ילד שבגן מתנהג אחרת
אני אמא לשני בנים-בן 5 ובן שנתיים. בני הגדול ילד מקסים:חייכן,מנומס,חכם,חיוני,חברותי. הגננת בגן(טרום חובה) מתלוננת שבמפגשים הוא ער לכל הגירויים שסביבו,מציק לחברים שיושבים בסמוך לו,לפעמים משמיע קולות או נעמד. היא מנסה לתת לו להחזיק כדור קטן ביד במטרה שיתעסק בו וימלא את הצורך התחושתי,אבל לא תמיד זה עוזר. במפגש הוא לא משתף ידע,למרות שהיא יודעת שהוא יודע את התשובות. בזמן היצירה בגן,כאשר כל הילדים יושבים בקבוצות ועובדים,הוא משתדל לסיים הכל מהר ו"לצאת מידי חובה" כדי לצאת ולשחק במרכזים השונים בגן.גם כאן הוא מבצע את המינימום למרות שהיא יודעת שהוא יכול ויודע לעשות יותר. בבית הוא יושב ועובד בצביעה,בגזירה,בכתיבה וכו' בצורה סבלנית ומגיע לתוצאות יפות שתואמות את גילו. גם במשחקי קופסא למינהם וחוברות עבודה הוא משחק יפה. ההתנהגות השונה בגן מטרידה אותי מאוד.מה דעתך?
אני אמא לשני בנים-בן 5 ובן שנתיים. בני הגדול ילד מקסים:חייכן,מנומס,חכם,חיוני,חברותי. הגננת בגן(טרום חובה) מתלוננת שבמפגשים הוא ער לכל הגירויים שסביבו,מציק לחברים שיושבים בסמוך לו,לפעמים משמיע קולות או נעמד. היא מנסה לתת לו להחזיק כדור קטן ביד במטרה שיתעסק בו וימלא את הצורך התחושתי,אבל לא תמיד זה עוזר. במפגש הוא לא משתף ידע,למרות שהיא יודעת שהוא יודע את התשובות. בזמן היצירה בגן,כאשר כל הילדים יושבים בקבוצות ועובדים,הוא משתדל לסיים הכל מהר ו"לצאת מידי חובה" כדי לצאת ולשחק במרכזים השונים בגן.גם כאן הוא מבצע את המינימום למרות שהיא יודעת שהוא יכול ויודע לעשות יותר. בבית הוא יושב ועובד בצביעה,בגזירה,בכתיבה וכו' בצורה סבלנית ומגיע לתוצאות יפות שתואמות את גילו. גם במשחקי קופסא למינהם וחוברות עבודה הוא משחק יפה. ההתנהגות השונה בגן מטרידה אותי מאוד.מה דעתך?