ילדה בכתה א
ילדתי היתה סובלת מסרבנות אסלה עד גיל חמש. בעקבות זה היא הוכנסה לכתת א' מעבר ולא לכתה רגילה, כלומר כתה קטנה. היא גם חסרת מנוחה וקשה לה לשבת על הכסא ולהקשיב. המורות גם טוענות שיש לה בעייה אירגונית והיא לא תשתלב בכתה רגילה. רציתי לציין שבחומר הלימודי הילדה גאון והיא מצטיינת בלימודים. היא סובלת ממעט תסכולים והתפרצויות ויש לה בעיה חברתית אבל האם כל זה מצדיק חינוך מיוחד אם בלימודים היא מצליחה? עד היום הבנתי שחינוך מיוחד זה לילדים המתקשים בחומר הלימודי בו דווקא היא מצליחה לא רע.
ילדתי היתה סובלת מסרבנות אסלה עד גיל חמש. בעקבות זה היא הוכנסה לכתת א' מעבר ולא לכתה רגילה, כלומר כתה קטנה. היא גם חסרת מנוחה וקשה לה לשבת על הכסא ולהקשיב. המורות גם טוענות שיש לה בעייה אירגונית והיא לא תשתלב בכתה רגילה. רציתי לציין שבחומר הלימודי הילדה גאון והיא מצטיינת בלימודים. היא סובלת ממעט תסכולים והתפרצויות ויש לה בעיה חברתית אבל האם כל זה מצדיק חינוך מיוחד אם בלימודים היא מצליחה? עד היום הבנתי שחינוך מיוחד זה לילדים המתקשים בחומר הלימודי בו דווקא היא מצליחה לא רע.