הילה 1 0 1
New member
ילדה בת 5.5
טלי שלום, ביתי בת 5.5 ועולה לגן חובה. שנה שעברה ערכנו לה איבחון ונמצא כי יש להתחיל תהליך בריפוי בעיסוק. לא היה לה ועדיין אין לה יד דומיננטית, לא הרבתה לצייר ובבדיקה נראה כי יש לה גם בעייה בחגורת הכפתיים. התחלנו את הטיפולים בספטמבר 2006. ובנוסף רשמו אותה לחוג התעמלות ושחייה טיפולית . עכשיו מסרו לנו מהמכון שהילדה צריכה הפסקה של חצי שנה על מנת לבדוק כיצד היא מתרגלת ויקראו לנו שוב בינואר 2008. לפי דעתי הילדה צריכה עוד תיווך ועזרה למרות שעכשיו היא מציירת וצובעת דבר שקודם לא עשתה . יודעת לכתוב אותיות וגם מספרים אך את המספרים היא כותבת הפוך . שאלתי הינה : האם באמת נהוג לעשות הפסקות בטיפולים ? שנה הבאה היא בכיתה א' וחשוב לי שתהיה מוכנה עד כיתה א' אבקש לקבל התיחסות בנושא תודה ושבת שלום
טלי שלום, ביתי בת 5.5 ועולה לגן חובה. שנה שעברה ערכנו לה איבחון ונמצא כי יש להתחיל תהליך בריפוי בעיסוק. לא היה לה ועדיין אין לה יד דומיננטית, לא הרבתה לצייר ובבדיקה נראה כי יש לה גם בעייה בחגורת הכפתיים. התחלנו את הטיפולים בספטמבר 2006. ובנוסף רשמו אותה לחוג התעמלות ושחייה טיפולית . עכשיו מסרו לנו מהמכון שהילדה צריכה הפסקה של חצי שנה על מנת לבדוק כיצד היא מתרגלת ויקראו לנו שוב בינואר 2008. לפי דעתי הילדה צריכה עוד תיווך ועזרה למרות שעכשיו היא מציירת וצובעת דבר שקודם לא עשתה . יודעת לכתוב אותיות וגם מספרים אך את המספרים היא כותבת הפוך . שאלתי הינה : האם באמת נהוג לעשות הפסקות בטיפולים ? שנה הבאה היא בכיתה א' וחשוב לי שתהיה מוכנה עד כיתה א' אבקש לקבל התיחסות בנושא תודה ושבת שלום