ילד עם פוטנצייאל להצלחה אבל רוב הזמן עם מוטיבציה נמוכה
שלום רב
אודה לעזרתכם יש לנו ילד מקסים בן 11 עוד מעט
סהכ ילד מקסים חברותי וחייכן.מצד שני מכיתה א ועד ה הרבה בעיות באי רצון ללמוד או שיעורי בית ומבחנים.הרבה פעמים קם מהשולחן ומאבד עניין.לפני כמה חודשים עשינו אבחון בניצן,ונרמז על חשד לקושי רגשי,או קשב וריכוז עם פוטנצייאל אדיר ברמ המשכל.בחודש דצמבר הבן שלנו לא הלך שבועיים וחצי לבית הספר עשה לנו בעיות לאחר התערבות בית ספרית,קצינת מיון ופסיכולוג ילדים חזר ללמוד.עדיין בבוקר מתקשה לקום,הרבה זמן עד היציאה.בבית הספר יש מורים שמתלוננים לפעמים על הפרעות למורים.מבחינה חברתית קשרים חברתיים ארעיים עם ילדים מכיתות נמוכות,לפעמים מעט עם הכיתה שלו.עדיין בבית היום קשה לו לעשות שיעורים,הרבה ויכוחים,תסכולים.מעדיף לשחק ולא ללמוד.היו כמה מבחנים לאחרונה שבקושי למד עם ציונים בינוניים.יש תחושה של חוסר מוטיבציה ללימודים.לאחרונה לקחנו לו מורה חדשה להוראה מתקנת עשינו כרגע שיעור אחד.אינו נוטל תרופות.מפעם לפעם אומגה שלוש.בבית הספר יש לו כרגע הקלות מניצן ואם נרצה לקבל עוד הקלות מבית הספר להוראה מתקנת,המליצו על אבחון נוסף,מבחן דידקטי רגשי בסוף השנה,כדי לקבל עוד הקלות ומורה להוראה מתקנת לכיתה ו.
בעבר גם היינו עימו בחוג של לימודי אסטרטגיה ולא רצה להתמיד,אחרי חודש ימים.
בבית הרבה פעולות בסיסיות,כרוכות לפעמים בהרבה בקשות נשנות וחוזרות.
1.מה מומלץ לעשות במצב של חוסר מוטיבציה ללימודים,שיעורים?
2.לגבי העניין החברתי אנו שמחים שמזמין חברים אבל לא מקדם את הקשר הלאה מה מומלץ?
3.אמנם נמצא בשיחות עם פסיכולוג ילדים,שאמר שהעיקר שחזר ללימודים,האם שווה לשים דגש על זה?
4.לאחרונה הייתי בסניף של תבונה ברמת גן בני ברק,ושולחים לי טיפים למייל,וספר שרכשתי על קשב וריכוז האם מומלץ שכהורה שלו אהיה סוג של מנטור של מוטיבציה בלי קשר למורה להוראה מתקנת?
אודה לעזרתכם רוני לב
שלום רב
אודה לעזרתכם יש לנו ילד מקסים בן 11 עוד מעט
סהכ ילד מקסים חברותי וחייכן.מצד שני מכיתה א ועד ה הרבה בעיות באי רצון ללמוד או שיעורי בית ומבחנים.הרבה פעמים קם מהשולחן ומאבד עניין.לפני כמה חודשים עשינו אבחון בניצן,ונרמז על חשד לקושי רגשי,או קשב וריכוז עם פוטנצייאל אדיר ברמ המשכל.בחודש דצמבר הבן שלנו לא הלך שבועיים וחצי לבית הספר עשה לנו בעיות לאחר התערבות בית ספרית,קצינת מיון ופסיכולוג ילדים חזר ללמוד.עדיין בבוקר מתקשה לקום,הרבה זמן עד היציאה.בבית הספר יש מורים שמתלוננים לפעמים על הפרעות למורים.מבחינה חברתית קשרים חברתיים ארעיים עם ילדים מכיתות נמוכות,לפעמים מעט עם הכיתה שלו.עדיין בבית היום קשה לו לעשות שיעורים,הרבה ויכוחים,תסכולים.מעדיף לשחק ולא ללמוד.היו כמה מבחנים לאחרונה שבקושי למד עם ציונים בינוניים.יש תחושה של חוסר מוטיבציה ללימודים.לאחרונה לקחנו לו מורה חדשה להוראה מתקנת עשינו כרגע שיעור אחד.אינו נוטל תרופות.מפעם לפעם אומגה שלוש.בבית הספר יש לו כרגע הקלות מניצן ואם נרצה לקבל עוד הקלות מבית הספר להוראה מתקנת,המליצו על אבחון נוסף,מבחן דידקטי רגשי בסוף השנה,כדי לקבל עוד הקלות ומורה להוראה מתקנת לכיתה ו.
בעבר גם היינו עימו בחוג של לימודי אסטרטגיה ולא רצה להתמיד,אחרי חודש ימים.
בבית הרבה פעולות בסיסיות,כרוכות לפעמים בהרבה בקשות נשנות וחוזרות.
1.מה מומלץ לעשות במצב של חוסר מוטיבציה ללימודים,שיעורים?
2.לגבי העניין החברתי אנו שמחים שמזמין חברים אבל לא מקדם את הקשר הלאה מה מומלץ?
3.אמנם נמצא בשיחות עם פסיכולוג ילדים,שאמר שהעיקר שחזר ללימודים,האם שווה לשים דגש על זה?
4.לאחרונה הייתי בסניף של תבונה ברמת גן בני ברק,ושולחים לי טיפים למייל,וספר שרכשתי על קשב וריכוז האם מומלץ שכהורה שלו אהיה סוג של מנטור של מוטיבציה בלי קשר למורה להוראה מתקנת?
אודה לעזרתכם רוני לב