ילד שאובחן לאחרונה כאספרגר עולה לכתה ח

ילד שאובחן לאחרונה כאספרגר עולה לכתה ח

שלום, אנחנו חדשים בפורום וגם חדשים בהבחנה של הילד כאספרגר. הילד המקסים שלנו בן 13 . שנה שהוא בבית. עד אז היה בבית ספר רגיל והשתלב עד שהגיע המשבר.
קיבלנו שיבוץ למקיף ח בראשון לציון לכתת תקשורת. האם אתם יכולים לספר לי על הביס מתוך נסיונכם? אשמח לכל הערה.
 

schlomitsmile

Member
מנהל

האם הבחירה בכתת תקשורת היתה בשיתוף הנער? הוא רוצה?
&nbsp
האם נפגשתם (ההורים, הנער) עם מחנכת הכתה?
&nbsp
לכתות תקשורת יש פעילות בתחילת החופש הגדול-
לפעמים המחנכת מסכימה להזמין תלמיד חדש להשתתף קצת,
לצורך הכרות הדדית ראשונית עם תלמידי הכתה.
 
הילד מעוניין בכתת תקשורת. אבל האם מקיף ח בראשלצ מתאים?

הילד רוצה כתה שתתאים לו עם ילדים כמוהו. כרגעהציעו לנו תא מקיף ח בראשון לציון. הסתכלתי באתר של ביס ודיברתי עם אגף החינוך - לא נראה שיש להם ניסיון עם כתות תקשורת. אבל אולי אני טועה. האם אתם יכולים לשתף במידה ואתם מכירים את הבית ספר הזה?
 

schlomitsmile

Member
מנהל
מקוה שמישהו שמכיר יגיב לך, בכל מקרה
לפחות לפי נסיוני, התועלת בכך מוגבלת כי לכל אחד החויה שלו.
תמיד יש מי שמתחבר יותר ומי שפחות, מי שמרגיש טוב בכתה מסויימת ומי שפחות,
מי שמרוצה מהמורה ומי שלא.
לכן, רצוי לדעתי להכיר בעצמכם בראש ובראשונה את המחנכת
וגם, אם אפשר, את הכתה- התלמידים והמקום הפיזי.
הכרות מוקדמת עשויה להיות חשובה מאד להתחלה ברגל ימין
 

schlomitsmile

Member
מנהל
אגב, אובחן לאחרונה כאספרגר?
האבחנה הזאת כבר לא קיימת, מי נתן אבחנה כזאת?

כבר לפני כמה שנים בוטלו האבחנות הנפרדות בתוך הספקטרום, ובהן אספרגר,
ומדובר על ספקטרום אוטיסטי עם דרגות תפקוד .
&nbsp
http://sfile-pull.f-static.com/imag...ושים בהגדרת האוטיזם אתי דרומי.pdf?id=13464343
(חייבת לציין שהשפה הקלינית מצמררת אותי, פשוט מפספסת את העיקר לדעתי,
אבל כשמדובר על איבחון, על אבחנה רפואית, זו השפה,
ונכון להיום לא קיימת הגדרה והתייחסות אלטרנטיבית).
 
למעלה