יעוץ בנושאי שיווק במדיה חברתית - עכשיו כאן

scarlet moon

New member
שאלה על פייסבוק...

שלום, אני יודעת שאנשים לא רואים את פרסומי רוב החברים שלהם בפייסבוק, מפני שפייסבוק אוטומטית מסתיר מהם אנשים שאין להם אינטרקטציה איתם. השאלה שלי היא כזאת: אם בנאדם מסוים מבטל את ההגדרה הזו ומסוגל לראות את כולם, ובכך הוא יכול להתחיל להגיב לפירסומים של אנשים שלפני זה לא היה יכול לראות, האם בעקבות האינטרקציה המחודשת, אותם אנשים יוכלו פתאום גם לראות אותו, למרות שלא הייתה להם אינטרקציה ישירה (זאת אומרת, אני הגבתי להם על תמונה, לא הם הגיבו לי). השאלה היא כי כי חשבתי איך לגרום ללקוחה שיש לה דף עסק בפייסבוק לגרום ליותר אנשים לראות את הפירסומים שלה, ולא רק אלה שהיא רואה על בסיס קבוע בפייסבוק או שרואים אותה. מקווה שהשאלה מובנת
תודה מראש.
 

שי מור2

New member
מיצלול שירותי מוזיקה והפקות אירועים

DJ שי מור מחברת מיצלול לאירוע גדול מוזיקה והפקות אירועים נשמח לקבל הזמנתכם ולשמוח עמכם... * שירותי מוזיקה ( DJ) לכל אירוע - ברית\ה ,בר\בת מצווה ,חתונה,יום הולדת ,מסיבת הפתעה,יום נישואין,ערב צוות,מסיבת סיום,מסיבת פרידה י ,מסיבת רווקים\רווקות,מסיבות גיבוש לחברות,ערבי צוות ועוד... * מסיבות קריוקי ושירה - מקצועיות (בליווי זמר מנחה) לכל אירוע ולכל גיל ניתן לשלב בין השניים - להתחיל את הערב בקריוקי ולקנח בשעה של ריקודים. אנו מזמינים אתכם לדפדף באתרנו ולהתרשם ממ"ס דוגמאות וידאו ותמונות http://www.mitzlol.co.il מאירועים שביצענו ,כמו כן תוכלו לעיין בדף ההמלצות והתודות שקיבלנו מאלה שכבר חגגו עמנו בעבר . * בתחתית העמוד וגם בדף צור קשר באתר תוכלו למצוא קישור לדף הפייסבוק שלנו . חברת מצלול מספקת שני סוגים של שירותים : 1. שירותי מוזיקה (DJ ) לכל אירוע - החל מיום הולדת ועד לחתונה. 2. מסיבות קריוקי\שירה לכל אירוע ולכל גיל בליווי זמר מנחה (החל מגיל 11 ) ניתן כמובן לשלב בין שני התכנים (להתחיל בקריוקי ולקנח בשעה של ריקודים). ברשותנו רפטואר רחב מאוד של מוזיקת Main Stream במגוון סגנונות וז'אנרים ,החל משנות ה-60-80 ,ישראלי,לועזי ,לטיני ועוד.... בנוסף ברשותנו מאגר נרחב של מוזיקת ריקודים כגון פאסה דובלה,טנגו,סלסה ועוד. חברת מצלול הינה עוסק מורשה, ומפעילה תכנים ברישיון. אנו בחברת מצלול לא מתפשרים על איכות ונגיע אליכם עם הטוב ביותר : * הגברה איכותית ומתאימה לכל אירוע וכמות של אנשים * די ג'יי מקצועי * מקרן + מסך למקרן * מיקרופונים אלחוטיים וקויים איכותיים * פנסי תאורה (תומסים ולדים) צבעוניים ליצירת אווירה מושלמת * מגוון רחב של מוזיקה קליפים ושירי קריוקי ברמה גבוהה ניתן לשלב באירועים: * עמדת די ג'יי מפוארת ומוארת (תאורת לדים) * הרכב מוזיקלי במגוון סגנונות * מופעי זיקוקים ,עשן ופירוטכניקה . * צוות מאפרות מקצועיות לציורי פנים וגוף + קעקועי נצנצים וחינה לאירוע צבעוני ומגוון . על מנת ליצור עמנו קשר לקבלת הצעת מחיר לאירוע הבא שלכם ניתן לפנות אלינו בטלפון מ"ס 0504650050 (שי) ,באימייל : [email protected] או דרך דף הפייסבוק שלנו - נשמח לקבל הזמתנכם לאירוע הבא שלכם
אתם מוזימנים להכנס לאתר שלנו http://www.mitzlol.co.il
 

NEO82

New member
בהמשך לשאלתך..

