמעותית.
 
אבל למי אני אמכור את האוטו?!

נקודה שמאד מטרידה אותי באופן אישי: מה תהיה ירידת הערך של הרכב החשמלי? מה מבטיח לי שבכלל יהיה מי שירצה לקנות אותו ממני?

כרגע, נראה שעלות *השימוש* של רכב חשמלי דומה לזו של רכב בנזין רגיל, אולי מעט טובה יותר. לדעתי בהחלט שווה לעבור.

אבל שאלת אובדן הערך היא מהותית. לקנות פלואנס ZE זה הימור של 120 אלף שקל, הרבה יותר מההפרש בין עלות השימוש של בטר פלייס לעלויות של בנזין/רכב היברידי. זה הסיכון האמיתי!
רעיונות?
 
שאלה טובה

אם תקנה עכשיו ועם הזמן יתגלו כל מיני בעיות (שלא בלתי סביר לצפות שיתרחשו), כמו בטווח הנסיעה, בהטענה וכו'... אז יכול מאוד להיות שירידת הערך תהיה חדה וכואבת.

כמו עם כל טכנולוגיה חדשה, בד"כ לא כדאי להיות שפן הניסיונות...
 
למעלה