ילד שעולה לכיתה ב'-עזרה
אינני יודעת אם כאן המקום המתאים לשאלתי אך אנסה בכל זאת. בני עולה לכיתה ב' ,ילד סקרן,שובב, חברותי וחכם מעל הממוצע. לאור הפרעות חוזרות ונשנות בבהס (משעמום לטענת הילד.)בשנה שעברה הומלץ לי על אבחון אך נמצא שהוא איננו סובל מקשב וריכוז אולם יש לו אי שקט ותנועתיות, אך לאחר אבחון אצל פסיכיאטר נמצא שהדבר איננו רציני ואינו מצריך כלל טיפול. לאור הבעיות בבהס הומלץ לי ע"י הפסיכיאטר לבקש סייעת מהעירייה והוא כתב לי במכתב .F41.1 זאת כדי לקדם את עניין הסייעת. בה"ס קפץ על המציאה כדי למנוע חיכוכים עתידיים ואמר לי שהוא ינסה לקדם את עניין הסייעת.
האם הפנייה של בהס לועדת חריגים והטענה כי הילד סובל מהפרעה נפשית, שכן F41.1 מסווג כהפרעה נפשית- לקות 57
הופכת את הילד לילד בעל צרכים מיוחדים השייך לחינוך המיוחד?
האם פנייה עם לקות נפשית נשמרת בתיקו האישי של הילד?האם ניתן אחכ לסלק אותו מבהס בגין הפרעה נפשית?
עליי לציין שהילד הוא ילד רגיל הלומד בבהס רגיל ואינני מעוניינת שבני יקבל הקצאת משאבים(סייעת לחינוך מיוחד) על חשבון ילד אשר באמת זקוק לזה.
מישהו יכול לעזור בנושא?
אינני יודעת אם כאן המקום המתאים לשאלתי אך אנסה בכל זאת. בני עולה לכיתה ב' ,ילד סקרן,שובב, חברותי וחכם מעל הממוצע. לאור הפרעות חוזרות ונשנות בבהס (משעמום לטענת הילד.)בשנה שעברה הומלץ לי על אבחון אך נמצא שהוא איננו סובל מקשב וריכוז אולם יש לו אי שקט ותנועתיות, אך לאחר אבחון אצל פסיכיאטר נמצא שהדבר איננו רציני ואינו מצריך כלל טיפול. לאור הבעיות בבהס הומלץ לי ע"י הפסיכיאטר לבקש סייעת מהעירייה והוא כתב לי במכתב .F41.1 זאת כדי לקדם את עניין הסייעת. בה"ס קפץ על המציאה כדי למנוע חיכוכים עתידיים ואמר לי שהוא ינסה לקדם את עניין הסייעת.
האם הפנייה של בהס לועדת חריגים והטענה כי הילד סובל מהפרעה נפשית, שכן F41.1 מסווג כהפרעה נפשית- לקות 57
הופכת את הילד לילד בעל צרכים מיוחדים השייך לחינוך המיוחד?
האם פנייה עם לקות נפשית נשמרת בתיקו האישי של הילד?האם ניתן אחכ לסלק אותו מבהס בגין הפרעה נפשית?
עליי לציין שהילד הוא ילד רגיל הלומד בבהס רגיל ואינני מעוניינת שבני יקבל הקצאת משאבים(סייעת לחינוך מיוחד) על חשבון ילד אשר באמת זקוק לזה.
מישהו יכול לעזור בנושא?