אורחים בפורום
New member
ילד עם אבחון של מחונן שלא עבר tת מבחני הסינון בכתה ב'-השלכות
ילד עם אבחון של מחונן שלא עבר tת מבחני הסינון בכתה ב'-השלכות
הי,
בני בן השמונה אובחן לפני כשלוש שנים כמחונן באבחון פרטי שערכנו לו. במהלך המבחן שלב א' הוא סבל מחרדה ותיאר מצב שכל האותיות הפכו לכתם שחור בכה ולא סיים את המבחן. הוא לא עבר את מבחני הסינון. מה המשמעות? האם עתידית הוא נחסם למעבר לכיתות מחוננים? מהם סיכויי הערעור? האם לא ניתן להשתמש באבחון הפרטי לצורך השתלבות בתוכנית מחוננים? חשוב לנו מאוד שהוא יעבור את המבחנים שכן הוא סובל מבעיות ריגשיות ומשתעממם מאוד בכיתה ולדעתנו חינוך רגיל אינו מתאים לו והוא צריך סיבה לימודית הרבה יותר מאתגרת וגם מכילה ריגשית.
אודה להתייחסותכם
ילד עם אבחון של מחונן שלא עבר tת מבחני הסינון בכתה ב'-השלכות
הי,
בני בן השמונה אובחן לפני כשלוש שנים כמחונן באבחון פרטי שערכנו לו. במהלך המבחן שלב א' הוא סבל מחרדה ותיאר מצב שכל האותיות הפכו לכתם שחור בכה ולא סיים את המבחן. הוא לא עבר את מבחני הסינון. מה המשמעות? האם עתידית הוא נחסם למעבר לכיתות מחוננים? מהם סיכויי הערעור? האם לא ניתן להשתמש באבחון הפרטי לצורך השתלבות בתוכנית מחוננים? חשוב לנו מאוד שהוא יעבור את המבחנים שכן הוא סובל מבעיות ריגשיות ומשתעממם מאוד בכיתה ולדעתנו חינוך רגיל אינו מתאים לו והוא צריך סיבה לימודית הרבה יותר מאתגרת וגם מכילה ריגשית.
אודה להתייחסותכם