יס שירותיי לויין

יס שירותיי לויין

שלום רב!
בחודש פברואר התנתקתי משירותיי די.בי.אס שירותי לוויין ועברתי לחברת הוט, בחודש יוני קיבלתי מכתב התראה בטרם הגשה לביצוע תביעה על אי החזרת ציוד כדבריהם,
הציוד כולל ממיר ושלט, גובה הדרישה עומד על 2150 ש"ח יס טוענת שבשנת 2007 קיבלתי ממיר שלא הוחזר, אכן בשנת 2007 הזמנתי ממיר לחדר של הילדה שהייתה בת תשע
אין ולא הייתה לה טלוויזיה בחדר, ניסיתי לחבר את הממיר למחשב ואף רכשתי כרטיס מסך, לא הצלחתי לחבר, התקשרתי לשירות הלקוחות של יס ושם נאמר לי שלפי החוק אסור לי לחבר את הממיר למחשב, הטכנאי שהביא לי את הממיר ואף עשה נקודה נוספת ראה שאין לי טלוויזיה בחדר, כשנאמר לי שאסור לחבר את הממיר למחשב ביקשתי מהם לבוא ולקחת את הממיר בחזרה, הם טענו שזה עולה כסף ואף אמרו שזה לא בתשלום אם זה נשאר אצלי, בכל זאת לאחר שנתיים ביקשתי מהם שוב שיבאו לקחת את הממיר והם בשלהם
באחד הפעמים שהזמנתי ממיר מקליט והגיע טכנאי הבאתי לו את הממיר שהיה ברשותי.
יס טוענת שהממיר לא הוחזר להם , אין לי ממיר של חברת יס אני לא סוחרת בממירים ואין לי מה לעשות עם הממיר של יס, אייך מורידים אותם ממני?
 
תנסי לכתוב גם בפורום צרכנות השכן, יש שם

נציגים של יס שאולי יוכלו לעזור לך.

מבחינה משפטית - הייתי ממליץ לפנות אליהם בכתב ((בעצמך או באמצעות עו״ד), ואם זה לא יעזור, להגיש נגדם תביעה בתביעות קטנות, לפני שהם יגישו נגדך תביעה. כי א הם מגישים נגדך, זה כבר תביעה רגילה, ולא תביעה קטנה, מה שיגרור אותך לעלויות מיותרות.
 
למעלה