ילד לעולם - דחוף דחוף דחוף !!!!

ילד לעולם - דחוף דחוף דחוף !!!! ../images/Emo13.gif

שלום לכולם אני בת 36, מנסה להרות עם בן זוגי ולא מצליח. עושה רושם שזה מפחד שאאבד את החופשיות הגמורה לכייף ואת היכולת הכלכלית לעשות חיים ואפילו פחד שלא יהיה לי מספיק כסף כדי לגדל. אני יודעת ש"כל ילד בא עם ככר הלחם שלו" ושיש השגחה/אלוקות/יקום שמגן ודואג ועדיין עדיין מאוד פוחדת והשעון מתקתק בקול רם !! (רוצים יותר מ 2). מה עושים ? איך מתגברים ? למי יש רעיון / דעה / תמיכה ??? תודה מעומק הלב !!!
 
סליחה על האיחור בתשובה

תראי, הריון ראשון בגיל 36 זה כבר די מאוחר מבחינת הביולוגיה של הגוף. החל מגיל 27 בערך חלה ירידה בפוריות האישה, ולא שאני מומחית לתחום, אבל לפעמים יש קשיים להיכנס להריון בגיל 36 כשזו הפעם הראשונה (אני מדברת באופן סטאטיסטי בלבד). לא הייתי ממליצה לך להסתמך על משפטים שאף פעם לא הוכחו כמו: "כל ילד בא עם הכסף שלו" וכו'. החששות שלך מציאותיים מאד: גידול ילדים כרוך בשינוי מאד דרסטי באורח החיים לעומת "לפני הילדים" וגם בהמון הוצאות כספיות. יכול להיות גם שאת עדין לא מוכנה לכך, למרות השעון הביולוגי ולמרות שאתם מתכננים כמה ילדים. את צריכה לקחת בחשבון שהריון אחרי גיל 40 כרוך באופן סטאטיסטי ביתר סיכון וגם זה גורם למחשבה. בכל אופן, את צריכה לעשות החלטה מחושבת לפני שאת עושה צעד כלשהוא. לדעתי, לא טוב ללדת ילד, רק כי השעון הביולוגי דוחק, אם האמא אינה מוכנה ובשלה לקחת את האחריות הגדולה הזו ולהנות ממנה. זה לא טוב לא לאם ולא לילד. מאחלת לך הצלחה בכל החלטה שתיקחי,
 
התגובה צורמת משהו

אימלה האחת אומרת שהיא רוצה ילדים. אם יש לך חלום, ואת לא במצב כלכלי ממש ממש גרוע, הייתי אומרת לך לכי על זה. ודאי שאין לך את הפריוילגיה לחכות ש"יבשילו התנאים". אין לי עיצות טובות איך להתגבר על פחדים. אולי תתרכזו בכוחות והיכולות שלכם. כדאי לך להתייעץ בעוד פורומים, אולי שם תקבלי תמיכה ועיצות יותר שימושיות.
 
למעלה