ימי הכרעה. המרוץ נכנס לפירנאים, איך מחשבים
את 'זמן הפיגור המותר', ועוד
קטע 16, 237.5 קמ', Carcassonne › Bagneres-de-Luchon (מקדם 4)
המרוץ נכנס לפירנאים עם הקטע הארוך במרוץ השנה. הקטע אמנם אינו קטע עם סיום פסגה אך הטיפוס האחרון ל- Port de Balès הוא טיפוס מסובך עם מספר רמפות תלולות שעשויות להכניס מספר 'בעלי יומרות לדוכן' לפעולה. הירידה בת 21 הקמ' מהפסגה לקו מהירה וטכנית בחלקים רבים, ופער זמנים שיצליח להצבר בפסגה ספק אם יצליחו לסגרו המפגרים בירידה.
תחזית מזג האוויר 'נקייה' לעת עתה, אך לא יהיה בכביש היבש בכדי למנוע ניסיונות של מספר רוכבים להרוויח כאן זמן. ווולורדה בארדה ופינו חייבים עוד זמן ביחס לואן גארדרן, ופינו ו/או בארדה חייבים משהו ביחס האח
את 'זמן הפיגור המותר', ועוד
קטע 16, 237.5 קמ', Carcassonne › Bagneres-de-Luchon (מקדם 4)
המרוץ נכנס לפירנאים עם הקטע הארוך במרוץ השנה. הקטע אמנם אינו קטע עם סיום פסגה אך הטיפוס האחרון ל- Port de Balès הוא טיפוס מסובך עם מספר רמפות תלולות שעשויות להכניס מספר 'בעלי יומרות לדוכן' לפעולה. הירידה בת 21 הקמ' מהפסגה לקו מהירה וטכנית בחלקים רבים, ופער זמנים שיצליח להצבר בפסגה ספק אם יצליחו לסגרו המפגרים בירידה.
תחזית מזג האוויר 'נקייה' לעת עתה, אך לא יהיה בכביש היבש בכדי למנוע ניסיונות של מספר רוכבים להרוויח כאן זמן. ווולורדה בארדה ופינו חייבים עוד זמן ביחס לואן גארדרן, ופינו ו/או בארדה חייבים משהו ביחס האח