אם הבנתי נכון ואני מזקק את השאלה שלך מדובר על נושא רחב מאוד שנקרא בעולם הפייסבוק Engagement. בגדול יש שני טאבים בדף הבית של כל יוזר הTOP NEWS והMOST RECENT. בעוד שהMOST RECENT מציג את פעילות החברים שלך לפי משתנה עיקרי שהינו זמן, פעילות החברים לפי תצוגה כרונולוגית, הTOP NEWS מבצע הצלבות בין כמה משתנים ולכן הוא "מסנן" את מה שיוצג לך במסך הזה. אם את רוצה להעמיק קריאה בנושא את מוזמנת להיכנס ללינק הזה : http://ninjamonkeysmo.blogspot.com/2011/05/blog-post.html בגדול, לשאלתך, גם אם את יוצרת אינטראקציה עם אנשים שלא יצרת בעבר אך הם מצידם לא אקטיביים לפעולות השיווקיות שלך , הפרסומים שלך לא יופיעו בWALL STREAM שלהם. - מכאן כמובן המטרה שלך היא לייצר תוכן שיניע לפעולה מצד קהל המטרה (LIKE, SHARE וכ'ו) על מנת שתופיעי אצלם באורך קבע, אבל זה דיון רחב היקף בפני עצמו מה מומלץ ולא מומלץ לעשות. מקווה שהעניין מעט יותר הובהר המשך סופ"ש נעים
 

igorzvagelsk

New member
3 סיבות לכך שהפרסום שלך אינו יעיל

1. הוא אינו ממוקד לקהל המטרה שלך - אתה מבזבז אנרגיה ומשאבים בפרסום אותו פוסט במקומות רבים בלי לחשוב על קהל מטרה ממוקד. 2. הוא לא אמין - ברגע שרואים את הפוסט שלך כולם מבינים שזה ספאם. בקהילות וירטואליות נהוג קודם כל לתת ערך לקהילה ולאחר מכן לקדם את העסק שלך. 3. הפרסום שלך לא מניע לפעולה - הוא ארוך מידי, הפורמטינג שלו לא מקצועי ובסופו של דבר אף אחד לא באמת הולך לקרוא את כל המידע הזה. אני מזמין אותך להיות חבר פעיל כאן בפורום כדי ללמוד Best Practices בדיסצפלינת המדיה החברתית. בהצלחה!
 

scarlet moon

New member
תודה רבה על התגובה אבל

בתשובתך יש בעייתיות: אתה אומר שהמטרה שלי היא לייצר תוכן שיניע לפעולה מצד קהל המטרה על מנת שאופיע אצלם באורך קבע, אך איך אוכל להניע אותם לפעולה אם פרסומיי לא מופיעים אצליהם?
 

NEO82

New member
המשך לתשובה....

אין סתירה, תביני, קהל המטרה המיועד הוא זה שלחץ LIKE על הדף העסקי שלך - מכאן הדרך ללחיצה חד פעמית עד למעורבות קבועה ארוכה,(מרבית מהגולשים אשר לוחצים LIKE אינם נכנסים שנית לדף האוהדים שלא נדבר על מעורבות כלשהי, ופה זה התפקיד שלך בהנעה ואקטיביות הגולשים. אוהדים שיהיו מעורבים בתוכן שאת מעלה בדף העסקי יגרמו לכך שהפעילות שלהם תופיע בWALL של החברים שלהם (אצל החברים שהם מעורבים איתם הכי הרבה וכן הלאה בחשיפה). גדילה באוהדים לפחות בהתחלה כשהדף עדיין "מיותם", מצריכה עבודה אקטיבית רבה יותר מצידך על מנת להניע גולשים בצורה אורגנית ואני ממליץ גם להיעזר בפרסום ממומן לתקופה מוגבלת.
 

