ילד בכיתה א
שלום וברכה! אני אמא לילד בכיתה א', ההסתגלות שלו מאוד קשה מבחינה רגשית, התנהגותית, חברתית ולימודית. הילד לא לומד בכלל בביה"ס, רק בבית אני משלימה איתו כל מה שהפסיד. בקיצור, אני המורה שלו וזה ממש הופך לסיוט. אני לוקחת אותו לטיפול במוטוריקה עדינה אצל מרפאה בעיסוק ויש הרבה עבודה. בביה"ס ביטלו לו מורת שילוב, כי אומרים שהוא ילד חכם ומבין. לפי דעתי הוא לא עומד ברמת הכיתה כיום, הוא לא עושה הכתבות, לא לומד בכלל, לא ברמה של הכיתה כיום. התשובה של המנהלת היא שהם לא גן ילדים. הילד בוכה כל יום שהוא לא רוצה ללכת לביה"ס. היום היתה אמורה להיות לנו פגישה עם יועצת ופסיכולוג ביה"ס והם שכחו, אז לא היתה פגישה. ממש לא טוב לו. מה עושים במקרה כזה? אנחנו רוצים לעזור לו ולא יודעים איך. אם אני מלמדת אותו אז למה אני שולחת אותו לביה"ס, הרגשה שזה מיותר וחסר תועלת.
שלום וברכה! אני אמא לילד בכיתה א', ההסתגלות שלו מאוד קשה מבחינה רגשית, התנהגותית, חברתית ולימודית. הילד לא לומד בכלל בביה"ס, רק בבית אני משלימה איתו כל מה שהפסיד. בקיצור, אני המורה שלו וזה ממש הופך לסיוט. אני לוקחת אותו לטיפול במוטוריקה עדינה אצל מרפאה בעיסוק ויש הרבה עבודה. בביה"ס ביטלו לו מורת שילוב, כי אומרים שהוא ילד חכם ומבין. לפי דעתי הוא לא עומד ברמת הכיתה כיום, הוא לא עושה הכתבות, לא לומד בכלל, לא ברמה של הכיתה כיום. התשובה של המנהלת היא שהם לא גן ילדים. הילד בוכה כל יום שהוא לא רוצה ללכת לביה"ס. היום היתה אמורה להיות לנו פגישה עם יועצת ופסיכולוג ביה"ס והם שכחו, אז לא היתה פגישה. ממש לא טוב לו. מה עושים במקרה כזה? אנחנו רוצים לעזור לו ולא יודעים איך. אם אני מלמדת אותו אז למה אני שולחת אותו לביה"ס, הרגשה שזה מיותר וחסר תועלת.