אתי.ו

New member
האם קיימת אפשרות בפייסבוק

לשתף רק חלק מהחברים שלי ולהפנות אותם לדף כלשהו בפייסבוק ? הבת שלי (שוחחנו לגביה באחד השרשורים) פתחה דף בפייסבוק לגבי הסטודיו לג'אז שעתיד להתחיל את פעולתו בספטמבר הקרוב, אני רוצה לשתף מבין החברים שלי רק את תושבי העיר ולבקש מהם שיפיצו הלאה לתושבי העיר. איך עושים זאת ? והאם זה ניתן ? שנית, היכן ניתן למצוא חומר כתוב ללמידה של הפייסבוק בצורה מסודרת על היכולות שלו ואופן השימוש בו ?
 

igorzvagelsk

New member
פרסום רק לחברים מסויימים

כן, אפשרות זו קיימת. מה שצריך לעשות זה את הפעולות הבאות: קודם כל צריך להגדיר רשימת חברים ולהוסיף אליה את כל החברים שגרים באותה עיר (עושים זאת באמצעות ממשק החברים ). לאחר מכן, בבואך לפרסם פוסט, ליחצי על המנעול הקטן שנמצא מתחת לתיבת הטקסט, לאחר מכן יפתח תפריט ועליך יהיה ללחוץ על Customize. לאחר מכן, עלייך לבחור בפרסום פוסט לאנשים מסויימים. בתפריט הנגלל בחרי "Specific People" ובתיבה שתיפתח, החלי לרשום את שם רשימת החברים שיצרת. יש לא מעט ספרים ומסמכים חשובים שניתן ללמוד מהם רבות. אישית לא אוכל להמליץ על משהו ספציפי. בהצלחה
 
למה חברות מכובדות מתעקשות על טרנד הלייקים?

כבר הבנו שיש מלא רמאויות, אנשים שפותחים מיליון משתמשים פיקטיביים בשביל כל מיני פרסים ושטויות. אני עצמי מעולם לא קניתי משהו רק כי עשיתי לו לייק. עד מתי יימשך הטמטום והרדיפה הילדותית הזאת אחרי הלייקים? יש מחקר שמראה איזה קשר בין קנייה ללייק בפייס. המון תודות
 

igorzvagelsk

New member
תחרויות מבוססות הצבעות ותוכן גולשים

לצערי, חברות רבות הולכות על הברירת מחדל בגלל שזה נוח, הלקוח רואה תוצאות וזה ניראה יפה במצגת. בעבר, תחרויות ופעילויות שהיו מבוססות על תוכן גולשים היו בהרבה מקרים בעלי ערך למותג וללקוח. הטרנד התחיל מגישת ה Crowed-sourcing ("מיקור המונים") שבמסגרתה ניתנת הזדמנות ללקוחות להשתתף בתהליך השיווקי \ מיתוגי של העסק. כלומר, עודדו אנשים לבחור סלוגן, סיסמא או כל דבר אחר שיעזור למותג. את הטובים ביותר תגמלו. בסופו של דבר, מנהלים רוצים לראות תוצאות שאפשר לכמת אותם במספרים. לכן, מנהלי מדיה חברתית או עסקים שמנהלים עבור העסק את הנוכחות הולכים לכיוונים האלו.
 
התשובה לשאלתך חיובית

אתה יכול להתחיל להגיב לאנשים שלא היית איתם בקשר בעבר, ולחדש קשרים איתם, וכן, אז תתחיל להופיע על הקיר שלהם.
 

igorzvagelsk

New member
דף עסקי וניראות בפיד

במידה ומדובר בדף חדש, שמורכב ברובו מחברים אישיים של אותה הלקוחה, מומלץ לשקול חיובית מסע פרסום באמצעות מודעות ממומנות בפייסבוק. מודעות ממוקדות יביאו לעמוד דם חדש של לקוחות שבאמת עשויים להתעניין במותג. במידה ויעלה תוכן מעניין שיגרום להם להגיב וליצור אינטראקציה עם המותג - תוכל הלקוחה למקסם את האפשרות שתופיע בפיד של אותם הגולשים. בהצלחה!
 
למעלה